XXL Nutrition

Arrestant ontsnapt aan politie bij gerechtsgebouw

Penose:)

Freaky Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1.615
Lengte
1m91
Massa
40kg
Vetpercentage
35%
(Novum) - Een 23-jarige man die vrijdag in Haarlem moest worden voorgeleid, heeft kunnen ontsnappen aan de politie. Bij aankomst bij het gerechtsgebouw wist de ongeboeide arrestant rond 10.30 uur het raam van de auto open te draaien, de deur te openen en het centrum van Haarlem in te vluchten, zegt een politiewoordvoerder. Hij werd korte tijd later opgepakt en alsnog naar de rechtbank gebracht.

"De auto zat op kinderslot. Hij draaide het raampje open, kon de deur openen en vluchten", zegt de woordvoerder. "Voordat de agenten uit de gordel waren was hij al een eindje op weg." De verdachte van diefstal met bedreiging zat ongeboeid in de auto. "Dat is niet gebruikelijk. De agenten waren kennelijk te goed van vertrouwen."

De arrestant wordt 13.00 uur in Haarlem alsnog voorgeleid. Hij komt uit de Zaanstreek waar hij de afgelopen tijd op diverse adressen verbleef.

Nieuws.nl - Arrestant ontsnapt aan politie bij gerechtsgebouw

Haha :)

Even met de matrak erop kloppen, dat brengt 'm wel op andere gedachten :D

ik vraag me ook altijd af hoe ik in zo'n situatie zou reageren, een leven in de anonimiteit op te bouwen, desnoods in het buitenland.

Misschien heeft hij die agenten wel een stuk gebak aangeboden, net als die gast van laatst. De volgende keer maar eens proberen als ik een boete krijg! :D

ik vraag me ook altijd af hoe ik in zo'n situatie zou reageren, een leven in de anonimiteit op te bouwen, desnoods in het buitenland.

Als hij vier jaar krijgt dan is het op. Om voor zo'n relatief korte tijd altijd achter je rug te moeten kijken, dat is de moeite niet waard.

haha lomp !

Terug
Naar boven