Fitness Seller

Arisch zaad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over topsport trouwens :

- Er gaat een Amerikaanse n*ger schaatsen, prompt wint die n*ger nog werelditels ook en is momenteel de beste 1.000 meter rijder ooit.

- Wanneer won een blanke voor het laatst de 100 meter sprint (Atletiek)? Ik weet het, maar voor de meesten hier was het voor hun geboorte.

- Hoe vaak wint een blanke nog een marathon van Internationale allure?

- Hoeveel blanken spelen er nog in de NBA?

- Welk land werd het vaakst wereldkampioen voetbal? Brazilie, amper nog een blank land te noemen qua bevolking

- Zelfs op een technisch nummer als de 110 meter horden is een blanke niet meer de beste maar een Chinees

- Hoe vaak wint een blanke met badminton of tafeltennis, twee sporten die qua aantal beoefenaars zeer groot zijn.

Yep in de meeste wintersporten zijn de blanken nog wel superieur,beetje verrot afdalen in de Himalaya en in de Andes liggen de pistes ook niet echt voor het oprapen. Zoveel echt 'witte' sporten zijn er eigenlijk niet, misschien roeien en wielrennen daargelaten. Zwemmen heeft al menig donkere winnaar of Chinese winnaar gekend, atletiek zoals gezegd is zeer gemixed en zo blijft er dus weinig over waar uit moet blijken dat de blanken superieur zijn. Rijker wel, dus meer faciliteiten, maar met al dat geld kunnen ze niet tegenhouden dat in veel sporten andere volkeren met de medailles aan de haal gaan.
Dan krijg je toch weer de discussie dat een bepaald ras superieur is? Blijkt dat n*gers in ieder geval beter zijn dan blanken in sporten. Echter voordat wij blanken naar Afrika kwamen liepen ze daar nog in hun blote reed door de jungle te rennen, waren de blanken toch meer geëvolueerd? De chinezen hadden eerder een beschaving dan de blanken, echter hebben ze dit snel ingehaald.

Maargoed hier kan je over aan de gang blijven, rassen scheiding sucks. Over een paar duizend jaar zijn we allemaal gemengd en is er nog maar 1 ras.

• Topic Starter Topic Starter
Dan krijg je toch weer de discussie dat een bepaald ras superieur is? Blijkt dat n*gers in ieder geval beter zijn als blanken in sporten. Echter voordat wij blanken naar Afrika kwamen liepen ze daar nog in hun blote reed door de jungle te rennen, waren de blanken toch meer geëvolueerd? De chinezen hadden eerder een beschaving dan de blanken, echter hebben ze dit snel ingehaald.

Maargoed hier kan je over aan de gang blijven, rassen scheiding sucks.

inderdaad, de chinezen zijn nu weer in opmars met hun economie en zullen over een tijdje net zo welvarend zijn als ons Westerlingen.;)

EricR => wij blanken rulen in: DARTS! :) en SNOOKER! :)

Ja echte ubersporten :roflol:

Gewichtheffen.

Antonio Krastev, 216 kg snatch.

Leonid Taranenko, 266kg C&J.

Gaan we nu alle sporten af? ;) :D Beste gewichtheffers zijn van Slavische afkomst, moeilijk als werkelijk blank arisch ras te zien. Dat willen de Stormfrontertjes in ieder geval zeker niet horen, die zien Slaven toch wel minimaal als tweede of derderangs wereldburgers.

Ach, wat boeit mij die stormfront lui nou. :D

Ik wilde gewoon die filmpjes posten.

Jouw reactie bewijst dat de allochtonen het niet erg zullen vinden; autochtonen wees gewaarschuwd, laat het land waarvoor je gevochten hebt niet stelen.

wij gevochten? de enigen die voor dit alnd hebben gevochten zijn nu minstens 85 jaar.

Kan je me tevens eens zeggen wanneer men geen allochtoon meer is? Hoeveel generaties moeten er over heen gaan?

Er zijn volgens mij meer blanke topsporters als zwarte, behalve dan in basketbal. .

Dat kan je niet menen. Elke sport die door zwarten wordt uitgeoefend, wordt ook door hen gedomineerd.

Baseball, basketball, American football, hardlopen, verspringen, marathon, boksen,... Nu ze het tennis ontdekt hebben is het nog maar ene kwestie van tijd (Blake, de zussen Williams).
Hun lichaam is nu eenmaal fysisch gezien veel sterker.

Ach ja, dat hele rassengedoe gaat nergens over.

Sinds ongeveer 1920 krijgen in het zwaargewicht boksen de blanke standaard flink smeer van de zwarte. (want sinds die tijd ongeveer werd het n*gers toegestaan te boksen, sommige rednecks balen er nu nog van :D ).

En sinds mensenheugenis zijn er veel en veel meer blanke geniale wetenschappers als zwarten (alleen de gele medemens kan op dat gebied heel behoorlijk meekomen en is misschien zelfs wel beter...).

Maakt dat het ene ras beter als het andere? Ik dacht het niet.

