Fitness Seller

Arnold Classic 2015 Topic

Vanavond thuis eens even kijken!

Dat filmpje van Arnold gaat al goed rond zie ik. Hij heeft meer dan gelijk.... maar IFBB en J. Manion van koers laten afwijken is onmogelijk.

dit is geen physique winnaar dit is idd puur bodybuilding. als je zo in nederland komt word je uit je klasse gezet.
er is nog geen duidelijke richtlijn qua fysiek en massa bij de ifbb/ nbbf

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Dat filmpje van Arnold gaat al goed rond zie ik. Hij heeft meer dan gelijk.... maar IFBB en J. Manion van koers laten afwijken is onmogelijk.

ik hou mijn hart nu al vast voor de as. mr olympia zal wel hetzelfde zijn als de arnold classic

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

ik hou mijn hart nu al vast voor de as. mr olympia zal wel hetzelfde zijn als de arnold classic

Indd het wordt eens tijd dat ze weer voor mooie lichamen kiezen ipv de grootste en engste.

Degene die er (terecht) als eerst uit ligt is dat gedrog van een Branch Warren

Er zijn toch ook gewoon categorieen met gewichtsklassen bij bb? waarom kijken jullie daar dan niet naar?

Er zijn echt zat mensen die ronnie op zn zwaarst er 26x zo bruut uit vinden zien als arnold oid maar die hoor je niet want dat is de silent majority die vrede heeft met hoe het nu is.

Niet dat ik die eckte bodybuilding authoriteit ben verder, maar gewoon wat food for thought.

Die buik komt door carbs iets verkeerd getimed.

hoe kan een trol als branch hoger eindigen dan mcmillan :') wat een doorgestoken kaart weer. Zoals altijd in de top van het IFBB..

• Topic Starter Topic Starter
hoe kan een trol als branch hoger eindigen dan mcmillan :') wat een doorgestoken kaart weer. Zoals altijd in de top van het IFBB..

Nou, sowieso al veel betere conditionering.

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Roelly%20Winklaar%2020150309_163715_zpsyxtzej6l.jpg

Backstage pic

Laatst bewerkt:
Is die linke C. McMillan? Zoja, dan is dat de allereerste keer dat ik de man z'n lachspieren 'es zie gebruiken. :-)

Terug
Naar boven