- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Hadden we hier maar van dit soort artsen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gestopt bij die eerste na 1:40. Hij opent met het vraagstuk of er bepaalde AAS veiliger in gebruik zijn dan anderen. Hij zegt dat dit inderdaad zo is en vervolgt met een voorbeeld van prostaatkanker en dat deze gevoelig is voor DHT. Om die reden is het volgens hem waarschijnlijk niet verstandig om DHT-afgeleiden te nemen in dat geval. De hele reden waarom DHT fysiologisch gezien de boosdoener is, is omdat testosteron gereduceerd wordt tot DHT in onder meer de prostaat, en DHT potenter is als androgeenreceptoragonist dan testosteron. Het grote voordeel van DHT-afgeleiden is juist dat er geen metabolisering plaatsvindt naar een potenter metaboliet in de prostaat.![]()

Voel jij je niet geroepen om een kanaal op Youtube te openen met jouw eigen show "ask Mr. Galen"?
Ik zou me abonneren![]()
Nope.Voel jij je niet geroepen om een kanaal op Youtube te openen met jouw eigen show "ask Mr. Galen"?
Ik zou me abonneren![]()

Ik ook! en je zou dagelijks likes van me krijgen....steek die maar in je tas patronEen topic zoals dat van big cat destijds dan?
Ik zou me abonneren![]()
Nice, weer eens wat kennis rijker.Gestopt bij die eerste na 1:40. Hij opent met het vraagstuk of er bepaalde AAS veiliger in gebruik zijn dan anderen. Hij zegt dat dit inderdaad zo is en vervolgt met een voorbeeld van prostaatkanker en dat deze gevoelig is voor DHT. Om die reden is het volgens hem waarschijnlijk niet verstandig om DHT-afgeleiden te nemen in dat geval. De hele reden waarom DHT fysiologisch gezien de boosdoener is, is omdat testosteron gereduceerd wordt tot DHT in onder meer de prostaat, en DHT potenter is als androgeenreceptoragonist dan testosteron. Het grote voordeel van DHT-afgeleiden is juist dat er geen metabolisering plaatsvindt naar een potenter metaboliet in de prostaat.![]()
Inb4 45745 vragen over gevoelige tepels, 2353233 vragen over hCG, SERMs & AI's, en 346735363 vragen over de beste kuur en meest potente middelen.Voel jij je niet geroepen om een kanaal op Youtube te openen met jouw eigen show "ask Mr. Galen"?
Ik zou me abonneren![]()
Dus je neemt dezelfde dosering test, maar je neemt er nog een extra androgeen naast? Natuurlijk heb je dan niet minder kans op prostaatproblemen.@Galen als je een dht naast test neemt, heb je dan minder kans op prostaatproblemen of blijft dit hetzelfde?