Fitness Seller

artikel over testosteron in p-magazine lol

Wie zou haar nu niet doen? Gvd das gewoon een super lekker wijf! :D

:roflol: Geniaal weer

Heb het artikel ook gelezen. klonk echt alsof de auteur zijn best heeft gedaan en niet gewoon een sensatieartikel wou schrijven. :rolleyes:

Ps : linda mmmhh liever niet ;)

wie zegt dat linda dik word ? als ik wat met haar zou hebben zou ik wel 3-4x per dag aan cardio met haar doen.. van die lekkere lange intense sessies, Dik worden ho maar.

ach joh ik zou die linda keihard doen, in alle gaten en dan nog een keer.

Worden niet alle vrouwen dik eens ze verouderen of je er een relatie mee begint ???

• Topic Starter Topic Starter
Binnen een paar jaar is het een dikske? Moet je dan nu een dikke vriendin nemen omdat die binnen een paar jaar misschien slank gaat zijn, of hoe moet ik dat zien ???

Je weet wel wat ik bedoel, brah. Nu zijn ze lekker curvy met dikke tet*en en een ferme ass. Tegen hun veertigste zijn ze chubby en nog vijf jaar later zijn ze enkel nog goed voor mensen met een BBW-voorkeur.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Worden niet alle vrouwen dik eens ze verouderen of je er een relatie mee begint ???

Dat heb je volledig zelf in de hand, bro.

inb4: leeftijd: 21 :D

Hahahaha :D

Mannen zijn niet makkelijk afgeleid ofzo.. :rolleyes:

Verder wel stom artikel maarja, dat kun je verwachten met AAS in de media, zal altijd zwart gemaakt worden en vergelijking getrokken worden met crack of hero.. Heb nog maar weinig artikelen gelezen die echt eerlijk waren, behalve dan op fora of blogs.

IMG.jpg
IMG_0001.jpg
IMG_0002.jpg
heb ze effe gescand voor diegene die de P niet lezen:cool:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze heeft wel een beetje een rare neus.

Lol, dit topic is ontspoord.:D

...

En wat met de auteursrechten:eek:

Bij het vernoemen van enkele usernames in dat artikel hebben ze enige vorm van auteursrechten de deur uitgedaan. :mad:

Ik zou het echt schande vinden als mijn username in een AAS gerelateerd krantenartikel zou worden gepubliceerd.

Wachten is op de eerste kloontjes met "The Iron Rock" en "El Grande Tigre" als username.

Wel een mooie vrouw, die Linda.

Wachten is op de eerste kloontjes met "The Iron Rock" en "El Grande Tigre" als username.

Wel een mooie vrouw, die Linda.

El Grande Tigre (beetje omgedraaid maar ok) bestaat, en met The Iron Rock zal wel gewoon onze The Rock worden bedoeld ;)

Terug
Naar boven