XXL Nutrition

Arnold Schwarzenegger updates topic

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wtf dat je hier een topic voor maakt...

Arnold die in zn auto stapt. What else is new?
 
Wel een gruwelijk karretje
 
Wtf dat je hier een topic voor maakt...

Arnold die in zn auto stapt. What else is new?

niet zeiken jongen,als het je niet aanstaat,kom je niet kijken in dit topic....
Arnold is en blijft een legende en verdient een eigen update topic.
 
niet zeiken jongen,als het je niet aanstaat,kom je niet kijken in dit topic....
Arnold is en blijft een legende en verdient een eigen update topic.

Update: Arnold ademt en stapt in zijn auto.

Kansloos topic
 
jongens ,echt waar ,stop met zeiken , wees blij dat ik al die updates post .... Wat een idioten heb je toch wel rondlopen op de wereld ....
 
Sorry Bra vind je topics meestal goed maar nu sla je denk ik door Arnold die in een Bentley stapt ? echt updates over Arnold zijn er niet meer had het filmpje dan bewaard voor de Arnold classic waar je waarschijnlijk ook een topic voor aanmaakt.En je heb Flex01 werkeloos gemaakt die deed eerst maar eigenlijk zijn het geen updates maar meer kijk wat ik vind op youtube en MD.Maar ga er wel mee door hoef ik ze niet op te zoeken ;)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 13:23 ----------

jongens ,echt waar ,stop met zeiken , wees blij dat ik al die updates post .... Wat een idioten heb je toch wel rondlopen op de wereld ....

Ik ben blij hoef youtube niet meer af te struinen ;) of MD
 
Sorry Bra vind je topics meestal goed maar nu sla je denk ik door Arnold die in een Bentley stapt ? echt updates over Arnold zijn er niet meer had het filmpje dan bewaard voor de Arnold classic waar je waarschijnlijk ook een topic voor aanmaakt.En je heb Flex01 werkeloos gemaakt die deed eerst maar eigenlijk zijn het geen updates maar meer kijk wat ik vind op youtube en MD.Maar ga er wel mee door hoef ik ze niet op te zoeken ;)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 13:23 ----------



Ik ben blij hoef youtube niet meer af te struinen ;) of MD


ben je verplicht hier te komen kijken?nee !

Maar je hebt het filmpje toch gekeken....
Ik vind het trouwens een ruig fillmke zelfs ,net of hij de president is....:D

En als Phil Heath in zen sportauto stapt of Ronnie ,dan is het wel interessant .
Stop gewoon met zeiken, staat het je niet aan, dan kijk je er niet naar,er zijn genoeg mensen die dit wel willen zien.
 
Laatst bewerkt:
ben je verplicht hier te komen kijken?nee !

Maar je hebt het filmpje toch gekeken....
Ik vind het trouwens een ruig fillmke zelfs ,net op hij de president is....:D

En als Phil Heath in zen sportauto stapt of Ronnie ,dan is het wel interessant .
Stop gewoon met zeiken, staat het je niet aan, dan kijk je er niet naar,er zijn genoeg mensen die dit wel willen zien.

Ik zeik niet ik constateer alleen ;) die updates zijn zeker leuk maar nog leuker als het over de active pro's gaat die willen we zien dat zijn de mannen van nu ;)
 
Trouwens ,wat denk je zelf ,dat Arnold nog n pose gaat uitvoeren op foto? Dees filmpjes zijn enige updates die we nog kunnen krijgen van hem .

En laatst postte ik foto's van Arnold met zijn nieuwe look ,hoe hij in de film zou verschijnen, en die waardeerde je dan weer wel Jesse . Jij vertelt maar wat onzin jongen . Dus gewoon bakkes houwen...

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 13:31 ----------

Ik zeik niet ik constateer alleen ;) die updates zijn zeker leuk maar nog leuker als het over de active pro's gaat die willen we zien dat zijn de mannen van nu ;)

die post ik toch ook, ik post alles wat ik vind .Je zou beter wat karma geven , weet je wel wat een moeite me dit kost en vrije tijd ?? :D
 
Laatst bewerkt:
jongens ,echt waar ,stop met zeiken , wees blij dat ik al die updates post .... Wat een idioten heb je toch wel rondlopen op de wereld ....
Drie komma's in een zin gebruiken, en niet éen op de juiste plaats weten te zetten :o
 
Trouwens ,wat denk je zelf ,dat Arnold nog n pose gaat uitvoeren op foto? Dees filmpjes zijn enige updates die we nog kunnen krijgen van hem .

En laatst postte ik foto's van Arnold met zijn nieuwe look ,hoe hij in de film zou verschijnen, en die waardeerde je dan weer wel Jesse . Jij vertelt maar wat onzin jongen . Dus gewoon bakkes houwen...

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 13:31 ----------



die post ik toch ook, ik post alles wat ik vind .Je zou beter wat karma geven , weet je wel wat een moeite me dit kost?? :D

Ik zal vriendelijk reageren succes met youtube afstruinen en het posten van filmpjes en coole foto's.;)
 
en daar ging boforli weer :roflol:
 
lelijke bekleding die auto.. jammer
 
Dikke bak ...:cool:
 
nice post brwa.

maar de meeste jonkies hier willen liever elke keer uitpuilende aders zien en diepe cuts in konten voor ze het ok vinden.:rolleyes:

ik zeg , blijven posten...:)
 
gewoon doorgaan brwa! dat de rest niet zeikt, als het ze niet aanstaat kijken ze maar verder. jij zorgt tenminste dagelijks voor de updates in deze sectie!
 
Hoe is het qua updates omtrenr Arnold? Zijn er nog nieuwe filmpjes of eventueel geluidsfragmenten dat ie in zn auto stapt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven