Fitness Seller

Arisch zaad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, want je kon als inwoner van sommige onderdelen van het rijk een voorkeursbehandeling krijgen als je moslim werd. Overigens was het niet zo dat je als niet moslim dan meer werd onderdrukt, maar de bekeerde had gewoon meer privileges. Dat betekende vaak genoeg een vermenging van inheemse bevolking met Ottomanen die zich gevestigd hadden in andere gebieden.

maar je geloof zit toch niet in je genen?!
Ik begrijp best wat je bedoelt hoor maar tis nogal kort uitgedrukt.

:roflol:
Had je wel moslim moeten worden!
Nee sorry dat klopt niet, een christelijke mag ook met een moslima trouwen als ik meniet vergis
moslims mogen met "mensen van het boek" (of beter " mensen van eerdere openbaringen") trouwen. Dat moslimvrouwen niet met christelijke mannen zouden mogen trouwen is een fabeltje zonder enige religieuse basis.

Wat een onzin, de Afrikaanse grond zit vol met rijkdommen, maar als je te lui en te dom bent om ze eruit te halen tja... Kom dan niet aan met 'ja maar de blanken hebben ze gestolen' want de leiders van Afrikaanse landen vullen zelf goed hun zakken en laten de bevolking nog verder in de steek. Nederland bestond zelfs niet voor 70% jaren geleden. Hebben ze uit het water gehaald en was waardeloze kleigrond. Maar de bevolking had wel het verstand om die grond toch nuttig te gaan gebruiken, industrie op te bouwen (ook na de oorlog) ipv zoals Afrika al jaren geen drol te doen aan de situatie waarin ze zich bevinden. Trouwens ik heb niets tegen Chinezen of Japanners. Die eerste worden economisch ook veel sterker en danken dat niet aan hun grond maar aan hun drift om het Westen in te halen met nieuwe technologieën. Chinezen zijn natuurlijk ook blanker, dus dat speelt mee. Je kan Afrikanen eigenlijk de eerste mens noemen, dus nog dicht bij de Gorilla en de chimpansee, Noord-Afrikanen zitten al iets verder daarvandaan, maar ook daar is de tijd blijven stilstaan en is er nauwelijks vooruitgang.

mensen die deze onzin geloven staan wel heel dicht bij de gorilla, of liever bij de baviaan.

de enige reden waaromp afrika arm is gebleven is omdat wij net iets sneller het buskruit hebben weten te gebruiken als wapen (en inderdaad, het buskruit was niet uigevondne door de blanken maar door de azaten!); Daardoor hebben we die volkeren onderworpen, hun natuurlijke rijkdommen gestolen, en ze opgezadeld met een economie die van geen kanten kan werken. Tevens blijven wij onze groenten op hun markten deponeren en subsidieren we onze boeren waardoor hun groenten goedkoper zijn in afrika dan de afrikaanse groenten. Daardoor kan de afrikaanse boer zijn groenten niet verkopen en blijft hij arm; Tevens is het in een droog continent veel moeilijker een economie uit de grond te stampen dan hier in europa.

De intelligente mensen op dit forum zouden het dus apprecieren als je je demagogie ergens anders post.

moslims mogen met "mensen van het boek" (of beter " mensen van eerdere openbaringen") trouwen. Dat moslimvrouwen niet met christelijke mannen zouden mogen trouwen is een fabeltje zonder enige religieuse basis.

Toch blijven het rascisten, aangezien je niet met een ongelovige mag trouwen.

Geloof staat los van rassen, dus racisme kan het nooit zijn. Wel discriminerend, maar dat is bij gelovigen van vele gezindten het geval. Ga eens gezellig in India het aanpappen met wat Hindoe vrouwtjes. In de lagere kastes lukt het nog wel waarschijnlijk, in de hogere kastes zien ze je niet staan. Zo zijn er legio landen waar je niks bent als je niet bij de juiste soort hoort.

Geloof staat los van rassen, dus racisme kan het nooit zijn. Wel discriminerend, maar dat is bij gelovigen van vele gezindten het geval. Ga eens gezellig in India het aanpappen met wat Hindoe vrouwtjes. In de lagere kastes lukt het nog wel waarschijnlijk, in de hogere kastes zien ze je niet staan. Zo zijn er legio landen waar je niks bent als je niet bij de juiste soort hoort.

weet ik, maar "rascist" klinkt gewoon wat groffer, en ik vind discriminatie op geloofsgronden even erg als rassenhaat.

Ik zou het niet zozeer racisme noemen. Ik denk dat het veel te veel interne conflicten met zich zou meebrengen indien een moslim met een niet-gelovige zou trouwen. Tevens kan je je de vraag stellen of men met "mensen van het boek" niet verwees naar alle anderen in de maatschappij ( dus al diegene die niet moslim waren)
Tevens verwijst het woord racisme naar een gevoel van superioriteit van je eigen groep ten aanzien van een andere. ook daar ben ik niet van overtuigd.

Meen je dat echt van die hinduvrouwen? geldt dat ook als je er knap en rijk uitziet?

Ik zou het niet zozeer racisme noemen. Ik denk dat het veel te veel interne conflicten met zich zou meebrengen indien een moslim met een niet-gelovige zou trouwen. Tevens kan je je de vraag stellen of men met "mensen van het boek" niet verwees naar alle anderen in de maatschappij ( dus al diegene die niet moslim waren)
Tevens verwijst het woord racisme naar een gevoel van superioriteit van je eigen groep ten aanzien van een andere. ook daar ben ik niet van overtuigd.

Mensen van het boek duidt wel duidelijk op mensen die volgens de judea christelijke visie leven, en een niet-gelovige is in praktisch alle religies nog altijd een groter kwaad dan een anders-gelovige.

Meen je dat echt van die hinduvrouwen? geldt dat ook als je er knap en rijk uitziet?

:D Geen kans, ook al hangt het er wel vanaf in welke kaste je het zoekt. In Nepal heb je misschien meer kans, in India zijn de kastes strak afgebakend en heb je een zeer kleine kans om als niet hindu er tussen te komen. Je wordt namelijk als hindu geboren, je kan het dus niet worden.

Mensen van het boek duidt wel duidelijk op mensen die volgens de judea christelijke visie leven, en een niet-gelovige is in praktisch alle religies nog altijd een groter kwaad dan een anders-gelovige.

neen, de vertaling is: "mensen aan wie reeds vroeger werd geopenbaard". Dat kan je dus heel ruim gaan interpreteren vooral omdat moslims geloven dat god (Allah) profeten naar alle volkeren op aarde heeft gezonden. Je zou dus kunnen besluiten dat moslims mogen trouwen met éénieder die gelooft in 1 god.

neen, de vertaling is: "mensen aan wie reeds vroeger werd geopenbaard". Dat kan je dus heel ruim gaan interpreteren vooral omdat moslims geloven dat god (Allah) profeten naar alle volkeren op aarde heeft gezonden. Je zou dus kunnen besluiten dat moslims mogen trouwen met éénieder die gelooft in 1 god.

Blijft dan toch nog altijd discriminatie ten opzichte van atheisten, agnosten en heidense natuurvolkeren.

Tja een atheist heeft het recht (misschien zelfs de plicht) om irrationele overtuigingen de wereld uit te helpen. Democratie en vrije meningsuiting reikt tot waar bepaalde ideeen als onwaar en absurd bestempeld kunnen worden, wat duidelijk geldt voor de islam, christen- en Jodendom.

Maar we zijn te ver aan het afwijken ;).

wij gevochten? de enigen die voor dit alnd hebben gevochten zijn nu minstens 85 jaar.

Kan je me tevens eens zeggen wanneer men geen allochtoon meer is? Hoeveel generaties moeten er over heen gaan?
Heb ik gezegd 'wij'? Leer lezen. Er staat 'autochtonen'. Je weet wel, mensen die hier al wat langer zijn en niet afkomstig zijn van Marokko, Turkijke of andere landen waar de bschaving nog niet is doorgedrongen.

Dat kan je niet menen. Elke sport die door zwarten wordt uitgeoefend, wordt ook door hen gedomineerd.

Baseball, basketball, American football, hardlopen, verspringen, marathon, boksen,... Nu ze het tennis ontdekt hebben is het nog maar ene kwestie van tijd (Blake, de zussen Williams).
Hun lichaam is nu eenmaal fysisch gezien veel sterker.
Hahahah wat ben jij zielig zeg. Er zijn minstens zoveel blanken die fysisch sterk zijn dan zwarten. Zomaar ergens uit je warrige bovenkamer kom jij hier met uitspraken die nergens bewezen zijn. Jij ziet wat zwarten die goed zijn in sporten waar je vooral dunne kuiten voor moet hebben en je denkt dat ze in alle sporten de beste zijn? van alle sporten in heel de wereld overheersen de blanken, zoek maar na als je het niet gelooft.

neen stillstrong, jij verwijst naar incest, een extreme vorm van inteelt. Hoe dichter je bij je genetisch verwante blijft, hoe groter het gevaar voor genetische afwijkingen.
Blanke ras heeft niets met inteelt te maken simpele. Inteelt is een kleine groep van mensen (bijv. klein dorp). Afwijkingen krijg je uiteraard niet bij landgenoten, enkel dichte familie. Dus wat jou opmerking hier nog toevoegd mag God weten.

