MightyDuck
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3
De gezondheidsanalyses en voorspellingen voor de prof scene, bij u gebracht door T-mag online
Heftig stukje. Wie het prof bodybuilding een beetje volgt haalt de "slachtoffers" zo uit de gefingeerde namen, ik iig wel. En ik kan me eerlijk gezegd wel vinden in het gegeven commentaar.
-edit- Iemand enig idee wie Vito Vanity is? De 23jarige syntholbuilder die threads opent op (amerikaanse uiteraard) bb boards en door iedereen gehaat word? Nu wil ik het weten ook.
Heftig stukje. Wie het prof bodybuilding een beetje volgt haalt de "slachtoffers" zo uit de gefingeerde namen, ik iig wel. En ik kan me eerlijk gezegd wel vinden in het gegeven commentaar.

-edit- Iemand enig idee wie Vito Vanity is? De 23jarige syntholbuilder die threads opent op (amerikaanse uiteraard) bb boards en door iedereen gehaat word? Nu wil ik het weten ook.

Laatst bewerkt:

)
Opvallend eigenlijk, dat stuk van Cutler was te verwachten maar zó'n drugslook vind ik hem nou ook weer niet hebben, hoewel hij idd nogal een varkenskop heeft offseason vind ik Ronnie een lelijker kop hebben. Die mis ik nog in het verhaaltje