MuscleMeat

Arimidex of Femara?

wat is de gebruikelijke hoeveelheid voor Femara tijdens de kuur? en hoeveel als nakuur?

dream warrior zei:
ben nu bezig met kleine dosis arimidex(eod)in m'n kuur
-totaal geen vocht
-toch nog 5 harde kilo's erbij in 3 weken(konden er zonder arimidex mss meer zijn)
-geen last van korte adem
-bloeddruk blijft voorlopig normaal

Wat waren je stats voor je kuur en nu op dit moment?

5 kilo lijkt me wel erg veel zonder vocht in maar 3 weken maar als het zo is ben je wel een blij man,lijkt me!

Inderdaad. Heb zelf in December liquid Femara (GG) uitgeprobeerd met 30mg Dianabol per dag. DBol only om echt het effect te kunnen zien zonder inmenging van andere chemische stoffen.

Bloeddruk bleef 120/80 en geen vochtretentie. 15 jaar geleden had ik na 2 weken al hoge bloeddruk en een plofkop.
Dosis was een 1ml a 2,5 mg ED dus ook 1,25 mg per dag. Had nog wel lager gekund denk ik.

Peace

hardgainers zei:
1mg tot 1,25mg per dag moet voldoende zijn tijdens de kuur.

Elmo zei:
Inderdaad. Heb zelf in December liquid Femara (GG) uitgeprobeerd met 30mg Dianabol per dag. DBol only om echt het effect te kunnen zien zonder inmenging van andere chemische stoffen.

Bloeddruk bleef 120/80 en geen vochtretentie. 15 jaar geleden had ik na 2 weken al hoge bloeddruk en een plofkop.
Dosis was een 1ml a 2,5 mg ED dus ook 1,25 mg per dag. Had nog wel lager gekund denk ik.

Peace

Wat was de winst van je D-bol only kuur icm Femara?

5 kg in ongeveer 6 weken. Van 96 naar 101 en nu op 100 in de 4 week van de nakuur. Voeding wel flink teruggeschroefd bij begin nakuur. Dus ongeveer 4 kilo effectief. Bij een hoge calorieinname hou je ook iets meer vocht vast door binding van koolhydraten met water dus zakt dat weer af na vermindering van koolhydraten.

Had een andere kuur gepland maar kon dat wegens m'n werk niet doen rond kerst dus die zal in het voorjaar beginnen.
Wilde echter beslist Femara uitproberen en dat is dus gelukt!

2hard2die zei:
Wat was de winst van je D-bol only kuur icm Femara?

Terug
Naar boven