XXL Nutrition

Nieuws Door politie in elkaar geslagen meisje weidt uit

van rechtspraktijk hebben sommige niet veel kaas gegeten precies.

Het filmpje is zeer gebrekkig, je hoor niet wat er gezegd wordt of ziet niet of er echt iets wordt geschopt/geraakt. En een 15jarige die gaat joyriden ga je echt niet op haar woord geloven.

Als die 15 jarige echt haar schoenen naar de politieagent heeft geschopt en hem geraakt was dat inderdaad een aanval op zijn persoon en had hij alle recht om de persoon met enig geweld op de grond te krijgen. Volgens mij heeft ze er nog altijd geen enkele verwonding aan overgehouden.

Meisje van 15 of blood van 24 mag niet uitmaken in behandeling. Dat is coïtusediscriminatie.

sorry makker, ben het totaal niet met je eens.
als je je als agent dan perse laat kennen, doe het dan gepast.
leg haar in de boeien, maar ram haar kop niet tegen een muur, trek haar aan de haren op de grond, leg haar in de boeien, en stomp haar dan nog 2 maal. dit meisje werkte niet tegen
zoiets doe je niet, wat ze ook heeft gezegd en of ze een schoen trapte.
dit zou ik ook zeggen als er een vent van 2 meter en 130 kg woog stond.

Het filmpje is zeer gebrekkig, je hoor niet wat er gezegd wordt of ziet niet of er echt iets wordt geschopt/geraakt. En een 15jarige die gaat joyriden ga je echt niet op haar woord geloven.

Als die 15 jarige echt haar schoenen naar de politieagent heeft geschopt en hem geraakt was dat inderdaad een aanval op zijn persoon en had hij alle recht om de persoon met enig geweld op de grond te krijgen. Volgens mij heeft ze er nog altijd geen enkele verwonding aan overgehouden.

Meisje van 15 of blood van 24 mag niet uitmaken in behandeling. Dat is coïtusediscriminatie.

Dit slaat nergens op. Ten eerste hoeft het helemaal niet joyriden te zijn - in de VS mag je op je 16de namelijk al rijden - misschien reed die vriendin wel en was die toen wel al 16jaar. En of het filmpje gebrekkig is of niet je ziet duidelijk dat de agent buitenproportioneel geweld gebruikt tegen iemand die zich niet lichamelijk verzet.

jezus wat een stakkers dat doe je niet gewoon en helemaal niet bij een meisje. dat geweld had helemaal niet gehoeven die lui kicken volgens mij op geweld anders doe je dit niet. laffe honden:mad:

??? ...wat? Wie heeft hier nou geen verstand van rechtspraak? Heb je het filmpje wel gezien?

Idd, als je bij dit filmpje twijfelt of de agent verkeerd heeft gehandeld hoop ik niet dat je zelf agent bent want dan is er toch echt iets mis met je. Het is duidelijk dat dit gewoon zinloos geweld/mishandeling is.
Geloof zo dat dat meisje haar schoen niet hard heeft uitgeschopt maar stel dat dit wel zo was heb je nog het recht niet om zo te handelen. Als agent sta je niet boven de wet dat je mensen mag mishandelen hoor.

Laatst bewerkt:
Deze wijze van handelen is voor sommige individuen in de States doodnormaal. In landen als Israel, heel het Midden-Oosten, Zuid-Amerika en de US heb je in de regel nu eenmaal veel haantjes met dit soort hersenkronkels.

Wat een mong**l moet je zijn om ook maar te proberen om dit goed te praten :roflol:

ben benieuwd naar de uitspraak..

Ben jij wel goed joh? Zoals die agent handelt, slaat helemaal nergens op.
Het is een meisje van 15 en hij valt haar aan alsof ze een of andere doorgedraaide zware crimineel is, die door het lint is gegaan tegen hem.

Buiten die klappen op haar hoofd, terwijl ze weerloos op de grond ligt, gooit hij haar als een lappenpop door de cel.
Als je dat normaal gedrag vindt voor een agent, moet je jezelf even na laten kijken.

Ik hoop, dat deze agent nooit meer in een functie kan werken, waarin hij enige vorm van gezag heeft en dat hij minstens een paar jaar kan brommen.

niemand heeft hier precies het punt door wat ik wil aanhalen, dus laat ook maar.

Ik vind de reactie ook overdreven, maar kan het wel begrijpen. En de verklaring van het meisje die zich als een heilig boontje voordoet geloof ik noppes van. Daarom wil ik eerst weten wat er echt is gebeurd voor er een oordeel over te vellen. En daarvoor heb je ook de verklaring van de politieman nodig.

niemand heeft hier precies het punt door wat ik wil aanhalen, dus laat ook maar.

Ik vind de reactie ook overdreven, maar kan het wel begrijpen. En de verklaring van het meisje die zich als een heilig boontje voordoet geloof ik noppes van. Daarom wil ik eerst weten wat er echt is gebeurd voor er een oordeel over te vellen. En daarvoor heb je ook de verklaring van de politieman nodig.

Ik begrijp wel wat je prbeert te zeggen. Echter, jij hebt de beelden ook gezien en de reactie van die agent is ten alle tijden niet gepast bij een meisje van 15. Al heeft ze hem ervoor helemaal onder gerocheld, over hem heen gepist, etc..

Hij is met zijn werk bezig en dient zich professioneel te gedragen. Hier hoort ook proportioneel en subsidiair geweld bij. Daar is hier totaal geen sprake van.
Dit zijn eerder beelden van een gefrustreerde man, die zijn woede botviert op een makkelijk slachtoffer.

en jij ben de grootse paardelul van het forum zeker??

met je regels, beetje helder nadeken ken geen kwaad he halve zool.

Wat kan een meisje van 15 in een cel dan uithalen dat je haar verrot slaat?

Terug
Naar boven