XXL Nutrition

arafat klinisch dood ?

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Verwarring rond dood Arafat
Het ziekenhuis in Parijs waar de Palestijnse leider Yasser Arafat wordt behandeld, ontkent dat hij is overleden. De Palestijnse premier Qurei sprak ook tegen dat hij klinisch dood is. Eerder meldde de Luxemburgse premier Juncker de dood van de 75-jarige Arafat.

• Topic Starter Topic Starter
Israëlische troepen paraat
De Israëlische troepen op de Westelijke Jordaanoever en in de Gazastrook zijn in staat van paraatheid gebracht. Aanleiding is de situatie rond de Palestijnse leider

Was/ is een goede man vind ik. Jammergenoeg, tegenwerkt door heel wat machtige staten. Het enige wat ie wou was een eigen staat, die ze vroeger ook hadden, mr sinds WO II niet meer.

Nu heb ik niks tegen Joden. Maar ze hebben daar inderdaad geen moer te zoeken. Palestijnen hebben net zo veel recht op die grond.

Maar goed hij zal wel dood zijn. Hij had al parkinson en zo. In ieder geval zal er weinig van overblijven ook al blijft ie leven, op die leeftijd.

Ik gok op vanacht 02.30.

Nu Sharron nog en we kunnen weer de weg richting vrede inslaan.

Sharon is niet de enige hardliner hoor!

In Israel heb je nog een héle grote groep conservatievelingen, die alle vooruitstrevende plannen dwarsbomen. Dat zie je nu wel met het terugtrekkingsplan van Sharon uit de Gaza.

Zolang de conservatieven/orthodoxen niet vooruit willen, zal het nooit vrede worden in het MO imho.
Hetzelfde geldt voor de conservatieven aan Palestijnse kant!

klempic zei:
Was/ is een goede man vind ik. Jammergenoeg, tegenwerkt door heel wat machtige staten. Het enige wat ie wou was een eigen staat, die ze vroeger ook hadden, mr sinds WO II niet meer.
Arafat heeft gemoord bij het leven, alleen lijkt iedereen dat nu even vergeten te zijn. :D

(gemoord bij het leven, grappige woordspeling.)

Centaur zei:
Arafat heeft gemoord bij het leven, alleen lijkt iedereen dat nu even vergeten te zijn. :D

(gemoord bij het leven, grappige woordspeling.)

ja wat wil je als een overmacht (VS, Israel) je uit je eigen land schopt. bovendien is Arafat natuurlijk wel corrupt, maar Sharon en zn voorgangers nog corrupter.
Was laatst nog een issue, Sharon en zn zoon d8 ik, hadden een win-win situatie gecreerd voor de gehele Sharon familie.
harde bewijzen aangeleverd en dan nog liegen dat ze niks met elkaar te maken hebben :mad:

heb niks tegen joden.. palesteinen idem hoor.. maar kan de palestijnse kant toch wel behoorlijk voorstellen.. er komen een stel apen(lees VS) ergens in de jaren 50 (toch??)claimen dat palestinia van de joden is.. mag jij met je spullen opt**fen de woestijn in. Tuurlijk vecht je voor je huis/land. En het ergste is nog dat de grootste naties van de wereld het nog allemaal goed vinden ook nog ! Tuurlijk is het erg zwart wit gesteld en ga er geen mecca cola door drinken.. maar krom is het verhaal zeker...

Dat ze eventuele dood van arafat stil houden is allemaal politiek (of dat ze hem kunstmatig in leven houden). Hij wil in jeruzalem begraven worden (tempelberg??) Die joden zeggen nee.. weg met arafat israel/jeruzalem is van de ons. Maar de wens is/was van Arafat om juist daar begraven te worden.. dus zullen alle palestijnen het als een grof schandaal zien als het niet mag/kan. Tis tenslotte wel hun leider..

Dus als begraven niet mag zal de bom barsten daar.. en als het wel mag crisis in israel.. Welk kwaad wordt er gekozen.. daarover wordt nu onderhandeld denk ik.

Sharon had jasser aan moeten bieden een behandeling te krijgen in jeruzalem.. was het de eerste stap in de richting van verzoening geweest !!

slabek zei:
Dat ze eventuele dood van arafat stil houden is allemaal politiek (of dat ze hem kunstmatig in leven houden). Hij wil in jeruzalem begraven worden (tempelberg??) Die joden zeggen nee.. weg met arafat israel/jeruzalem is van de ons. Maar de wens is/was van Arafat om juist daar begraven te worden.. dus zullen alle palestijnen het als een grof schandaal zien als het niet mag/kan. Tis tenslotte wel hun leider..

Dus als begraven niet mag zal de bom barsten daar.. en als het wel mag crisis in israel.. Welk kwaad wordt er gekozen.. daarover wordt nu onderhandeld denk ik.

Sharon had jasser aan moeten bieden een behandeling te krijgen in jeruzalem.. was het de eerste stap in de richting van verzoening geweest !!
Ik denk eerder dat ze aan het onderhandelen zijn over de opvolging van Arafat, en wie hoeveel voor het zeggen krijgt.

Na Sharon's gewaagde terugtrekkingsplan uit de Gaza, zal hij nu wel 2x nadenken voordat hij akkoord gaat met iets zo omstreden, als het begraven van Arafat op de Tempelberg.
Ook al zou dat een verzoenend gebaar zijn naar de Palestijnen, hij zit nog steeds in de Likoed partij, en daarbinnen is dit totaal niet bespreekbaar.

Ik voorspel dat Israël voet bij stuk houdt, en de aankomende relletjes, met gematigd harde hand uiteen zal slaan, met de gedachte dat de woede vanzelf wel minder wordt.

Als ze hem in Jeruzalem hadden behandeld, had hij al praktisch naast de Tempelberg gelegen. Om hem dan na het overlijden jeruzalem uit te schoppen, zou nog meer onrust veroorzaken, waar ze ook niet op zitten te wachten.

Btw, de Palestijnen beschuldigen Israël nu ervan, Arafat te hebben vergiftigd.
Een bloedplaatjes ziekte + ik geloof griepverschijnselen zouden koorts moeten veroorzaken, en dat was niet het geval.
De doktoren waren er nog steeds niet uit wat hij nou echt mankeerde.
En één van z'n medewerkers verklaarde dat Arafat onderweg naar Parijs zou hebben gezegd: Ze hebben me te pakken, ze hebben me te pakken..

Maar ook dat had Israël al verwacht.

Dood aan de gladiolen :D

Ag ja Israël; wat een land hè. Flikken alles wat maar mogelijk is, hebben een atoomprogramma, mensenrechten kennen ze niet, en de palestijnen worden in een concentratiekamp gestopt. Veel van die orthodoxe wankers zijn extremer dan de meest rechtse nazi in Duitsland een halve eeuw geleden.

Maargoed, zij misbruiken (lees: verkrachten) hun eigen genocide om alles voor elkaar te krijgen. En dat lukt ze aardig door die stinkend rijkse joodse lobby in de vs (en rest v/d wereld).

Stel een Indiaan in de VS heeft een boek waarin staat dat één of andere regengod heeft gezegd dat de indianen recht hebben op de States, dat de Amerikaanse bevolking weer terug gaat naar het land waar ze oorspronkelijk vandaan komen, Europa?! Nooit natuurlijk, de Joden hebben dat wel voor elkaar gekregen. En dat ligt bij de VS, en G-B helemaal.

Zolang de (Orthodoxe) Joden zichzelf die Ubermensch vinden hebben wij daar niks tegenin te brengen laat staan die straathonden van Arabieren (palestijnen).

Arafat heeft gemoord bij het leven, klopt, Sharon ook.... De joden daar wassen hun handen in bloed (van de Arabieren).

Floyd zei:
Ag ja Israël; wat een land hè. Flikken alles wat maar mogelijk is, hebben een atoomprogramma, mensenrechten kennen ze niet, en de palestijnen worden in een concentratiekamp gestopt. Veel van die orthodoxe wankers zijn extremer dan de meest rechtse nazi in Duitsland een halve eeuw geleden.

Maargoed, zij misbruiken (lees: verkrachten) hun eigen genocide om alles voor elkaar te krijgen. En dat lukt ze aardig door die stinkend rijkse joodse lobby in de vs (en rest v/d wereld).

Stel een Indiaan in de VS heeft een boek waarin staat dat één of andere regengod heeft gezegd dat de indianen recht hebben op de States, dat de Amerikaanse bevolking weer terug gaat naar het land waar ze oorspronkelijk vandaan komen, Europa?! Nooit natuurlijk, de Joden hebben dat wel voor elkaar gekregen. En dat ligt bij de VS, en G-B helemaal.

Zolang de (Orthodoxe) Joden zichzelf die Ubermensch vinden hebben wij daar niks tegenin te brengen laat staan die straathonden van Arabieren (palestijnen).

Arafat heeft gemoord bij het leven, klopt, Sharon ook.... De joden daar wassen hun handen in bloed (van de Arabieren).

Perfect verwoord bro....

En ja Arafat heeft gemoord bij het leven, maar hij deed het voor de bevrijding van zijn land en Sharon voor de verdere bezeting en uitbreiding, zit een ERG groot verschil in!!!

ERNESTO M. zei:
Perfect verwoord bro....

En ja Arafat heeft gemoord bij het leven, maar hij deed het voor de bevrijding van zijn land en Sharon voor de verdere bezeting en uitbreiding, zit een ERG groot verschil in!!!

Moord = moord.

Zeker als bij beide gevallen onschuldigen omkomen.

MrJ zei:
Moord = moord.

Zeker als bij beide gevallen onschuldigen omkomen.

Klopt, maar men schildert Arafat af als leider van een bende struikrovers die moorde en plunderde voor de lol. Sharon wordt gerespecteerd omdat hij een keiharde generaal was in de (6daagse) oorlog tegen Egypte. Beiden hebben bloed aan hun handen, en wat dit betreft; 'It's a dirty job, but somebody has to do it'.... Er is nog nooit een oorlog gewonnen door kushandjes te geven en bloemen te strooien.

(mijn persoonlijke mening; Als Arafat niet in Jeruzalem begraven mag worden, de stad die in zowel Christelijke, Joodse als Islamitische kringen heilig is, dan moet de wereld dit maar aan Israël opdringen, 't is genoeg geweest, als je het mij vraagt, met die ongelimiteerde eigengerechtheid van Israel. Ag, ik zal nu wel antisemiet worden genoemd.......grappig eigenlijk zo'n woord, is voldoende om de hele planeet stil te krijgen.)

ERNESTO M. zei:
Perfect verwoord bro....

Als extremistische moslim begrijp jij dat natuurlijk wel he :rolleyes:

hoezo ongegrond Pascal, je kent de man amper :rolleyes:
Hij is echt wel extreem, in het trainen en bb...grote gast (onder voorbehoud)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven