Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die man staat er beter bij op zijn 63ste (denk toch dat hij 63 is) dan bijna iedereen op dit forum.

Ik hoop dat je wel weet dat zijn hartconditie niets te maken had met het trainen, dit was een aangeboren afwijking.Wij moeten de 63 nog maar zien te halen![]()
Als wij zo'n operatie nodig hebben staan we op een lange wachtlijst![]()
Tja dan is het over eh..
Desalniettemin vind ik arnold er zoals hij op die foto's ''Uitgezakt'' nog STEEDS niet slecht eruit zien voor iemand van 63.. Normaal zie je overal spataderen, rimpelhuid waar je eng van wordt, en buiten dat hangt alles veel meer..
Dan nog zou het mee vallen bij schwarzenegger..
Ondanks zijn hart conditie zijn er heus wel zaken die goed gedaan hebben met dat trainen![]()
Ik hoop dat je wel weet dat zijn hartconditie niets te maken had met het trainen, dit was een aangeboren afwijking.

Arnold was ook duidelijk geen benenman.Ik denk dat hij het fysiek naar zijn ideaal schepte en misschien was arnold geen benen man?
Als Arnold in 2011 .. 25 was geweest was hij ook de beste.
Ik denk dat hij het fysiek naar zijn ideaal schepte en misschien was arnold geen benen man?
Ben benieuwd of Victor Richards, ''Mr. Big'' dan nog groter zou zijn geweestAls Arnie in 2011, 25 jaar was geweest, gebruikt had wat pro's nu gebruiken, zou trainen zoals pro's nu trainen, de verhoudingen had die pro's nu hebben, enz enz enz, zou dat best wel eens kunnen.
Maar dat geld voor alle "besten" uit een bepaalde periode.

ik denk het haast welBen benieuwd of Victor Richards, ''Mr. Big'' dan nog groter zou zijn geweest![]()

(Njah okay, offseason kan hetzelfde betekenen)