De verschillen tussen de rassen zijn zo enorm klein dat ze alleen naar boven komen op het scherpst van de snede. En dan nog. Er zijn ook geniale blanke zwaargewichten en er zijn ook geniale zwarte wetenschappers.

Racisme is voor mensen die te dom zijn voor de nuance.

amen

Met Hitler als leider was anders niets mis.

Goed, hij hield er twijfelachtige ideeen op na als het aankomt op staatsinrichting, en als militair strateeg was hij een eigenwijze prutser. Maar als leider / demagoog was Hitler ronduit briljant.

dat weet ik nog zo niet. Ik zag een documentaire op National geographic die er op wijsde dat hitler niet wou luisteren naar de raad van zijn officieren en dat hij daardoor we eens de oorlog akn door verloren hebben. Hij was gewoon te koppig en te arrogant mss.

in·teelt (de ~)
1 voortplanting van onderling nauw verwante dieren of personen

Dwz zolang je niet met je moeder of zus doet is er niets aan de hand. Hitler is trouwens niet mijn grote leider, ik ben een gematigd rechts-nationalist geen nazi.

neen stillstrong, jij verwijst naar incest, een extreme vorm van inteelt. Hoe dichter je bij je genetisch verwante blijft, hoe groter het gevaar voor genetische afwijkingen.

Dat we nu zogenaamd als blank ras de sterke cultuur lijken zegt zeer weinig, op de tijdschalen dat de mens bestaat is het blanke ras lang niet altijd de dominante cultuur geweest. Zeer waarschijnlijk zijn we dat ook niet echt lang meer, hoe hard we ook ons best doen om dat wel te blijven. Vecht er tegen zoveel je wilt, die strijd win je namelijk toch niet. Zonde van je energie dus.

Inderdaad, de blanke is nog maar heel kort het oppermachtige " volkje en zal dat wellicht ook niet lang meer blijven.

Dat kan je niet menen. Elke sport die door zwarten wordt uitgeoefend, wordt ook door hen gedomineerd.

Baseball, basketball, American football, hardlopen, verspringen, marathon, boksen,... Nu ze het tennis ontdekt hebben is het nog maar ene kwestie van tijd (Blake, de zussen Williams).
Hun lichaam is nu eenmaal fysisch gezien veel sterker.

Op enkele sporten na (hardlopen) is het geen kwestie van sterker zijn. Een gekleurd persoon lijkt gespierder door zijn huidskleur maar de onderlinge verschillen zijn nihil. Alleen bij hardlopen is aangetoond dat de vorm van de enkel en kuit bij degenen uit het midden van Afrika een stuk beter is uitgerust is voor lange afstanden dan bij andere volkeren.

Voor de rest is het meer een kwestie van omstandigheden, de rijke blanke sport vaak voor de lol terwijl een getto-n*ger sport voor zijn bestaan (indien hij de capiciteiten heeft). De laatste zal meer kan hebben om te exceleren en dat zie je in veel sporten terug.

want we worden al honderden zo niet duizenden jaren overspoeld met de invloeden van andere volkeren en dus rassen. Hunnen, mong*len, Ottomanen etc.
QUOTE]

De mong*len zijn na hun invasie in europa met z'n allen in de randstad blijven hangen.

:D

Anyway, wat EricR zeggen wil is dat we ons moeten wapenen tegen het Gele Gevaar. Binnenkort kan je bij de snackbar alleen nog maar loempia's krijgen wat ik je brom! Of nog erger! Binnenkort zitten wij Hollanders 80 uur per week spijkerbroeken en gympen te maken voor de Aziaten! :eek:

Ik vrees er erelijk gezegd ook voor dat door de internationla concurrentiestrijd, de arbeidsvoorwaarden van de gemiddelde arbeider enorm zullen verslechteren.

Wat een onzin, de Afrikaanse grond zit vol met rijkdommen, maar als je te lui en te dom bent om ze eruit te halen tja... Kom dan niet aan met 'ja maar de blanken hebben ze gestolen' want de leiders van Afrikaanse landen vullen zelf goed hun zakken en laten de bevolking nog verder in de steek. Nederland bestond zelfs niet voor 70% jaren geleden. Hebben ze uit het water gehaald en was waardeloze kleigrond. Maar de bevolking had wel het verstand om die grond toch nuttig te gaan gebruiken, industrie op te bouwen (ook na de oorlog) ipv zoals Afrika al jaren geen drol te doen aan de situatie waarin ze zich bevinden. Trouwens ik heb niets tegen Chinezen of Japanners. Die eerste worden economisch ook veel sterker en danken dat niet aan hun grond maar aan hun drift om het Westen in te halen met nieuwe technologieën. Chinezen zijn natuurlijk ook blanker, dus dat speelt mee. Je kan Afrikanen eigenlijk de eerste mens noemen, dus nog dicht bij de Gorilla en de chimpansee, Noord-Afrikanen zitten al iets verder daarvandaan, maar ook daar is de tijd blijven stilstaan en is er nauwelijks vooruitgang.

Dus je komt tot de conclusie dat blanken minderwaardig zijn ten opzichte van aboriginals, indianen en polynesiers, aangezien deze laatste zich later hebben gevestigd op de gebieden waar ze nu wonen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven