Fitness Seller

Arnold schwarzenegger nu

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Ik vraag het me al een hele tijd af, heb ook al de search gebruikt.
Is arnold nu echt helemaal uit shape of is de foto fake?

Heb deze foto ook laatst op tv gezien.

9.jpg

mag het, de beste man is bijna pensioengerechtigd

Dat was na een zware operatie!
Volgens mij zit hij nog aardig goed in zijn vel hoor deze dagen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aardige guns.

Gaan we weer... elke keer weer die oude foto. Man heeft daar net een operatie gehad zoals gezegd is. Kerel is al een opa man. Wat denk je dat je eeuwig strak in je velletje blijft zitten.

• Topic Starter Topic Starter
De vraag is alleen hoe die er NU bij loopt, niet of die een opa is of bijna met pensioen is.

Die foto die ik postte is van april 2011. En daar heeft ie grotere guns dan jij. :)

Dan ziet opa er nog heel goed uit.

Topic nr 585853657.

Post ook eens een foto van jezelf op bijna 64j na een zware operatie en niet te vergeten een zware politieke functie. :)

Arnold is 63, maar dat terzijde. Volgens mij was dit zelfs na een dubbele operatie, omdat de eerste operatie deels was mislukt?

Hij gaat terminator maken. Ik neem aan dat hij weer lekker bezig is dan zichzelf een beetje in shape te krijgen.

Ah joh.. Mij boeit het niet :P Arnold blijft arnold.. In of out of shape, arnold blijft arnold :D RAWR!

Zijn hoofd is nog (bijna) hetzelfde.

Ja joh, iedere legendarische bodybuilder blijft er natuurlijk zo goed uitzien als Serge Nubret op leeftijd... :cool: Het maakt me niet wat voor foto's je allemaal laat zien. Arnold blijft de man!
En tot op de dag vandaag is er werkelijk niemand die kan tippen aan z'n borst en biceps.

Edit: Faal topic btw, die foto van een jonge Arnold doet z'n fysiek geen eer aan. Er zijn veel beter foto's van hem.

Laatst bewerkt:
nog zo'n hilarische pic:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven