AndroidHealthClinic

Arnold Schwarzenegger: Total Recall (autobiographies)

Voor hoeveel verkopen ze hem?

downloa......uhh bedoel kopen! xD

Oh het is een boek, uhm misschien dan wel echt kopen.

Biografie van het leven van een nazi en part time smeerlap.

Hij weet het goed te verkopen :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 'm al binnen :D

vind arnold een baas maar hij moet zichzelf idd niet teveel ophemelen(zoals in die trailer) die vent heeft ook genoeg fout gedaan

Om succesvol te zijn, hoort fouten maken er bij anders bereik je weinig in het leven!

En snap niet waarom ze de Nederlandse versie van het boek bijna 2x zo kort hebben gemaakt dan de Engelse.

Om succesvol te zijn, hoort fouten maken er bij anders bereik je weinig in het leven!

En snap niet waarom ze de Nederlandse versie van het boek bijna 2x zo kort hebben gemaakt dan de Engelse.
Gekocht in het engels (amazon.com) was de luxe editie voor 10 pond...kan je niet voor sukkelen imo, ziet er zeer goed uit!

Ik ga het boek wel kopen wanneer ik de engelse versie ergens tegen kom.Een audioboek gelezen door Arnold zelf zou wel een topper zijn.

Hoe bevalt het boek voor degene die het al hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben bij pagina 142 en ik vind het een leuk boek. Het is gewoon interessant om te weten hoe Arnold is opgegroeid en hoe hij zijn geld verdiende en met andere bb-ers (lazy bastards) chillde. Hij haalt ook wel eens dingen aan mbt vriendinnen en hoe ze dames naar de sportschool meenamen en zich extra uitsloofde met de gewichten, hij had het zelfs over groupies :). 20 euro is echt niet veel gevraagd vind ik!

(ps: ik had een stukje van een live interview met Arnold gezien en daar vond ik hem wel heel erg overdreven mooie verhalen vertellen en om de vraag en draaien om te vertellen hoe geweldig hij is... was wel minder)

Heb je de Nederlandse of Engelse versie?

Terug
Naar boven