AndroidHealthClinic

Nieuws Argentinië legaliseert hasj en wiet

MDMA verslavend lijkt me niet als je het elke dag zou pakken werkt het niet meer.
Hooguit een weekend verslaving en dit is ook maar een bepaalde tijd.
Legaal maken lijkt me ook maar onzin zijn al genoeg problemen met alcohol wat zouden ze dan andere troep legaal moeten maken.

MDMA verslavend lijkt me niet als je het elke dag zou pakken werkt het niet meer.
Hooguit een weekend verslaving en dit is ook maar een bepaalde tijd.
Legaal maken lijkt me ook maar onzin zijn al genoeg problemen met alcohol wat zouden ze dan andere troep legaal moeten maken.

Nederland heeft bewezen dat een gedoogbeleid niet leidt tot meer gebruikers, en bij het legaal maken van MDMA zijn we ineens van mcpp en andere troep af, gezondheid van de gebruikers gaat erop vooruit.
Wereldwijd zijn er idd maar enkele mdma verslaafden.

Nederland heeft bewezen dat een gedoogbeleid niet leidt tot meer gebruikers, en bij het legaal maken van MDMA zijn we ineens van mcpp en andere troep af, gezondheid van de gebruikers gaat erop vooruit.
Wereldwijd zijn er idd maar enkele mdma verslaafden.

Als ze het legaal maken en het legaal verkopen gaan er zeker meer problemen komen.
Iedereen kan het dan makkelijk krijgen en gaan ze denken dat het niet schadelijk is omdat het legaal is.
Beter kunnen ze kleine hoeveelheden gedoogd maken dat je daarvoor geen problemen kunt krijgen en enkel de grote handel en productie aanpakken.
Ook is het beter dat er test centrum's komen (belgie) om de zuiverheid te testen wel tegen betaling hier belastingsgeld in gooien zou ook idioot zijn.
Scheelt een hoop werk en voorkomt een hoop ongevallen.

Als ze het legaal maken en het legaal verkopen gaan er zeker meer problemen komen.
Iedereen kan het dan makkelijk krijgen en gaan ze denken dat het niet schadelijk is omdat het legaal is.
.

Das toch niet het geval me weed in holland, zou vreemd zijn dat dat wel met mdma zou gebeuren.

You can't fight drugs biatches :D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven