AndroidHealthClinic

arnold steroides??????

hgh was toendertijd wel voorhanden, Lee Haney schijnt ook dr aan gezetn te hebben ..sth dan:p arnie zat aan de dbol zover ik weet, testo zal ie ook wel het een en ander mee geëxperimenteerd hebben

dat moet er die tijd wel heel goede dianabol gemaakt geweest zijn , want die van tegenwoordig???

RobertHosper zei:
hgh was toendertijd wel voorhanden, Lee Haney schijnt ook dr aan gezetn te hebben ..sth dan:p arnie zat aan de dbol zover ik weet, testo zal ie ook wel het een en ander mee geëxperimenteerd hebben

Hihi :roflol:

Altijd dat zelfde gezever om te proberen achterhalen waaraan toppers hun fysiek te danken hebben... Wat die gasten hebben dat de meerderheid van ons niet heeft zijn GENETICS. Waarom heeft de ene een vette pens zonder echt abnormaal te eten en de ander een wasbord na dagelijks frieten te eten.... genetics. Ronnie heeft zelf in de show van Jay Leno gezegd dat hij een genetic freak is en daarom staan die mannen daar. Dat, bb-drugs en hard werk. Maar zonder goede genen draai je geen olympia punt!

heb ook gelezen dat arnold megano growth factor en myostatin blokkers nam...

Arnie was één van de eersten met HGH, géén STH!
HGH werd gewonnen uit kadavers, STH is synthetisch en dat was er toen nog lang niet.

De HGH die hij gebruikte werd dus nog gewonnen uit hersenen van dode chimpansees en menselijke kadavers. Is ook goed te zien aan z'n voorhoofd, kaaklijn en dergelijke als je die vergelijkt op jonge leeftijd en later.

STH Syntetische versie is vanaf 1986 in productie.

Het was ook een AANVULLING op jouw verhaal DBC ;)

DBC01 zei:
Arnie was één van de eersten met HGH, géén STH!
HGH werd gewonnen uit kadavers, STH is synthetisch en dat was er toen nog lang niet.

De HGH die hij gebruikte werd dus nog gewonnen uit hersenen van dode chimpansees en menselijke kadavers. Is ook goed te zien aan z'n voorhoofd, kaaklijn en dergelijke als je die vergelijkt op jonge leeftijd en later.

Jup, klopt. Typisch HGH hoofd.

Weet je wat ik ooit heb gehoord, dat arnie een moordende robot is.
Ja echt waar, hij knalde iedereen neer.

Terug
Naar boven