AndroidHealthClinic

artikel over testosteron in p-magazine lol

RoniMoon1989

Competitive Bodybuilder
R.I.P.
Waardering
95
Nog iemand die het gelezen heeft? Staat in de p-magazine van deze week (Belgisch mannenblad, mochten er Nederlanders zijn die het zich afvroegen).

Enkele toffe quotes:

Het verhaal van Chris is nog klein bier in vergelijking met de verslaving die Tom vier jaar lang achtervolgde

(over internetfora): Ze registreren zich onder schuilnamen, om tijdens een kuur hun prestaties te vergelijken met elkaar. Als jongetjes die opscheppen met hun stickerboek. Zoals op dutchbodybuilding.com. Op het forum zitten kerels die zich The Iron Rock of El Grande Tigre noemen.

"BP staat voor bench press", zegt Tom. "Daarmee geven ze aan hoeveel kilo ze de lucht inkrijgen. SQ staat voor squad (sic), de capaciteit om een aantal keer een gewicht te heffen." (goede kennis daar, Tom! ofwel heeft de journalist er weer niks van begrepen, zou me ook niets verbazen.)

En nog de mooiste:

"Wie alleen maar één kuur met producten volgt, kan wel wat aan volume winnen, maar echte krachtwinst betekent dat daarom niet. Omdat je spieren nu eenmaal veel vocht opnemen, is mij altijd gezegd. Wie echt extra kilo's wil pakken, moet zijn kuur combineren met eten en trainen."

Goede reclame voor onze sport weer jongens! :rage:

Ik vind p magazine wel een leuk blad, maar dit slaat nergens op natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Zou me überhaupt verbazen als er hier een The Iron Rock of El Grande Tigre zitten. :D

zou je de volledige artikel kunnen plaatsen ? lijkt me wel interessant om te lezen (Wij hebben jullie blad hier niet)

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Ze bedoelen sniperx (el grande tigre) en skinnie (the iron rock) do'h

Lol :D Ah. Wegsmijten die rommel en de lekkere meekes er uit knippen :D

Sorry bro, inscannen zal niet lukken.
Het artikel begon met de getuigenissen van 2 kerels die aan de testosteron gezeten hebben (werden volledig geschreven als ware het de verhalen van heroinejunks :D ) en dan nog een professor die wel behoorlijk correct was (Jan Tytgat, toxicoloog, komt altijd in het Belgische nieuws als het over drugs of hormonen gaat).

Maar wees gerust, het interessantste heb ik hier al neergezet.

care/

Als jongetjes die opscheppen met hun stickerboek...Haha deze is wel leuk!

Ik vind p magazine wel een leuk blad, maar dit slaat nergens op natuurlijk.

Ja, zeker een leuk blad maar hun verslaggeving wordt toch vaak door noobs gedaan hoor. Zo gingen ze ook volledig de mist in met hun artikels over 4chan en designer drugs.
Ze willen altijd te snel inpikken op "hot topics" en dan moet er helaas ingeboet worden op degelijk research...

In the land of the blind Cyclops is king.

whahaha nice article. asap checken

Linda Mertens ziet er wel weer heerlijk uit.

"De mannen die je op de profielfotootjes ziet, zijn beesten van venten."

Hahaha lag wel plat toen ik dit las :) Snel onder de indruk, die journalist.

Laatst bewerkt:
Linda Mertens ziet er wel weer heerlijk uit.

"De mannen die je op de profielfotootjes ziet, zijn beesten van venten."

Hahaha lag wel plat toen ik dit las :) Snel onder de indruk, die journalist.

Hahaha idd, dat ofwel zagen ze gewoon iemand met een avi van zijn favo pro. :D

haha xD te gek voor woorden.

zeker dat er niet onderaan de pagina "Humor" stond?

''SQ staat voor squad (sic''

LOL'd @ squad :roflol:

Terug
Naar boven