MuscleMeat

Jongetje (3) schiet broertje (1) dood in de VS

Niks mis met de wapenregelgeving in de USA, al ben ik wel fel tegen vuurwapens en zouden ze niet eens moeten bestaan.
Maar als je ''vijand'' een vuurwapen kan bezitten, vind ik dat je het niet illegaal kan maken om jezelf te kunnen verdedigen.

Gebeurt ook wel eens dat kids ontdekken hoe een auto werkt en er ff lekker een stukje mee gaan rijden, met alle mogelijke gevolgen van dien, moet je dan ook auto's maar illegaal maken?

Daarom heb ik ook gewoon machetes, jachtmessen en samoeraizwaarden zo onopgeborgen in de woonkamer liggen, ik bedoel, ze kunnen ook het tuinhekje uitlopen en onder een bus komen dus wat maakt t dan allemaal nog uit?

Daarom heb ik ook gewoon machetes, jachtmessen en samoeraizwaarden zo onopgeborgen in de woonkamer liggen, ik bedoel, ze kunnen ook het tuinhekje uitlopen en onder een bus komen dus wat maakt t dan allemaal nog uit?

omdat sommige mensen zo achterlijk zijn om ze binnen handbereik van kinderen te houden moet het illegaal gemaakt worden voor iedereen? strong logic:)

Had zn broertje ook maar een wapen moeten hebben. Amerikaanse redenering :banghead:

Oa het feit dat het huidige wapenbeleid totaal niet werkt, aan het aantal moorden en de criminaliteitscijfers te zien in murica.

En voordat je verder gaat, ik zou dolgraag met je in discussie gaan maar ik heb echt totaal geen tijd.
En ook geen zin eigenlijk, vooruit.
Toch niet zo dolgraag dus.

• Topic Starter Topic Starter
Angelus please, begin er niet aan. :(

Oa het feit dat het huidige wapenbeleid totaal niet werkt, aan het aantal moorden en de criminaliteitscijfers te zien in murica.

En voordat je verder gaat, ik zou dolgraag met je in discussie gaan maar ik heb echt totaal geen tijd.

en jij besluit oorzaak-gevolg op basis van...?:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Angelus please, begin er niet aan. :(

ben al bezig:kiss:

Mijn handen zijn ook levensgevaarlijk. Zou ook verboden moeten worden.

Jo bonten

Haha da is een goeie, doe het dan goed.
Check de cijfers van staten waar je GEEN wapens in bezit mag hebben en check de cijfers waar dat WEL mag.
Zet die tegenover elkaar en je komt tot een conclusie. :)

Check de cijfers van staten waar je GEEN wapens in bezit mag hebben en check de cijfers waar dat WEL mag.

Ik zie dat een verbod op wapens leidt tot europeaans zijn.

Er zijn amper 'no issue' staten, er valt dus weinig te vergelijken. Bijna alle staten hebben op zijn minst een 'shall issue' beleid.

State level laws vary significantly in their form, content, and level of restriction. Forty-four states have a provision in their state constitutions similar to the Second Amendment to the U.S. Constitution. The exceptions are California, Iowa, Maryland, Minnesota, New Jersey, and New York. In New York, however, the statutory civil rights laws contain a provision virtually identical to the Second Amendment.[1][2] Additionally, the Supreme Court of the United States has held that the protections of the Second Amendment apply against state governments and their political subdivisions (such as in McDonald v. Chicago).[3]

+

http://www.deathpenaltyinfo.org/murder-rates-nationally-and-state

Ben enorm benieuwd naar de monsterconclusies die jij hier uit trekt.

Geen zin in een hele discussie eigenlijk mja.

dc-full.png

* During the years in which the D.C. handgun ban and trigger lock law was in effect, the Washington, D.C. murder rate averaged 73% higher than it was at the outset of the law, while the U.S. murder rate averaged 11% lower.

chicago.png

* Since the outset of the Chicago handgun ban, the Chicago murder rate has averaged 17% lower than it was before the law took effect, while the U.S. murder rate has averaged 25% lower.

chicago_handguns.png

* Since the outset of the Chicago handgun ban, the percentage of Chicago murders committed with handguns has averaged about 40% higher than it was before the law took effect.

* In 2005, 96% of the firearm murder victims in Chicago were killed with handguns

florida-full.png

* Since the outset of the Florida right-to-carry law, the Florida murder rate has averaged 36% lower than it was before the law took effect, while the U.S. murder rate has averaged 15% lower.

texas-full.png

* Since the outset of the Texas right-to-carry law, the Texas murder rate has averaged 30% lower than it was before the law took effect, while the U.S. murder rate has averaged 28% lower.

michigan.png

* Since the outset of the Michigan right-to-carry law, the Michigan murder rate has averaged 4% lower than it was before the law took effect, while the U.S. murder rate has averaged 2% lower.

accidents_fatal.png

Ze moeten de kogels gewoon onbetaalbaar maken. Nu kun je ze gewoon bij de kwik-e markt kopen voor 50ct per stuk. Maak die dingen 1500 per stuk, dan heb je wel je pistool alleen geen munitie. Iedereen happy!

Terug
Naar boven