MuscleMeat

aspireren

fitnessboy18

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hallo

ik injecteerde mijn maatje altijd met 0,6x25 injectienaald en nu met 0,8x38 en het valt mij op dat ik nu met aspireren dat er veel vaker bloed in komt ??? dat ik dus in een bloedvat zit hoe kan dit omdat de naalden langer zijn. je moet eigenlijks wel 0,8x38 hebben anders injecteer je onvoldoende in de spier
ik snap niet wrm er nu zo vaak bloed inzit

grt fitnessboy18

Heeft mss met de dikte van het bloed te maken.

Met een 0.6 naald moet je ook meer druk uitoefenen om de olie te injecteren als met een 0.8 naald.

Vanuit die logica zuig je mss ook wel makkelijker bloed op met een 0.8 naald als met een 0.6 naald.

(jaja, ben uitgeslapen vandaag) :D

• Topic Starter Topic Starter
maar zit ik dan in een ader of is het gewoon bloed wat ik er om heen weg zuig ..?
soms aspireer ik ook wel en komt er niks en dan nog een keer voor de zekerheid en dan juist komt er wel bloed in. dus trek ik hem er dan maar uit omdat er dan aardig wat bloed in komt en ik wil mijn maatje ook niet dood hebben :P]
grt fitnessboy18

Op het moment dat tijdens het aspireren het bloed echt in de spuit loopt, zit je in een bloedvat.

Dat verschil tussen een kleine beetje bloed en voor de rest luchtbellen, en de stroom bloed die je dan optrekt als je in een bloedvat zit is heel duidelijk zichtbaar.

Terug
Naar boven