AndroidHealthClinic

Arisch zaad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lumey

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Oproep spermadonatie door extreem rechts

AMSTERDAM - Nederlandse en Vlaamse rechts-extremisten roepen elkaar op zaad te doneren bij spermabanken, om zo tegenwicht te geven aan het hoge geboortecijfer onder moslims.

Volgens de rechts-radicalen moeten gezonde blanke mannen voor zo veel mogelijk nakomelingen zorgen, wil de wereld in de toekomst niet louter en alleen uit moslims bestaan. Omdat hun eigen vriendinnen of vrouwen tegenwoordig een gezinnetje met een kind of tien niet meer zien zitten, moeten er andere manieren worden gevonden. Het aanbieden van het 'arische zaad' bij Nederlandse en Vlaamse spermabanken biedt een prima alternatief.

Volgens de rechts-extremisten is de kans dat het sperma bij lesbische koppels of allochtonen terechtkomt te verwaarlozen. "Percentsgewijze zal uw zaad bijna geheel naar blanke heterokoppels met vruchtbaarheidsproblemen gaan", zo valt op 's werelds grootste internetforum voor extreem rechts Stormfront White Nationalist Community - Discussion Board for Activists te lezen. "Die paar lesbo's en halfbloeden moet je er maar bijnemen."

Screening

Henk Ruis, gynaecoloog bij vruchtbaarheidskliniek Stichting Geertgen in De Mortel, weet dat er donoren met dergelijke extreme ideeën rondlopen. "Ik ontken niet dat het speelt", zegt hij. "Maar in Nederland worden alle donoren gescreend door een psycholoog. Deze probeert de motieven voor de donatie te achterhalen."

CDA-Kamerlid Sybrand van Haersma Buma is geshockeerd over de zaadoproep. "Bizar en volstrekt belachelijk", noemt hij het.

Reacties van de kaalkopjes;http://www.stormfront.org/forum/showthread.php/rechtcoïtustremisten-geef-arisch-zaad-peiling-367410.html?t=367410&highlight=arisch+zaad

Rukken maar jongens:bukkake: :facial:

Nou, ik vind het niet bizar en volstrekt belachelijk. Weet je waarom, CDA? Omdat iedereen zijn mening en gedachten erover mag hebben. Niks mis mee om het blanke ras sterker te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik vind het niet bizar en volstrekt belachelijk. Weet je waarom, CDA? Omdat iedereen zijn mening en gedachten erover mag hebben. Niks mis mee om het blanke ras sterker te maken.

Maar geef eens een definitie van het blanke ras? Er bestaat geen zuiver blank ras...

Hahaha, ik zeg altijd maar zo: extreem rechts, smexstreem smechts

Van smegma zullen ze wel last hebben ja na al dat geruk

kanslozen heb je werkelijkwaar echt overal rondlopen :eek:

Zal 'm eens even in hitlergroet zetten en een donatie deponeren...

Inderdaad want arische mensen kunnen geen moslim zijn/worden.

haha alsof er zoveel kinderen via die weg geboren worden :roflol:

Ik ben al jaren aan het sparen.

'Arisch zaad' Haha, wat een mong*len.

Ik ben bang dat dit lang niet voldoende zal zijn (druppel zaad op een hete plaat zeg maar) om de 10 kinderen per allochtoons gezin tegen te houden onze landen te overheersen. Over 100 jaar zijn onze landen compleet overgenomen door een meerderheid van Islamieten met allochtoonse afkomst als er geen drastische stappen worden ondernomen zoals geboortebeperking. Aan de andere kant natuurlijk een goede zaak van die spermabanken.

Ik ben bang dat dit lang niet voldoende zal zijn (druppel zaad op een hete plaat zeg maar) om de 10 kinderen per allochtoons gezin tegen te houden onze landen te overheersen. Over 100 jaar zijn onze landen compleet overgenomen door een meerderheid van Islamieten met allochtoonse afkomst als er geen drastische stappen worden ondernomen zoals geboortebeperking. Aan de andere kant natuurlijk een goede zaak van die spermabanken.

RUK ZE!!!

Krijg je 20 jaar later allemaal halfbloedjes aan de deur die kennis willen maken met hun echte papa :roflol:

Haha omg wat een prachtig vooruitzicht :roflol:

Jouw reactie bewijst dat de allochtonen het niet erg zullen vinden; autochtonen wees gewaarschuwd, laat het land waarvoor je gevochten hebt niet stelen.

Jouw reactie bewijst dat de allochtonen het niet erg zullen vinden; autochtonen wees gewaarschuwd, laat het land waarvoor je gevochten hebt niet stelen.

Oke dankje, ik zal er goed op letten. Of ben ik ook een allochtoon omdat ik een n*ger ben met een Nederlands paspoort, geboren in Nederland, net zoals mijn ouders?

Ja pas op idd!
We moeten ons uniten tegen het grote gevaar
AUTOCHTONEN VERZAMEL U ONDER DE VLAG VAN DE WITTE VUIST
blaahaaat :roflol: wat een turk ben je ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven