Fitness Seller

Nieuws Argentinië legaliseert hasj en wiet

Goede zaak, zo voorkom je alleen maar criminaliteit. Mooi dat ze het nu eindelijk inzien dat verbieden alleen maar averechts werkt.

Lijkt me wel wat vreemd, waarom is iedereen hier pro drugs ?

Degene die tegen de legalisering van drugs zijn, zijn gewoon dom. Kijk wereldwijd maar naar de gevolgen hiervan, of ben jij ook zo iemand die denkt "we maken het illegaal dan zijn er geen verslaafden meer"? :roflol:

Beetje wiet kan geen kwaad

Alleen jammer dat de hoeveelheid die je mag bezitten zo laag is. Met vijf gram wiet kun je wel even plezier hebben, maar een halve gram coke lijkt me toch iets aan de lage kant. (met 0,04 gram speed/MD(M)A zul je niet veel plezier hebben :P)

Als je die halve g Coke heb gesnoven, is je limiet op en mag je weer een halve g
in je bezit hebben.

Nu kijken hoelang het duurt voordat Bill O' Reilley zn bek hierover open gaat trekken.

Lijkt me wel wat vreemd, waarom is iedereen hier pro drugs ?

Ik denk niet dat de mensen hier persé pro-drugs zijn, ze zijn gewoon niet anti-drugs. Zo'n instelling kent bij veel mensen namelijk totaal geen rationele onderbouwing. Het gros van de mensen roept zonder logisch beredeneren "Drugs is slecht" (het is altijd nog "drugs ZIJN slecht, daar zit fout 1"), terwijl die mensen vaak regelmatig excessief drinken en 4 keer per week pijnstillers slikken omdat ze "hoofdpijn" hebben. Dat IS hypocriet.

Degene die tegen de legalisering van drugs zijn, zijn gewoon dom. Kijk wereldwijd maar naar de gevolgen hiervan, of ben jij ook zo iemand die denkt "we maken het illegaal dan zijn er geen verslaafden meer"? :roflol:

Natuurlijk niet, overal zitten er verslaafden.
Als het er nu legaal of illegaal is.

Ik kreeg gewoon echter het idee dat de meesten zo reageren omdat ze gewoon pro drugs zijn.

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Ik denk niet dat de mensen hier persé pro-drugs zijn, ze zijn gewoon niet anti-drugs. Zo'n instelling kent bij veel mensen namelijk totaal geen rationele onderbouwing. Het gros van de mensen roept zonder logisch beredeneren "Drugs is slecht" (het is altijd nog "drugs ZIJN slecht, daar zit fout 1"), terwijl die mensen vaak regelmatig excessief drinken en 4 keer per week pijnstillers slikken omdat ze "hoofdpijn" hebben. Dat IS hypocriet.

Groot gelijk, tijd voor het illegaliseren van alcohol. :D

NICE! Hopelijk volgen er meer landen.

ik zou al die mensen die zeggen dat alcohol een hard drug is eens even veel cocaine/heroine of zelf maar weed zien roken als alcohol dat er in een fles wijn zit.

ik zou al die mensen die zeggen dat alcohol een hard drug is eens even veel cocaine/heroine of zelf maar weed zien roken als alcohol dat er in een fles wijn zit.

Waar slaat dit op??? voor alles is er een dosis, alsof een fles wijn gelijk zou staan aan een volle fles GHB ofzo :roflol:

LOL moeten we hier nog op reageren ook ? :o
Never mind leeftijd 15 je weet waarschijnlijk niet beter , no offence...

Laatst bewerkt:

???????

De reden dat alcohol een harddrugs is het effect dat het heeft op de individueel , hoe verslavend het is en hoe destructief het is tegenover de maatschappij. Als je met al deze factors rekening houdt staat alcohol in elk lijstje top 5. Dat het geaccepteerd is in vele maatschappijen maakt het nog niet minder gevaarlijk.

???????

De reden dat alcohol een harddrugs is het effect dat het heeft op de individueel , hoe verslavend het is en hoe destructief het is tegenover de maatschappij. Als je met al deze factors rekening houdt staat alcohol in elk lijstje top 5. Dat het geaccepteerd is in vele maatschappijen maakt het nog niet minder gevaarlijk.
Volgens die nederlandse studie stond alcohol zelfs op plaats 1 kwestie van meest schadelijke effecten sociaal gezien...

Hier nog een leuk tabelletje van the lancet, en dat kan je nu wel een betrouwbare bron noemen.
_42718419_drugs_graph2_416.gif

Als alcohol nu zou uitgevonden worden was het zeker illegaal geweest.
Het blijf legaal om dat het al heel lang sociaal aanvaard is ook al is het schadelijker als sommige illegale drugs.
Rare logica eigenlijk.
Van mij mogen ze alcohol gerust verbieden geen problemen mee alleen denk niet dat dit ooit gaat gebeuren.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven