YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch raar, ik download alles overal vandaan maar mijn eerste reactie nu was "wtf eikel die je bent". Alsnog zou ik het boek origineel gekocht hebben als ik wist dat hij nu al te downloaden was
. Ben benieuwd wat andere ervan vinden??

Thanks.
PS vraag me alleen nog af of dat heel het boek betreft?
Klopt wel, maar alvast lezen is niet mis, toch?Misschien dat ik het boek ook nog ga kopen hoor, leest ook nog even wat makkelijker.![]()
Heb die andere 2, vooral 'Education of a Bodybuilder' nu al tig keer gelezen 
Andere 2, welke dan nog? Ben nu ook juist in Education of a Bodybuilder begonnen, en moet zeggen dat het boek me meer dan aangenaam verrast!Klopt wel, maar alvast lezen is niet mis, toch?Heb die andere 2, vooral 'Education of a Bodybuilder' nu al tig keer gelezen
Gek genoeg erg motiverend al zijn het boeken.
Wel erg raar dat hij in Education of a Bodybuilder beweert dat hij nooit aan Mr.Austria heeft meegedaan en in zijn nieuwe boek zegt dat ie derde werd achter Kurt Marnul.
Ben juist begonnen aan het boek en dit zegt me idd ietsIdd, education zegt (uit mn hoofd dus kan er iets naast zitten): "By then, circumstances had already taken me beyond it"

Ook gekocht. Nog niet begonnen, maar staan mooie fotos in en zijn 500+ pagina's. Genoeg leesvoer.