MuscleMeat

AS en haargroei

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
9
Ben een laser ontharingsbehandeling aant overwegen,weet alleen niet of het mogelijk is dat je van AS (test / sust),NA de behandeling je haargroei deels of helemaal terug krijgt,en alles voor niets is geweest!!!
Iemand ervaring of kennis hierover??Hoor het graag........

Ik heb alleen kennis.

De mogelijkheid is er dat je beharing terug kan komen, dat is afhankelijk van welke plaats je hebt laten ontharen en de dosis van je AS producten.

Hoe snel het terug kan komen weet ik niet, moet je even een arts of medewerker van een kliniek raadplegen.

In principe heb je heel lang profijt van je behandeling, maar zolang je AS blijft gebruiken vergroot je de kans op een snelle terugkeer van haargroei.

Yep,de as gaan zeker een vonk geven om het terug te laten groeien,of op andere plaatsen. Zonde van het geld dat je eraan geeft;

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vrouwtje is er een cursus voor aant volgen om dit uit te kunnen voeren,we gaan een salon openen.Heb dus straks de mogelijkheid om dit vaker te kunnen doen,dus voor de centen hoef ik het niet te laten.In de boekjes staan de pro's ook vaker met stoebbels op hun hele lijf,vraag me dan oa.ook af of het niet schadelijk voor je huid kan zijn,oa.striae veroorzaken of iets dergelijks,bij eenmalig of vaker gebruik!!

Moved.

haar groei is lastig ik had vroeger bijna niks en nu krijg ik steeds meer:eek2:

Terug
Naar boven