XXL Nutrition

Arnold Schwarzenegger: Total Recall (autobiographies)

• Topic Starter Topic Starter
Ik wilde sowieso de Engelse! Goed voor m'n engels en dan lees je het ook precies zoals het is geschreven

Ik ga ook maar de Engelse kopen. God knows wat ze in de Nederlandse versie eruit hebben gelaten.

Thanks. :D

PS vraag me alleen nog af of dat heel het boek betreft?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Toch raar, ik download alles overal vandaan maar mijn eerste reactie nu was "wtf eikel die je bent" :slap:. Alsnog zou ik het boek origineel gekocht hebben als ik wist dat hij nu al te downloaden was ;). Ben benieuwd wat andere ervan vinden??

210208_arnold_deathshead.jpg

Toch raar, ik download alles overal vandaan maar mijn eerste reactie nu was "wtf eikel die je bent" :slap:. Alsnog zou ik het boek origineel gekocht hebben als ik wist dat hij nu al te downloaden was ;). Ben benieuwd wat andere ervan vinden??

Wat ben ik toch een eikel, heb ik die arme republikein met zijn lage vermogen toch ff mooi beroofd :(

Begrijp me niet verkeerd, heb zijn eerdere boeken ook gekocht en wellicht voeg ik deze in paperback ook nog ff aan mijn collectie toe (vorige ook eerst grotendeels digitaal gelezen, encyclopedie dan klein stukje want dat is wel een hel in pdf formaat) maar vind het nu ie net uit is lekker om hem alvast te lezen en dacht dat er wel meer dat zouden vinden :)

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 22:58 ----------

Thanks. :D

PS vraag me alleen nog af of dat heel het boek betreft?

Heb het nog niet helemaal bekeken, voor zover ik weet wel?
Usenet.

25euro bij bol.com, heb net besteld.

Ook gekocht. Nog niet begonnen, maar staan mooie fotos in en zijn 500+ pagina's. Genoeg leesvoer.

Misschien dat ik het boek ook nog ga kopen hoor, leest ook nog even wat makkelijker. ;)

Misschien dat ik het boek ook nog ga kopen hoor, leest ook nog even wat makkelijker. ;)
Klopt wel, maar alvast lezen is niet mis, toch? :D Heb die andere 2, vooral 'Education of a Bodybuilder' nu al tig keer gelezen :p
Gek genoeg erg motiverend al zijn het boeken.

Klopt wel, maar alvast lezen is niet mis, toch? :D Heb die andere 2, vooral 'Education of a Bodybuilder' nu al tig keer gelezen :p
Gek genoeg erg motiverend al zijn het boeken.
Andere 2, welke dan nog? Ben nu ook juist in Education of a Bodybuilder begonnen, en moet zeggen dat het boek me meer dan aangenaam verrast!

De encyclopedie ofcourse :DHet nieuwe boek vermeld wel alvast veel meer over zijn jeugd zeg, situps om je ontbijt te verdienen. Gustav wist van aanpakken :o

Wel erg raar dat hij in Education of a Bodybuilder beweert dat hij nooit aan Mr.Austria heeft meegedaan en in zijn nieuwe boek zegt dat ie derde werd achter Kurt Marnul.

Wel erg raar dat hij in Education of a Bodybuilder beweert dat hij nooit aan Mr.Austria heeft meegedaan en in zijn nieuwe boek zegt dat ie derde werd achter Kurt Marnul.

Vreemd!

'Arnold came 3rd in the 1964 Mr. Austria and won the Jr. Mr. Austria'. Even van het internet geplukt!

Laatst bewerkt:
Idd, education zegt (uit mn hoofd dus kan er iets naast zitten :p): "By then, circumstances had already taken me beyond it"

Ook net maar besteld op bol.com

Ben bij pagina 231 volgens mij wanneer zijn bodybuilding carriere al afgelopen is en wanneer hij bezig is met zijn Conan, wat zijn eerste grote rol in Hollywood is. Ik moet zeggen dat ik het vrij interessant vind hoe hij over bepaalde dingen dacht.

Terug
Naar boven