AndroidHealthClinic

Armen 2x in de week?

EXPENDABLE

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
60kg
Overtrain je je armen als je ze bijv 2 x in de week pakt?

Voorbeeld:

Ma - borst/biceps
Di - rug/triceps
Wo - rust
Do - benen/schouders
Vr - armen (biceps/triceps)

Alvast bedankt ;)

Nee. Je spieren hebben, ik meen 48 uur rust nodig.

da moet goed te doen zijn, is wa te zien hoelang je spieren nodig hebben om te herstellen en dan nog afhankelijk van voeding enzovoort.
het is wel best als ge u armen 2 keer in de week traint, da ge 1 keer zwaar traint
en de 2 de keer niet te zwaar.

• Topic Starter Topic Starter
Oke thx allemaal :)
Ma/di pak ik ze dan normaal en vrij gewoon hard!

Ik doe zelf 2-3x per week een bepaalde spiergroep, ik zorg ervoor dat er minimaal een dag tussen zit.

Voorbeeld:

Ma - borst/biceps
Di - rug/triceps
Wo - rust
Do - benen/schouders

Alvast bedankt ;)

Je kan ze best 2x per week pakken, maar doe dan borst met triceps en rug met biceps. In bovenstaand schema hebben zowel je biceps als triceps weinig rust door de indeling van Ma en Di.

Je kan ze best 2x per week pakken, maar doe dan borst met triceps en rug met biceps. In bovenstaand schema hebben zowel je biceps als triceps weinig rust door de indeling van Ma en Di.

Oh shit foutje, dat bedoelde ik ook borst/triceps, rug/biceps..
Thx ;)

Voorbeeld:

Ma - borst/biceps
Di - rug/triceps
Wo - rust
Do - benen/schouders

Alvast bedankt ;)

Aangezien je bij borst en schouders al je triceps gebruikt train jij dus 4 keer per week triceps.. lijkt me iets te veel van het goede.

Ik doe meestal 1 oefening van de grote spiergroep die ik de vorige training heb gedaan.Bijvoorbeeld Ma: Borst/Triceps/1x oefening Benen, Wo: Rug/Biceps/1 oefening Borst Vrij: Benen/Schouders/1x oefening Rug.Biceps/Triceps/Schouders train je eigenlijk ongemerkt de hele week door dus daar doe ik dan ook maar 1 oefening voor per spiergroep.

Hah dude ik heb bijna dezelfde schema !!! 2* armen per week is nie erg maar je moet wel ff opletten met de combinatie met andere lichaamsdelen!

Thx..
Ik merk dat ik amper groei kwa armen als ik ze maar 1x p week pak..

als je gewoon 1 dag in de week hard je borst traint dan train je daar ook al triceps. Als je dan nog 1 armendag doet en ze dan hard traint dan train je ze 2x;)

Thx..
Ik merk dat ik amper groei kwa armen als ik ze maar 1x p week pak..

denk dat dat met jouw stats, no offence, eerder aan je oefeningen en/of manier van trainen, rust, voeding etc ligt dan aan de frequency waarmee je een spier traint. of je uitvoering kan ook slecht zijn uiteraard.

denk dat dat met jouw stats, no offence, eerder aan je oefeningen en/of manier van trainen, rust, voeding etc ligt dan aan de frequency waarmee je een spier traint. of je uitvoering kan ook slecht zijn uiteraard.

Naw denk t niet, want ik ben veel gegroeid kwa borst, rug, schouders en armen ook wel maar minder, en de oefeningen voer ik gewoon goed uit..
Daarom misschien dat ik meer vooruitgang zie als ik ze 2x p week pak ;)

Naw denk t niet, want ik ben veel gegroeid kwa borst, rug, schouders en armen ook wel maar minder, en de oefeningen voer ik gewoon goed uit..
60kg, nuff said. Alles is nog klein, en alles moet voouitgaan.

Niet bedoeld als bash, maar watvoor armen verwacht je te hebben met jouw gewicht?

veel gegroeid? en je bent 60kg op 1.75?
maar zonder dollen hoe ziet je trainingsschema eruit voor biceps, mensen gaan veel te snel denken ow ik ga daar niet goed mee dus dan moet ik t meer gaan trainen terwijl de fout vaak elders zit.

beachboy!

Terug
Naar boven