AndroidHealthClinic

AS testen.

MesoXXL

Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Hoi,

Weet iemand waar ik mijn anabolen kan laten testen voor een redelijke prijs? Wil graag weten of de juiste stof erin zit en in welke concentratie.

Dat zo ik ook wel willen.

Ik werk bij een bedrijf met een onafhankelijk labo.
Hierbij is alle apparatuur nagenoeg aanwezig. Gc *headspace), Massa spectofotometer, allerlei infrarood apparaten enz.
En ik zou dit wel graag willen opzetten, echter heb ik denk ik zo een aantal problemen;
1. Hiervoor zijn (NIST) standaarden nodig. (referentie materiaal van het zuiverste graad)
2. Een methode opzetten voor de apparaten. (maar dat moet wel lukken)
3. Hoe zit het met de legaliteit? Hoe staat de overheid hierin? Ik denk niet dat ze een gedoogbeleid zullen toestaan zoals met XTC.

Hierbij is alle apparatuur nagenoeg aanwezig. Gc *headspace), Massa spectofotometer, allerlei infrarood apparaten enz.
En ik zou dit wel graag willen opzetten, echter heb ik denk ik zo een aantal problemen;
1. Hiervoor zijn (NIST) standaarden nodig. (referentie materiaal van het zuiverste graad)
3. Hoe zit het met de legaliteit? Hoe staat de overheid hierin? Ik denk niet dat ze een gedoogbeleid zullen toestaan zoals met XTC.
Bezit en gebruik is legaal, verkoop is illegaal. Zelfde als met XTC dus zo'n beetje.

Bezit is inderdaad niet illegaal. Ik bedoelde trouwens opiumwet en geneesmiddelenwet. Vergiste me. Drugs bezit word gedoogd in kleine hoeveelheden maar is bog steeds illegaal.

Ha mooi dat zoiets dus mogelijk is. Maar wat zou het gaan kosten?

Ik doe mee aan de "Haarlem studio", daar willen ze onderzoeken wat je herstel is van kuren. Om te kunnen zien of het nou echt zo slecht voor je is wat er gezegt wordt. Je mag tijdens je kuur 5 producten gebruiken deze zullen ze laten testen bij het RIVM dit is erg duur werd mij verteld en zal pas gedaan worden Als ze van ongeveer 30 test personen producten hebben.

Daarom vraag ik mij af of het wel mogelijk is kwa kosten

Dat het duur is ligt waarschijnlijk puur aan het RIVM en de gebruikte apparatuur die ze ooit hebben moeten aanschaffen. Als de apparatuur in huis is bij eender welk labo, dan zou het moeten testen van middelen op inhoud en zuiverheid toch niet zoveel moeten kosten m.i.

Ha mooi dat zoiets dus mogelijk is. Maar wat zou het gaan kosten?

Ik doe mee aan de "Haarlem studio", daar willen ze onderzoeken wat je herstel is van kuren. Om te kunnen zien of het nou echt zo slecht voor je is wat er gezegt wordt. Je mag tijdens je kuur 5 producten gebruiken deze zullen ze laten testen bij het RIVM dit is erg duur werd mij verteld en zal pas gedaan worden Als ze van ongeveer 30 test personen producten hebben.

Daarom vraag ik mij af of het wel mogelijk is kwa kosten
Men wil van 30 testpersonen in een onderzoek nagaan hoe zij herstellen van een kuur, dat is het primaire doel van het onderzoek.
Zoals deze test is opgesteld moeten de onderzoekers in het uiterste geval 5x30 door de testpersonen gebruikte produkten door het rivm op samenstelling en kwaliteit laten controleren. Dit is met het oog op het doel van het onderzoek een onaangename variabele.
Ik denk dat de onderzoekers er goed aan zouden doen, 5 op kwaliteit gecontroleerde produkten aan de testpersonenen ter beschikking te stellen en dat deze op hun beurt zelf hieruit hun kuur en dosering mogen bepalen. Het is een soort win-win situatie, de onderzoekers hebben een constante factor en de testpersonen kunnen de kuur van hun leven maken.

Hoi,

Weet iemand waar ik mijn anabolen kan laten testen voor een redelijke prijs? Wil graag weten of de juiste stof erin zit en in welke concentratie.

Kwantiteit- en kwaliteitsonderzoek kost je bij elkaar wel 400eu...

[Link niet meer beschikbaar]

Bedrijf zit in Breda:

M.M.C. International B.V.
Frankenthalerstraat 16-18
4816 KA Breda, The Netherlands
Phone: +31-76-5711140, Fax: +31-76-5719300
Email: info@mmcinter.com
Office Hours: 8:00 to 16:30 (CET)

Men wil van 30 testpersonen in een onderzoek nagaan hoe zij herstellen van een kuur, dat is het primaire doel van het onderzoek.
Zoals deze test is opgesteld moeten de onderzoekers in het uiterste geval 5x30 door de testpersonen gebruikte produkten door het rivm op samenstelling en kwaliteit laten controleren. Dit is met het oog op het doel van het onderzoek een onaangename variabele.
Ik denk dat de onderzoekers er goed aan zouden doen, 5 op kwaliteit gecontroleerde produkten aan de testpersonenen ter beschikking te stellen en dat deze op hun beurt zelf hieruit hun kuur en dosering mogen bepalen. Het is een soort win-win situatie, de onderzoekers hebben een constante factor en de testpersonen kunnen de kuur van hun leven maken.

Nee 100 personen willen hebben voor hun onderzoek.
Helaas hebben ze geen toestemming gekregen om ook de producten te mogen leveren. Dokter van de Ronde en zijn co-assistent waren al blij dat ze het op deze manier mogen doen.
Ze testen de producten om het terug te kunnen rekenen naar de juiste hoeveelheid testosteron om zo 1 lijn in alle kuren te kunnen hebben.

Kwantiteit- en kwaliteitsonderzoek kost je bij elkaar wel 400eu...

[Link niet meer beschikbaar]

Bedrijf zit in Breda:

M.M.C. International B.V.
Frankenthalerstraat 16-18
4816 KA Breda, The Netherlands
Phone: +31-76-5711140, Fax: +31-76-5719300
Email: info@mmcinter.com
Office Hours: 8:00 to 16:30 (CET)

Zullen onafhankelijk zijn?
Want zie erg veel spullen van ep op hun foto's, hierdoor vertrouw ik het al niet!

Het is één of andere idioot ook gelukt om 800+ euro bij elkaar te bietsen hier op DBB om B&F te laten testen, dus waarom kan dat met AAS niet? :P

Nee 100 personen willen hebben voor hun onderzoek.
Helaas hebben ze geen toestemming gekregen om ook de producten te mogen leveren. Dokter van de Ronde en zijn co-assistent waren al blij dat ze het op deze manier mogen doen.
Ze testen de producten om het terug te kunnen rekenen naar de juiste hoeveelheid testosteron om zo 1 lijn in alle kuren te kunnen hebben.
Zijn jullie al begonnen en krijgen jullie een vergoeding voor deelname ?
Hoe ziet de samenstelling van jouw kuur er uit?

Zijn jullie al begonnen en krijgen jullie een vergoeding voor deelname ?
Hoe ziet de samenstelling van jouw kuur er uit?
0 vergoeding voor deelname. Enige what's in it for de gebruiker is de kennis van de kwaliteit van de gear die je gebruikt hebt, hoe je bloedwaardes waren voor aanvang van je kuur, en hoe je vervolgens na de kuur herstelt. Het vervelende is echter dat je al deze info pas na de officiële publicatie van het artikel krijgt, dus dit kan zo maar een paar jaar uiteindelijk duren vanaf het moment dat je begint.

Ik moet wat dat betreft zeggen dat ik het heel jammer vind hoe het voor de gebruiker in elkaar steekt. Helaas zijn alle voorwaarden zo strikt vanwege de eisen van de ethische commissie enzo, en om enigerlei heisa te voorkomen, maar het zou toch wel fijn geweest zijn als je wat sneller te weten zou komen hoe het bijv. met de kwaliteit van je gear gesteld staat. Ook een meetmoment gedurende je kuur zou erg fijn zijn, maar hier willen ze zelf ook niks van weten. Heeft ook te maken met dat het voor hun een blinde trial is waarin pas achteraf alle cijfertjes en feiten aan elkaar en aan de proefpersonen worden gekoppeld, zodat er zo nauwkeurig mogelijk, en zo unbiased mogelijk kan worden geconcludeerd wat AAS voor je doet.

Terug
Naar boven