Fitness Seller

Aromasin?

TheKingx

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Enkele vragen:

Tijdens mijn deca-sust kuur ga ik wel een nakuur doen met nolvadex aan 4weken met 20mg ed.
Maar omdat ik 'Redelijk gevoelig aan gyno' ben zou ik willen vragen of ik het best ook aromasin erbij neem.

!Aromasin tijdens deca-sust kuur, ja of nee?!

-Wanneer zou je aromasin best gebruiken in je kuur?
-Hoeveel weken?
-Hoeveel is gemiddelde hoeveelheid?
-En wat is de speciale werking er van?

Alvast bedankt.

Heb je al eens gyno (tijdelijk) gehad? Hoe weet je precies dat je gevoelig voor gyno bent?
Als je het wel bent, zou ik niet voor sust/deca gaan, ik kreeg door dezelfde kuur gyno die bleef zitten..
Als je dit toch wilt nemen, en ook echt heel gevoelig bent voor gyno, adviseer ik idd ari en iets als mast erbij te zetten :)
Of mast + 10mg nolva per dag ofzo..

Zou wel voorzichtig zijn iig, opereren is ook niet alles ;)

Enkele vragen:

Tijdens mijn deca-sust kuur ga ik wel een nakuur doen met nolvadex aan 4weken met 20mg ed.
Maar omdat ik 'Redelijk gevoelig aan gyno' ben zou ik willen vragen of ik het best ook aromasin erbij neem.

!Aromasin tijdens deca-sust kuur, ja of nee?!

-Wanneer zou je aromasin best gebruiken in je kuur?
-Hoeveel weken?
-Hoeveel is gemiddelde hoeveelheid?
-En wat is de speciale werking er van?

Alvast bedankt.

nee,niet tijdens de kuur
tenzij je last krijgt van gyno,maar probeer het dan eerst met 1 weekje nolva weg te krijgen.
als nakuur zou ik arofixen gebruiken,dit is een mix van nolva en aro
prima na een kuur met deca of tren

• Topic Starter Topic Starter
nee,niet tijdens de kuur
tenzij je last krijgt van gyno,maar probeer het dan eerst met 1 weekje nolva weg te krijgen.
als nakuur zou ik arofixen gebruiken,dit is een mix van nolva en aro
prima na een kuur met deca of tren

En moet ik die week nolvadex dan in mijn kuur doen?
en arofixen wanneer beginnen na laatste injectie?

En moet ik die week nolvadex dan in mijn kuur doen?
en arofixen wanneer beginnen na laatste injectie?
zodra je wat gyno voelt opkomen,neem je tijdens je kuur dus 1 week nolvadex op 20mg.
de arofixen begin je mee 2 weken na je laatste inject.

geen 19 nor als je gyno-gevoelig bent. beter geen ai in de kuur ook niet.
als je schrik hebt, overal afblijven.

keuzes maken.

al je vragen kan je zelf opzoeken trouwens, wij zijn ook niet geboren met die kennis.

ik zal het s samenvatten: geen Ai in de kuur, geen tren/deca als je gevoelig bent.

als je met gebakken peren zitten is aromasin wel de beste optie imo (om op over te schakelen na letro uiteraard)

geen 19 nor als je gyno-gevoelig bent. beter geen ai in de kuur ook niet.
als je schrik hebt, overal afblijven.

keuzes maken.

al je vragen kan je zelf opzoeken trouwens, wij zijn ook niet geboren met die kennis.

ik zal het s samenvatten: geen Ai in de kuur, geen tren/deca als je gevoelig bent.

als je met gebakken peren zitten is aromasin wel de beste optie imo (om op over te schakelen na letro uiteraard)

Ik ben super gevoelig voor gyno (zelfs geopereerd, rechts zit er nog een beetje), en draai nu tren zonder problemen, uiteraard zonder test en met mast.., tis vaak de test die de boosdoener is, zeker in combi met deca/dbol of tren...

er word hier advies gegeven om nolva te nemen als er gyno optreed , deca is 19 nor variant en nolva nemen kan het juist verergeren , altijd als je kuurt met deca of tren cabaser (dostinex) nemen, komt er melk uit je tepel dan weet je zeker dat het prolactin gyno is

Puffy nipples krijgen en gyno is een groot verschil (@TS).
Ik krijg elke kuur gevoelige tepels en ze staan echt puffy, maar ik heb nog nooit gyno gehad en bijna al mn kuren bestonden uit tren&deca. Dus zolang je niet echt gyno gehad hebt, moet je zeker niets preventief gaan gebruiken.

Nakuren met arofixen helpt bij mij altijd super, zowel op gebied van puffy nipples als herstel.

Mijn trenkuurtjes zijn trouwens ook altijd met lage dosis test(250mg)& hoog tren. Minder kans op gyno & algemeen minder kans op andere bijwerkingen. Hoe meer test erbij loopt, hoe emotioneler & hoe meer transpireren etc..

er word hier advies gegeven om nolva te nemen als er gyno optreed , deca is 19 nor variant en nolva nemen kan het juist verergeren , altijd als je kuurt met deca of tren cabaser (dostinex) nemen, komt er melk uit je tepel dan weet je zeker dat het prolactin gyno is

Klopt, maar wat nou als het gewoon oestrogeen (test) gerelateerde gyno is (dus geen melk) ?
Dan toch nolva, of ai.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jul 2011 om 12:54 ----------

Puffy nipples krijgen en gyno is een groot verschil (@TS).
Ik krijg elke kuur gevoelige tepels en ze staan echt puffy, maar ik heb nog nooit gyno gehad en bijna al mn kuren bestonden uit tren&deca. Dus zolang je niet echt gyno gehad hebt, moet je zeker niets preventief gaan gebruiken.

Nakuren met arofixen helpt bij mij altijd super, zowel op gebied van puffy nipples als herstel.

Mijn trenkuurtjes zijn trouwens ook altijd met lage dosis test(250mg)& hoog tren. Minder kans op gyno & algemeen minder kans op andere bijwerkingen. Hoe meer test erbij loopt, hoe emotioneler & hoe meer transpireren etc..

Precies, wat puffy nipples is geen gyno.
Met de rest van je post ook eens.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, maar wat nou als het gewoon oestrogeen (test) gerelateerde gyno is (dus geen melk) ?
Dan toch nolva, of ai.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jul 2011 om 12:54 ----------

Precies, wat puffy nipples is geen gyno.
Met de rest van je post ook eens.

Ja maar ik heb de klieren gekregen onder mijn tepels.

Ja, ik heb dat ook rechts, je voelt het zeg maar zitten, maar echt zien doe je het niet..
Dus onder controle houden en zorgen dat het niet begint te groeien!

Misschien niet helemaal juiste topic om het te vragen, maar ik heb denk ik door me groei nog wat gyno je ziet het net zoals bij ironmind niet maar ik voel het wel lichtelijk.
Het is al groot gedeeltelijk weg gegaan ( ik vermoed door het trainen ).
Maar maakt dit me meteen vatbaarder voor gyno?

Wellicht, maar beter start je idd je eigen topic hiervoor.

Terug
Naar boven