XXL Nutrition

Arnold Strongman Classic 2012

Precies.

Niet echt goed voor de onderrug en bovendien ook niet voor de biceps. Benni Magnusson heeft zijn biceps al tijdens een training afgescheurd bij de axle clean en nu tijdens de wedstrijd heeft Shaw ook z'n biceps geblesseerd. Kortom, ruk onderdeel!!!

hoe gaat het daar? wie zal er gaan winnen:P, k denk jenkins ( hoop shaw )

Laatst bewerkt:
Z want die wint wrs de boom en deadlift.

Die Jenkins blijft me wel verbazen. Mijngod, wat een kracht heeft die vent.

Jenkins gaat het winnen en zal volgend jaar battlen met Shaw voor WSM titel. Die gast is echt een freak. Daar zit nog zoveel potentie in. Wat is er met Z. Deed hij nu een rep links? Is rechts geblesseerd?

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 18:46 ----------

edit, nee toch rechts, what up?

Jenkins weegt volgend jaar ook gewoon 200kg lol

Jenkins gaat het winnen en zal volgend jaar battlen met Shaw voor WSM titel. Die gast is echt een freak. Daar zit nog zoveel potentie in. Wat is er met Z. Deed hij nu een rep links? Is rechts geblesseerd?

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 18:46 ----------

edit, nee toch rechts, what up?

Kan zijn dat Z een blessure heeft, of hij spaart zich voor de logpress op reps. Z zal zijn krachten nog willen sparen denk ik.

Zou kunnen Ruben maar in training deed hij hier een easy 6 mee ofzo kan me dus niet voorstellen dat je dan niet even in ieder geval 3 doet.

ik blijf toch een fan van shaw, wat is jullie fan ? ;)

iedereen is mijn fan

Zou kunnen Ruben maar in training deed hij hier een easy 6 mee ofzo kan me dus niet voorstellen dat je dan niet even in ieder geval 3 doet.

Las iets op Marunde forum over een eventuele blessure in de rug. Zou me in ieder geval niks verbazen na die belachelijke axle cleans!

Nee idd vind het ook niks die cleans zo. Je hebt strongman en dat is alles kunnen tillen maar dat is nog altijd anders dan blessures opzoeken zeg maar.

Dacht eerst dat LBstone achterover zou vallen of dubbel zou klappen. Jezus zeg, die neemt toch ook elke keer een extreem risico. En z'n rug is al meerdere keren zwaar geblesseerd geweest..

haha LBStone... leuk gevonden :roflol:

Vage shit, die ene rep voor Zydrunas. Het kan nog alle kanten opgaan, op de deadlift wordt Big Z niet snel verslagen als hij zich niet blesseert

die jenkins

Unofficial points going into the Hummer Tire Deadlift

Jenkins - 27.5
Savickas - 22.5
Poundstone - 22
Shaw - 21
Burke - 20.5
Koklaeyv - 19.5
Bjornsson – 10.5
Shahaei - 9
Hollands - 8
Ortmayer - 4