AndroidHealthClinic

Arisch zaad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik vind het niet bizar en volstrekt belachelijk. Weet je waarom, CDA? Omdat iedereen zijn mening en gedachten erover mag hebben. Niks mis mee om het blanke ras sterker te maken.

:roflol: tenminste.. ik hoop dat je het grappig bedoeld.. toch? AL zou je het 'blanke ras' sterker maken zeg maar (dus verdere discussie daargelaten over wat het 'blanke ras' is bla..bla..)... zou wel een heel erg kneuzerige manier zijn om het te bewerkstelligen hahahahahaha...

übermensch

Hmm, ik kan de ü niet met een hoofdletter typen? Krijg dan een *

Zolang mensen niet gedwongen worden te trouwen met allochtonen zie ik niet in waarom dit nodig zou zijn. Ik kan me best voorstellen dat je als rasarier toch eens je derde been in een mooie aziatische vrouw zal willen steken bijvoorbeeld, misschien zelfs kinderen krijgen. Maar als je inderdaad lid bent van de Nationale Alliantie of zo'n onzin neuk je lekker toch een puur arische vrouw?

Hahaha die mensen blijven je verbazen :D

OMG, je moet dat Stormfront eens lezen. :roflol:

Een gozer met een sig met hoogblonde meisjes en superwit! Kate Moss zou er jaloers op zijn. :D

Achterlijk topic weer.

Het blanke ras :roflol: Als er zulke zwakzinnige ideeen bestaan binnen 'ons' ras dan is het eigenlijk wel gedoemd om uit te sterven.

Iemand bekend met het begrip genetische drift? Zo nee, zoek het eens op. Je ras zuiver willen houden betekent een grotere kans op verzwakking van het ras, mede omdat de genetische pool waar je uit kan putten een stuk kleiner is. Dit soort Arische rukkertjes planten alleen voort met degenen die dezelfde ideeen aanhangen, hoe kleiner de populatie des te groter de kans dat genetische drift een grote rol gaat spelen. Doneren bij een spermabank is een druppel op de gloeiende plaat, de meesten kinderen worden niet geboren via een ingreep waarbij een spermabank nodig is.

Ik ga eens een post your pics topic zoeken daar, ben benieuwd hoe die gasten eruit zien, waarschijnlijk behalve dorpsgekken, uitgemagerde speedfreaks vol nazi tatoo's.

Die gast heeft negerlippen :eek:

OMG, je moet dat Stormfront eens lezen. :roflol:

Een gozer met een sig met hoogblonde meisjes en superwit! Kate Moss zou er jaloers op zijn. :D

of een nickname als 'Freckles and Veins' :roflol:

wat een r**ards.
Spermabankzaad dat wordt gebruikt voor IVF is dus doorfokken met (mogelijke) vruchtbaarheidsproblemen, plus de hogere kans op psychische problemen bij IVF kinderen. (En dat met genetische rommel uit de zak van een nazi. :D)

Behoorlijk doordacht.

Met een beetje zoeken zul je wss wel ideeen vinden voor een 'lebensborn' spermabank met kaalkopjes aan het roer :D

Voornamelijk inteelt wat er op die site rondzwerft, heeft zowel rechts als links extremisme dus toch een verband met je intelligentieniveau.

Wat een r**ards

Het blanke ras :roflol: Als er zulke zwakzinnige ideeen bestaan binnen 'ons' ras dan is het eigenlijk wel gedoemd om uit te sterven.

Iemand bekend met het begrip genetische drift? Zo nee, zoek het eens op. Je ras zuiver willen houden betekent een grotere kans op verzwakking van het ras, mede omdat de genetische pool waar je uit kan putten een stuk kleiner is. Dit soort Arische rukkertjes planten alleen voort met degenen die dezelfde ideeen aanhangen, hoe kleiner de populatie des te groter de kans dat genetische drift een grote rol gaat spelen. Doneren bij een spermabank is een druppel op de gloeiende plaat, de meesten kinderen worden niet geboren via een ingreep waarbij een spermabank nodig is.

ik ging dat typen :(

pfffff mensen met extreme ideeën zijn zielig en dom... allemaal! de blanke, katholieke, islamietische, masturberende, ... je snapt me wel (hmmm ben ik nu bevooroordelend bezig?)

Over het algemeen zijn die "white supremacists" nu niet bepaald het slimste volk wat er op deze aardkloot rondloopt. Eigenlijk kun je ze wel een beetje vergelijken met radicale moslims. Ze maken zich zelf slachtoffer van hun eigen falen en gaan dan de schuld bij een ander zoeken.

De gemiddelde "allochtoon" krijgt ook geen 10 kinderen meer, netzomin als de katholische gezinnen die er zo'n 30 jaar geleden onder druk van mijnheer pastoor ook wel pap van lustten.

YES!!!!! ik ga echt wel extreem rechts stemmen!!!
Want ik ben blond, blank & blauwogig tot in ieder geval 2 generaties terug. Van zowel moeders als vaders kant. Eindelijk is heb ik een realistische kans om heel veel blonde meisjes te bezwangeren. Jottum!
Waar kan ik me inschrijven?

Help Lauw heel veel blonde meisjes te bezwangeren en stem extreem rechts!!!

Zouden die extreem rechtse gasten moeilijk doen als ik tussendoor eens een Arabische schone of een negerin bezwanger? (nou ja, negerinnen zijn al zwanger als je ze een handkus geeft). Ik val namelijk op donker.

En ik geloof eigenlijk ook niet in de superioriteit van 1 ras. Maar heej **** It, ik geloof wel in nken dus ik stem extreem rechts. :)

Evolutionair gezien wil ieder individu toch een zo groot mogelijke claim leggen op de toekomst door maximaal voort te planten, alleen dan wel bij de meest potente partners en ik vraag me af of die bij de spermabank komen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
PHOTO2.jpg

:roflol:

Er is maar 1 manier om een ras sterker te maken en dat is door natuurlijke selectie zoals wij nederlanders een paar eeuwen geleden door de slavenhandel hebben toegepast. Er zijn toen heel wat zwakke n*gers uit de genenpoel verwijderd waardoor de sterken zich met elkaar konden voortplanten. Zeer waarschijnlijk ook 1 van de redenen waardoor het blanke ras op het gebied van sport zo vaak wordt afgetroeft door onze donkere medemens. ;)

Wat een r**ards daar op SF. :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven