Fitness Seller

Arnold Schwarzenegger: Total Recall (autobiographies)

Ben wel benieuwd eigenlijk naar zijn verhaal, is ff kijken of ik dit boek in de winkel kan vinden.

Dit boek wilde ik pre orderen bij bol.com. Engels was iets van 17,- en de NL vertaling 20,-. Kwam iets tussen en daarna niet meer aan gedacht. En nu zijn de boeken 22 en 25,- geworden. Ik verwachtte wel dat de btw verhoging extra prijsverhoging mee zou brengen maar dit vind ik buitenproportioneel....

Dan zet ik het wel op mijn sintlijstje :)

Dit boek wilde ik pre orderen bij bol.com. Engels was iets van 17,- en de NL vertaling 20,-. Kwam iets tussen en daarna niet meer aan gedacht. En nu zijn de boeken 22 en 25,- geworden. Ik verwachtte wel dat de btw verhoging extra prijsverhoging mee zou brengen maar dit vind ik buitenproportioneel....

Even via Amazon kijken of het goedkoper is?

Valt wel mee, bestellingen onder de 20 euro betaal je €1.95 verzendkosten. Daarboven niet.

Total recall

Arnold blijft toch een grote bron van inspiratie met alles wat hij bereikt heeft. Nu maar eens lezen hoe hij dit gedaan heeft.

Voor Kerst dit boek gekregen in de Engelse versie. Prijs € 27,99 dus wel iets in prijs gestegen als ik de eerdere prijzen hier lees :eek: Maar ik vind het elke cent waard. Ben op bladzijde 214 nu en vlieg er doorheen. Wat een inspirerende vent met een abnormale drive in alles dat hij doet/deed. Veel dingen wist ik al, maar je leest ook genoeg nieuwe feitjes. Wat mij betreft een aanrader voor de BB liefhebber!

Voor Kerst dit boek gekregen in de Engelse versie. Prijs € 27,99 dus wel iets in prijs gestegen als ik de eerdere prijzen hier lees :eek: Maar ik vind het elke cent waard. Ben op bladzijde 214 nu en vlieg er doorheen. Wat een inspirerende vent met een abnormale drive in alles dat hij doet/deed. Veel dingen wist ik al, maar je leest ook genoeg nieuwe feitjes. Wat mij betreft een aanrader voor de BB liefhebber!

http://www.amazon.co.uk/Total-Recal...9719/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1357849840&sr=8-6

8 pond via amazon.co.uk gratis verzending (levering binnen 5-7 dagen) hardcover, wel in het engels :D

Leuk boek inderdaad! Geloof het of niet maar het is echt een slimme vent die voor alles 100% gaat.

Ook veel leuke foto's trouwens.

Ik ga hem komende maand ook maar eens aanschaffen denk ik :)

Vandaag binnen gekregen! Erg benieuwd :D

Ik was er tevreden van.
Veel info, toffe verhalen en anekdotes en veel foto's. Heeft me weten te inspireren om te doen focussen op mijn doelen :)

Mooi om te horen! Heb de Engelse versie :)

Heb het boek bijna een jaar, maar ben nog niet verder gekomen dan blz 10. :D Ben niet zo'n lezer.

Weet iemand hoeveel uur hij werkte op een dag? Had in een interview... gehoord dat hij 5 uur trainde en daarnaast nog werkte en een opleiding volgde. Weet iemand hoeveel uur dat is, dus werk en opleiding bij elkaar.

Heb het boek bijna een jaar, maar ben nog niet verder gekomen dan blz 10. :D Ben niet zo'n lezer.

Weet iemand hoeveel uur hij werkte op een dag? Had in een interview... gehoord dat hij 5 uur trainde en daarnaast nog werkte en een opleiding volgde. Weet iemand hoeveel uur dat is, dus werk en opleiding bij elkaar.

6 uur

Ik heb op vakantie 10-tallen pagina's erdoor gehaald (op het terras in de zon :cool: )

Ik kan het je enkel aanraden! Zelf als hij niet meer bezig is over de sport maar over business, zijn films,... ik heb bewondering voor de man. Hij heeft het toch maar mooi klaargespeeld.

Ik heb op vakantie 10-tallen pagina's erdoor gehaald (op het terras in de zon :cool: )

Ik kan het je enkel aanraden! Zelf als hij niet meer bezig is over de sport maar over business, zijn films,... ik heb bewondering voor de man. Hij heeft het toch maar mooi klaargespeeld.

Ik zou eigenlijk elke dag een paar blz moeten lezen. Al gaat het maar om twee. Dan heb ik het boek in 1 jaar uit en niet over 20 jaar?

Ga er vandaag mee beginnen, als verplichte kost. :D

hij coïtust 5 keer daags, vandaar :)

http://youtu.be/Eqoipe5azs4?t=19s

Terug
Naar boven