Dus je komt tot de conclusie dat blanken minderwaardig zijn ten opzichte van aboriginals, indianen en polynesiers, aangezien deze laatste zich later hebben gevestigd op de gebieden waar ze nu wonen?
Minderwaardig? Waar haal je dat nu weer uit. Het gaat niet op geografie maar om genen. Blanke ras is superieur op vlak van beschaving en intelligentie maar ook overleven. Het negride ras is een primitieve uitloper van de homo sapiens en zou zonder hulp van het blanke ras al lang uitgestorven zijn, door o.a. gebrek aan intelligentie, normen en waarden.

mensen die deze onzin geloven staan wel heel dicht bij de gorilla, of liever bij de baviaan.

de enige reden waaromp afrika arm is gebleven is omdat wij net iets sneller het buskruit hebben weten te gebruiken als wapen (en inderdaad, het buskruit was niet uigevondne door de blanken maar door de azaten!); Daardoor hebben we die volkeren onderworpen, hun natuurlijke rijkdommen gestolen, en ze opgezadeld met een economie die van geen kanten kan werken. Tevens blijven wij onze groenten op hun markten deponeren en subsidieren we onze boeren waardoor hun groenten goedkoper zijn in afrika dan de afrikaanse groenten. Daardoor kan de afrikaanse boer zijn groenten niet verkopen en blijft hij arm; Tevens is het in een droog continent veel moeilijker een economie uit de grond te stampen dan hier in europa.

De intelligente mensen op dit forum zouden het dus apprecieren als je je demagogie ergens anders post.

Wat een slappe argumenten. Wij hebben hier ook de oorlog meegemaakt en van 0 moeten beginnen. De zwarte leiders hebben zich in Afrika gewoon gedragen zoals de rest van hun soort en dat is de reden dat het nooit wat wordt met dat land. Als ze enig verstand hadden dan hadden ze hun land best wel kunnen ontwikkelen tot een grote economie net als China dat gedaan heeft. Al die praatjes van je vallen plots in het niets als je weet dat heel het Westen en de rest van de wereld al miljarden schulden heeft kwijtgescholden aan Afrika. Maar het is een bodemloze put, het wordt gewoon nooit wat. je kan ze nog zoveel geld storten en materiaal geven als je wilt, je kan hen de ideale omstandigheden aanbieden, ze hebben het gewoon niet om het te maken in de wereld. Elk land in de wereld is meer ontwikkeld dan zij, waar ligt het dan aan: interne of externe factoren?

Dus al er hier onzin verteld wordt dan komt het eerder van jou dan van iemand naders. Jij hebt duidelijk een oneindige haat tegen het Westen en tegen het blanke ras. In je uitspraken en denkwijze kan ik zo opmaken dat je Moslim bent en mogelijk zelfs banden hebt met extremisten/fundamentalisten. Echt waar jou soort is een bedreiging voor het Westen, ze zouden typetjes als jij gewoon per direct het land moeten uitjagen.

Tja een atheist heeft het recht (misschien zelfs de plicht) om irrationele overtuigingen de wereld uit te helpen. Democratie en vrije meningsuiting reikt tot waar bepaalde ideeen als onwaar en absurd bestempeld kunnen worden, wat duidelijk geldt voor de islam, christen- en Jodendom.

Maar we zijn te ver aan het afwijken ;).
Blackadder, ik ben het meestal 100 procent met je eens omdat je één van de weinigen op dit forum bent die ook wat kennis heeft en rationeel nadenkt.
Nu kan ik het echter niet echt met je eens zijn omdat je atheisten als het ware hoger inschat dan gelovigen; En ik weet niet of dat wel juist is.

@stillstrong: evolutie werkt niet volgens superieure en infereure rassen en soorten,
De natuur heeft geen teleologische kracht naar een superieure soort, waarvan de blanke man de ultieme schepping is, eerder van oneindige vertakkingen, je haalt hier evolutionaire processen te boven om je woorden kracht bij te zetten, maar weet blijkbaar niet waar je over praat.
Daarbij je spreekt hier over bepaalde waardes die voor jou beter zijn, mag ik dan weten ten opzichte van welk raster je deze waarden afleest, je eigen natuurlijk. mocht een amoebe of een spons met dezelfde visie als jou worden gevraagd wat hij het meest hoog acht had hij zeker niet de zwarte of blanke man genoemd, maar waarschijnlijk zichzelf.

Blackadder, ik ben het meestal 100 procent met je eens omdat je één van de weinigen op dit forum bent die ook wat kennis heeft en rationeel nadenkt.
Nu kan ik het echter niet echt met je eens zijn omdat je atheisten als het ware hoger inschat dan gelovigen; En ik weet niet of dat wel juist is.

Ik schat atheisten niet hoger dan gelovigen, wel de ideëen die ze er op na houden ;)
Vanaf dat je kan zeggen dat er iets zinnigs over de wereld te zeggen valt, is de ene overtuiging wel degelijk waardevoller dan de anderen.

Heb ik gezegd 'wij'? Leer lezen. Er staat 'autochtonen'. Je weet wel, mensen die hier al wat langer zijn en niet afkomstig zijn van Marokko, Turkijke of andere landen waar de bschaving nog niet is doorgedrongen.

wij of autochtonen , mijn antwoord blijft gelden. de meerderheid van de autochtonen heeft nooit gevochten voor zijn land. En wanneer is een Nederlander van marokkaanse origine een echte nederlander? NA 10 generaties? Denk je dat jou voorouders hier al 100 000 jaar leven?

Hahahah wat ben jij zielig zeg. Er zijn minstens zoveel blanken die fysisch sterk zijn dan zwarten. Zomaar ergens uit je warrige bovenkamer kom jij hier met uitspraken die nergens bewezen zijn. Jij ziet wat zwarten die goed zijn in sporten waar je vooral dunne kuiten voor moet hebben en je denkt dat ze in alle sporten de beste zijn? van alle sporten in heel de wereld overheersen de blanken, zoek maar na als je het niet gelooft.

Tja als je de werkelijkheid en de post van ericr negeert dan is deze discussie zinloos. Dat is een discussie trouwens altijd als je met een SF'er praat;

Blanke ras heeft niets met inteelt te maken simpele. Inteelt is een kleine groep van mensen (bijv. klein dorp). Afwijkingen krijg je uiteraard niet bij landgenoten, enkel dichte familie. Dus wat jou opmerking hier nog toevoegd mag God weten.

waar dit op slaat begrijp ik helemaal niet. Ik zei alleen dat incest een extremere vorm van inteelt was. en inteelt is ook slecht voor de gene pool. Maar zoals ericr reeds zei, deze discussie is wellicht te moeilijk voor een SF'er

Minderwaardig? Waar haal je dat nu weer uit. Het gaat niet op geografie maar om genen. Blanke ras is superieur op vlak van beschaving en intelligentie maar ook overleven. Het negride ras is een primitieve uitloper van de homo sapiens en zou zonder hulp van het blanke ras al lang uitgestorven zijn, door o.a. gebrek aan intelligentie.

MAn man man, wij zijn allemaal homo sapiens. Het blanke ras is slechts sinds kort superieur op bepaalde vlakken maar dat heeft dus totaal niks met de genen te zien. En weet je waarom? Omdat wij blanken 2000 jaar geleden zeker niet superieur waren en op 2000 jaar tijd kan een ras niet op zo'n wijze genetisch gaan veranderen dat ze genetisch superieur worden. Gebuisd voor biologie wellicht?

Wat een slappe argumenten. Wij hebben hier ook de oorlog meegemaakt en van 0 moeten beginnen. De zwarte leiders hebben zich in Afrika gewoon gedragen zoals de rest van hun soort en dat is de reden dat het nooit wat wordt met dat land. Als ze enige verstand hadden dan hadden ze hun land best wel kunnen ontwikkelen tot een grote economie net als China dat gedaan heeft. Al die praatjes van je vallen plots in het niets als je weet dat heel het Westen en de rest van de wereld al miljarden schulden heeft kwijtgescholden aan Afrika. Maar het is een bodemloze put, het wordt gewoon nooit wat. je kan ze nog zoveel geld storten en materiaal geven als je wilt, je kan hen de ideale omstandigheden aanbieden, ze hebben het gewoon niet om het te maken in de wereld. Elk land in de wereld is meer ontwikkeld dan zij, waar ligt het dan aan: interne of externe factoren?

ja, blijf gerust de argumenten negeren omtrent buskruit, diefstal , slavenhandel, geografische voordelen, subsidiering enblijf maar geloven in jouw onzinnig verhaaltje.

Dus al er hier onzin verteld wordt dan komt het eerder van jou dan van iemand naders. Jij hebt duidelijk een oneindige haat tegen het Westen en tegen het blanke ras. In je uitspraken en denkwijze kan ik zo opmaken dat je Moslim bent en mogelijk zelfs banden hebt met extremisten/fundamentalisten. Echt waar jou soort is een bedreiging voor het Westen, ze zouden typestjes als jij gewoon per direct het land moeten uitjagen.

Kan je me eens aantonen waar ik een haat voor het Westen vertoon? en tegen het blanke ras? Niet dat het blanke ras echt iets is om trots op te zijn hoor. We hebben zowat overl ter wereld hele volkeren uitgeroeid.

en waar vertoon ik fundamentalistische trekjes?

mensen als jij zijn bange mensen die nog in sneeuwwitje en de boze wolf geloven.

..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven