Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me wel wat vreemd, waarom is iedereen hier pro drugs ?

Yup, its a small step for man ....................

Alleen jammer dat de hoeveelheid die je mag bezitten zo laag is. Met vijf gram wiet kun je wel even plezier hebben, maar een halve gram coke lijkt me toch iets aan de lage kant. (met 0,04 gram speed/MD(M)A zul je niet veel plezier hebben)
Nu kijken hoelang het duurt voordat Bill O' Reilley zn bek hierover open gaat trekken.
Degene die tegen de legalisering van drugs zijn, zijn gewoon dom. Kijk wereldwijd maar naar de gevolgen hiervan, of ben jij ook zo iemand die denkt "we maken het illegaal dan zijn er geen verslaafden meer"?![]()
Ik denk niet dat de mensen hier persé pro-drugs zijn, ze zijn gewoon niet anti-drugs. Zo'n instelling kent bij veel mensen namelijk totaal geen rationele onderbouwing. Het gros van de mensen roept zonder logisch beredeneren "Drugs is slecht" (het is altijd nog "drugs ZIJN slecht, daar zit fout 1"), terwijl die mensen vaak regelmatig excessief drinken en 4 keer per week pijnstillers slikken omdat ze "hoofdpijn" hebben. Dat IS hypocriet.

Groot gelijk, tijd voor het illegaliseren van alcohol.![]()

Geen gein !!!!!Was dat maar haalbaar, het uitgaansleven zal er flink op vooruit gaan![]()

ik zou al die mensen die zeggen dat alcohol een hard drug is eens even veel cocaine/heroine of zelf maar weed zien roken als alcohol dat er in een fles wijn zit.
voor alles is er een dosis, alsof een fles wijn gelijk zou staan aan een volle fles GHB ofzo 
LOL moeten we hier nog op reageren ook ?ik zou al die mensen die zeggen dat alcohol een hard drug is eens even veel cocaine/heroine of zelf maar weed zien roken als alcohol dat er in een fles wijn zit.

ik zou al die mensen die zeggen dat alcohol een hard drug is eens even veel cocaine/heroine of zelf maar weed zien roken als alcohol dat er in een fles wijn zit.

?Volgens die nederlandse studie stond alcohol zelfs op plaats 1 kwestie van meest schadelijke effecten sociaal gezien...?
De reden dat alcohol een harddrugs is het effect dat het heeft op de individueel , hoe verslavend het is en hoe destructief het is tegenover de maatschappij. Als je met al deze factors rekening houdt staat alcohol in elk lijstje top 5. Dat het geaccepteerd is in vele maatschappijen maakt het nog niet minder gevaarlijk.