Heb ik gezegd 'wij'? Leer lezen. Er staat 'autochtonen'. Je weet wel, mensen die hier al wat langer zijn en niet afkomstig zijn van Marokko, Turkijke of andere landen waar de bschaving nog niet is doorgedrongen.
wij of autochtonen , mijn antwoord blijft gelden. de meerderheid van de autochtonen heeft nooit gevochten voor zijn land. En wanneer is een Nederlander van marokkaanse origine een echte nederlander? NA 10 generaties? Denk je dat jou voorouders hier al 100 000 jaar leven?
Hahahah wat ben jij zielig zeg. Er zijn minstens zoveel blanken die fysisch sterk zijn dan zwarten. Zomaar ergens uit je warrige bovenkamer kom jij hier met uitspraken die nergens bewezen zijn. Jij ziet wat zwarten die goed zijn in sporten waar je vooral dunne kuiten voor moet hebben en je denkt dat ze in alle sporten de beste zijn? van alle sporten in heel de wereld overheersen de blanken, zoek maar na als je het niet gelooft.
Tja als je de werkelijkheid en de post van ericr negeert dan is deze discussie zinloos. Dat is een discussie trouwens altijd als je met een SF'er praat;
Blanke ras heeft niets met inteelt te maken simpele. Inteelt is een kleine groep van mensen (bijv. klein dorp). Afwijkingen krijg je uiteraard niet bij landgenoten, enkel dichte familie. Dus wat jou opmerking hier nog toevoegd mag God weten.
waar dit op slaat begrijp ik helemaal niet. Ik zei alleen dat incest een extremere vorm van inteelt was. en inteelt is ook slecht voor de gene pool. Maar zoals ericr reeds zei, deze discussie is wellicht te moeilijk voor een SF'er
Minderwaardig? Waar haal je dat nu weer uit. Het gaat niet op geografie maar om genen. Blanke ras is superieur op vlak van beschaving en intelligentie maar ook overleven. Het negride ras is een primitieve uitloper van de homo sapiens en zou zonder hulp van het blanke ras al lang uitgestorven zijn, door o.a. gebrek aan intelligentie.
MAn man man, wij zijn allemaal homo sapiens. Het blanke ras is slechts sinds kort superieur op bepaalde vlakken maar dat heeft dus totaal niks met de genen te zien. En weet je waarom? Omdat wij blanken 2000 jaar geleden zeker niet superieur waren en op 2000 jaar tijd kan een ras niet op zo'n wijze genetisch gaan veranderen dat ze genetisch superieur worden. Gebuisd voor biologie wellicht?
Wat een slappe argumenten. Wij hebben hier ook de oorlog meegemaakt en van 0 moeten beginnen. De zwarte leiders hebben zich in Afrika gewoon gedragen zoals de rest van hun soort en dat is de reden dat het nooit wat wordt met dat land. Als ze enige verstand hadden dan hadden ze hun land best wel kunnen ontwikkelen tot een grote economie net als China dat gedaan heeft. Al die praatjes van je vallen plots in het niets als je weet dat heel het Westen en de rest van de wereld al miljarden schulden heeft kwijtgescholden aan Afrika. Maar het is een bodemloze put, het wordt gewoon nooit wat. je kan ze nog zoveel geld storten en materiaal geven als je wilt, je kan hen de ideale omstandigheden aanbieden, ze hebben het gewoon niet om het te maken in de wereld. Elk land in de wereld is meer ontwikkeld dan zij, waar ligt het dan aan: interne of externe factoren?
ja, blijf gerust de argumenten negeren omtrent buskruit, diefstal , slavenhandel, geografische voordelen, subsidiering enblijf maar geloven in jouw onzinnig verhaaltje.
Dus al er hier onzin verteld wordt dan komt het eerder van jou dan van iemand naders. Jij hebt duidelijk een oneindige haat tegen het Westen en tegen het blanke ras. In je uitspraken en denkwijze kan ik zo opmaken dat je Moslim bent en mogelijk zelfs banden hebt met extremisten/fundamentalisten. Echt waar jou soort is een bedreiging voor het Westen, ze zouden typestjes als jij gewoon per direct het land moeten uitjagen.
Kan je me eens aantonen waar ik een haat voor het Westen vertoon? en tegen het blanke ras? Niet dat het blanke ras echt iets is om trots op te zijn hoor. We hebben zowat overl ter wereld hele volkeren uitgeroeid.
en waar vertoon ik fundamentalistische trekjes?
mensen als jij zijn bange mensen die nog in sneeuwwitje en de boze wolf geloven.