Fitness Seller

Arnold schwarzenegger nu

article-1261064225938-07A0E30A000005DC-926995_636x300.jpg

Die man staat er beter bij op zijn 63ste (denk toch dat hij 63 is) dan bijna iedereen op dit forum.

Wij moeten de 63 nog maar zien te halen :P
Als wij zo'n operatie nodig hebben staan we op een lange wachtlijst :P

Tja dan is het over eh..
Desalniettemin vind ik arnold er zoals hij op die foto's ''Uitgezakt'' nog STEEDS niet slecht eruit zien voor iemand van 63.. Normaal zie je overal spataderen, rimpelhuid waar je eng van wordt, en buiten dat hangt alles veel meer..

Dan nog zou het mee vallen bij schwarzenegger..
Ondanks zijn hart conditie zijn er heus wel zaken die goed gedaan hebben met dat trainen :)

Wij moeten de 63 nog maar zien te halen :P
Als wij zo'n operatie nodig hebben staan we op een lange wachtlijst :P

Tja dan is het over eh..
Desalniettemin vind ik arnold er zoals hij op die foto's ''Uitgezakt'' nog STEEDS niet slecht eruit zien voor iemand van 63.. Normaal zie je overal spataderen, rimpelhuid waar je eng van wordt, en buiten dat hangt alles veel meer..

Dan nog zou het mee vallen bij schwarzenegger..
Ondanks zijn hart conditie zijn er heus wel zaken die goed gedaan hebben met dat trainen :)
Ik hoop dat je wel weet dat zijn hartconditie niets te maken had met het trainen, dit was een aangeboren afwijking.

Ik hoop dat je wel weet dat zijn hartconditie niets te maken had met het trainen, dit was een aangeboren afwijking.

Ik heb daar niet zoveel over gelezen, buiten dat zou het best nog kunnen dat het trainen het niet veel beter had gemaakt..
(Nooit zal ik beweren dat door training die rottigheid is gekomen, ik vind dat altijd maar gokken etc.)

Goed dat je dat punt even opmerkt nog :)

Benen niet echt achteruit gegaan :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha, dat vind ik ook van arnold´s fysiek
iedereen is er zo´n fan van (mogen ze zijn)
maar ik eigenlijk helemaal niet, borst enorm voor, en benen erg achter.
Andersom vind ik het altijd mooier, maar ieder zijn smaak natuurlijk ;)

Benen zijn dan in mijn ogen ook het enige wat wat beter gekund had mogen.

Ik denk dat hij het fysiek naar zijn ideaal schepte en misschien was arnold geen benen man?

Als Arnold in 2011 .. 25 was geweest was hij ook de beste.

Als Arnold in 2011 .. 25 was geweest was hij ook de beste.

Als Arnie in 2011, 25 jaar was geweest, gebruikt had wat pro's nu gebruiken, zou trainen zoals pro's nu trainen, de verhoudingen had die pro's nu hebben, enz enz enz, zou dat best wel eens kunnen.

Maar dat geld voor alle "besten" uit een bepaalde periode.

Als Arnie in 2011, 25 jaar was geweest, gebruikt had wat pro's nu gebruiken, zou trainen zoals pro's nu trainen, de verhoudingen had die pro's nu hebben, enz enz enz, zou dat best wel eens kunnen.

Maar dat geld voor alle "besten" uit een bepaalde periode.
Ben benieuwd of Victor Richards, ''Mr. Big'' dan nog groter zou zijn geweest :D

Terug
Naar boven