MuscleMeat

Apps

iTunes remote. kan je inloggen op je itunes ding (of die van je vrienden) en met je mobiel de afspeellijst beïnvloeden enzo. is wel lache tijdens indrinken bij je vrienden bijv.

iTunes remote. kan je inloggen op je itunes ding (of die van je vrienden) en met je mobiel de afspeellijst beïnvloeden enzo. is wel lache tijdens indrinken bij je vrienden bijv.

Heb ik ook, maar kweet niet hoe ik hem moet instellen..

On topic:

Shazam, een liedjesherkenner. Wel maar 5 per maand maar toch.
Skype, kan je gewoon gratis bellen met andere skypers
UltraDeep, zeer leuk spelletje

je moet ze allebei aan hebben staan (duh) en op hetzelfde wifi netwerk zitten. dan krijg je via je app een code, die geef je in bij itunes en zou die het gewoon moeten doen?

???

Argh ja werkt bij mij ook, ik had het op een andere app die ik ooit eens testte, remote mouse.

Zijn dus niet zoveel goede apps aan dit topic te zien :D

whatsapp! alleen voor iphone kost die geld volgens mij!
(android gratis:trollface:)
gratis sms!

oh en bump ofzo!

kan je foto;s door sturen naar elkaar... door met de tel in de hand een box te doen!!!
je hebt er eigenlijk niks aan, maar het maakt foto;s door sturen wel leuker :D:P

gratis sms!

oh en bump ofzo!

kan je foto;s door sturen naar elkaar... door met de tel in de hand een box te doen!!!
je hebt er eigenlijk niks aan, maar het maakt foto;s door sturen wel leuker :D:P
deze app scheelt mij een kleine 30 euro per maand aan sms en mms! :cool:

gratis sms!

oh en bump ofzo!

Beste app!! iPhone eenmalig 79 cent.
Android gratis 1 jaar daarna 1,90 € per jaar hahahhaha zelfde voor Blackberry.
Moet je de beschrijving maar lezen als je het niet geloofd...

Voor iPad vind ik fitness HD wel goed. Check eerst ff de gratis versie en vergeet niet all content eerst te downloaden!

Tabata Timer (gratis) vind ik ook wel handig om cardio te doen. (tabata apparaat kost circa 30€) dus gratis is wel cool.

Air Video mag ook niet missen op de iPad kan je je films en andere video's realtime converteren streamen. Super handig.

Terug
Naar boven