- Waardering
- 12.184
Voor zzp is dat ver onder marktconform, maar in loondienst is daar gewoon als programmeur denk ik niet eens te komen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor zzp is dat ver onder marktconform, maar in loondienst is daar gewoon als programmeur denk ik niet eens te komen.
Als het zo makkelijk geld verdienen is, waarom doe jij dat werk dan niet?Ohja ik lees dat zo'n CISO tonnen kan verdienen zonder iets technisch te kunnen. En de engineers mogen het echte werk weer doen.
Dat is een onjuiste voorstelling van wat ik zeg.Als het zo makkelijk geld verdienen is, waarom doe jij dat werk dan niet?
Niet specifiek gericht op jou vind ik kritiek op hoge salarissen van bepaalde functies altijd nogal vreemd. Los van functies hoog in het management kan iedereen er toch gewoon op solliciteren. Blijkbaar weerhoudt iets de klager ervan om die goed betaalde functie te willen of kunnen bekleden.Dat is een onjuiste voorstelling van wat ik zeg.
En zoals ik al zei en denk ik op meer in security van toepassing is, denk niet dat het volledig vanuit huis mag of kan?
Het spreekt inderdaad wel van een mismatch tussen kunnen zien hoe de wereld beter zou zijn, en hoe die onder corporate invloed is.
Calimero Syndroom..Niet specifiek gericht op jou vind ik kritiek op hoge salarissen van bepaalde functies altijd nogal vreemd. Los van functies hoog in het management kan iedereen er toch gewoon op solliciteren. Blijkbaar weerhoudt iets de klager ervan om die goed betaalde functie te willen of kunnen bekleden.
Ik wilde je kudos geven voor het bedenken van die term, maar het bleek al te bestaan.
Security….Dat is niet in het midden voor 'alles in de IT' toch
Wat is je functie dan? Misschien moet ik dat ook maar worden.
Ja, ik zie AI ook veel bij cybersecurity trouwens.Security….
Programmeurs worden vervangen door AI toch😇🤣🤣🤣
Daar had ik geen weet van, dus was ik toch een kort moment origineel..Ik wilde je kudos geven voor het bedenken van die term, maar het bleek al te bestaan.
Kom wel bij jou in dienst oude cat tv’s repareren 😜Ja @GruX tegenwoordig heb je gewoon hack AI. Scheelt een salaris🤣
ja ze proberen veel net als bij het programmeren. Maar bij programmeren zijn er 68% meer fouten in de code stond in een artikel ;-)Ja, ik zie AI ook veel bij cybersecurity trouwens.
Hadrian Blog | Hadrian
Discover the Hadrian Blog - the hub for cybersecurity insights. Learn from the experts at Hadrian, ensuring your digital world is always secure.hadrian.io
De kritiek ging niet om het hebben van een hoog salaris op zich, wat zoals Harpep zei helemaal niet vanzelfsprekend erbij is, maar de mogelijkheid dat te bereiken zonder diepe technische kennis, skills, ervaring, en dat het werk die niet meer hoeft te bevatten. Net zo van toepassing op eender welke IT managers, projectleiders, consultants die een comfortabele job hebben bereikt zonder iets te kunnen.Niet specifiek gericht op jou vind ik kritiek op hoge salarissen van bepaalde functies altijd nogal vreemd. Los van functies hoog in het management kan iedereen er toch gewoon op solliciteren. Blijkbaar weerhoudt iets de klager ervan om die goed betaalde functie te willen of kunnen bekleden.
Misschien heb jij een verkeerd beeld wat betreft (de eisen voor) zo’n functie.De kritiek ging niet om het hebben van een hoog salaris op zich, wat zoals Harpep zei helemaal niet vanzelfsprekend erbij is, maar de mogelijkheid dat te bereiken zonder diepe technische kennis, skills, ervaring, en dat het werk die niet meer hoeft te bevatten. Net zo van toepassing op eender welke IT managers, projectleiders, consultants die een comfortabele job hebben bereikt zonder iets te kunnen.
Hoe zij daar komen geen idee, vriendjespolitiek, handjeklappen en gebakken lucht verkopen, met de juiste connecties? Dat weerhoud anderen inderdaad.
In die specifieke gevallen niet door moeilijke technische skills, maar wel meer verdienen dan wie dat wel hebben en direct "onder" ze werken, daar ging het mij om.
Niet te verwarren met dat iedereen in die functies dat zo zou hebben, ik heb geen idee hoeveel het voorkomt. Ik las alleen van het bestaan van zulke bofkonten.
Ik vraag mij dan af of zo'n certificering dan niet kan eisen dat je eerst ervaring met bepaalde onderliggende taken hebt, of certificering daarvan. Of misschien zegt de titel op zich niks? Ik ben dan ook niet zo van titulatuur, maar het is wel de realiteit dat gebrek aan zekere afkortingen op je CV bepaalde kansen wegneemt wanneer die door de AI tool van de HR stagiaire wordt gescand.
Kwam direct van mensen met die functie/cert die het zelf zeiden.Misschien heb jij een verkeerd beeld wat betreft (de eisen voor) zo’n functie.
Ik vertel ook wel eens wat over mijn functie.Kwam direct van mensen met die functie/cert die het zelf zeiden.

Oh het kan natuurlijk wel dat ze logen over hun inkomsten. Dat kan ik niet controleren. Ik las er van

Oh het kan natuurlijk wel dat ze logen over hun inkomsten. Dat kan ik niet controleren. Ik las er van![]()
Misschien heb jij een verkeerd beeld wat betreft (de eisen voor) zo’n functie.
Ik antwoord dan over die CISO mensen specifiek welke claimden zoveel te verdienen zonder zoveel te kunnen, ik weet wel wat het inhoudelijk voorstelt, en in die andere functies weet ik het wel zeker dat dat zo kan.
Hoe weet jij dat zo zeker?
Ervaring, direct werken voor en met meneer de CISO. Zo ook met ISO 27001+ omgevingen, niet dat dat zo speciaal is.
Uiteindelijk had de externe windows engineer het daarop gefixt, dus het lag in elk geval niet aan mij(n) code.daarin liepen we echt maandenlang tegen problemen op om de security te configureren op de netwerkserver.