AndroidHealthClinic

Sticky Arnold Schwarzenegger

Arnold had eigenlijk nog best een breed middel en niet zo uitgelijnde buikspieren, toch? Zijn vormen doen de minpuntjes wel teniet :p ben alleszins fan van zijn fysiek!

Arnold had eigenlijk nog best een breed middel en niet zo uitgelijnde buikspieren, toch? Zijn vormen doen de minpuntjes wel teniet :p ben alleszins fan van zijn fysiek!

Dat klinkt echt gigantisch gay.

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Zelfs als mocht Arnold morgen idiote films gaan maken, ik zou er nog naar gaan kijken..
Klinkt stom, maar tis zo. Mijn favo acteur sinds altijd. No homo natuurlijk.

Ik kan nou niet echt zeggen dat zijn acteerprestaties zo denderend zijn, op het nadoen van een robot na.

Beter gay klinken dan gay zijn :D

Wat is er trouwens gay aan fan zijn van Arnold zijn fysiek?

Ik zie op bol.com dat je de film Predator uit 1987 ook in 3D blu-ray kunt krijgen. Dat kan nooit goed zijn aangezien het niet in 3D is opgenomen.

Ik lees nu het topic door om te kijken wat de reacties zijn met deze 3D film: http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=216914

Heel misschien dat ik de 3D dvd als die-hard fan ga kopen.

Laatst bewerkt:
Jij heb het waarschijnlijk wel goed doorgelezen. Hoe zijn de reacties :)?

Heb nog verder gekeken op internet maar het blijft lastig aangezien de reacties nogal wisselend zijn. :(
Zoals het er nu uitziet ga ik de 3D film niet kopen.

Voor 25 euro vind ik het te duur voor (waarschijnlijk) een klein verschil in 'kwaliteit'.

Heb nog verder gekeken op internet maar het blijft lastig aangezien de reacties nogal wisselend zijn. :(
Zoals het er nu uitziet ga ik de 3D film niet kopen.

Voor 25 euro vind ik het te duur voor (waarschijnlijk) een klein verschil in 'kwaliteit'.

Thanks, wel jammer!

Voor €20,87 incl. verzendkosten kun je de dvd Predator in blu-ray 3D kopen. Ik heb het vandaag besteld en krijg het waarschijnlijk volgende week dinsdag binnen.
Ben errug benieuwd.

Je hebt twee versies, de UK en de USA en de UK versie moet je sowieso niet kopen. Deze is van minder kwaliteit. Niet dat de USA versie (met NL ondertiteling) van top kwaliteit is als ik de reviews mag geloven, maar al met al hopelijk het geld waard als groot Schwarzenegger & Predator fan.

Ik heb de 3d versie hier liggen. En ik kan je zeggen. Je zal verbaasd zijn hoe goed ze hem hebben omgezet.
Ze hebben de hele film geremastered.

Ik heb de 3d versie hier liggen. En ik kan je zeggen. Je zal verbaasd zijn hoe goed ze hem hebben omgezet.
Ze hebben de hele film geremastered.

Heb de dvd van Predator in blu-ray 3D eerder dan verwacht binnen. Het is net aangekomen. Zo net eventjes gekeken want was erg benieuwd en het ziet er inderdaad behoorlijk goed uit. :) Een stuk beter dan ik had verwacht.

Het is niet alleen helderder dan de andere blu-ray die ik van deze film heb. Maar er zit ook zichtbaar diepte in. Echt cool!

Ben blij verrast. :)

Laatst bewerkt:
image.png

Tenenkrommend slecht zeg.

Terug
Naar boven