Moeilijk om te zeggen en meningen gaan hier in verschillen.
Mijn mening is dat ik massa ga verliezen, doordat ik kracht verlies. Kracht bouwt spiermassa en zodra dit minder is neemt die spiermassa dus af. Verwacht niet dat kracht enorm afneemt, maar met een logboek ga je dit wel zien dat gewichten/reps ietsjes minder zullen worden.
Voor de meeste zal de afgenomen spiermassa niet zichtbaar zijn, maar iemand met meer verstand hierin ziet dit wel. Definitie neemt wat af doordat bf% iets zal toenemen, maar verwacht niet dat je van lean naar “ineens” dik zal gaan, dit is en blijft merendeel voeding. Heb 2 maanden geen borst getraind recent door blessure en niemand die ook maar iets zag aan mijn borst, ook niet hier aan de checkin fotos die ik drop.
Hardheid zal afnemen en je zal minder rond/vol ogen. Al met al zolang je geen mr olympia bent of pro is het wat afneemt van blast naar trt (dus geen cruise, aangezien dit alles kan zijn) vrij minimaal. Ik cruise overigens wel wat hoger doordat ik van mening ben dat blast-trt-blast etc jezelf voor de gek houden is aangezien je in trt je bloedwaardes op peil probeert te brengen en zodra die weer goed zijn na 6/10/12 weken je weer 20 weken gaat pushen, zinloos dus. Vandaar mid kuur bloedprikken ook slim is doordat bloedwaardes per definitie op een blast niet slecht hoeven te zijn met een juiste aanpak. Laatste prep in mei liet ik eind prep (dus hoogste/zwaarste dosis) mijn bloedprikken en deelde hier de uitkomt en alles was binnen pijl, geen een waarde was buiten range.
Deels aanpak, deels genen, maar genen heb je geen input in en aanpak wel.