AndroidHealthClinic

pijnlijke injecties

Bezoekers in dit topic

Up heeft olie die bij mij zeer pip gevoelig is, maakt niet uit welke as er inzit, altijd pip. Overschakelen kan, geen probleem.
Heb t alleen met de tren van up. Rest nooit last van pip
 
Misschien optie om in je pecs of tricep te injecten met slin naaldje?
 
Lees ff sticky:

Injectiepijn het hoe en waarom
 
Lees ff sticky:

Injectiepijn het hoe en waarom

thnx. had er wel een kijkje genomen al.
veel tegenstrijdige informatie waardoor je door de bomen soms het bos niet meer ziet....
dus vandaar toch maar een topic geopend, iedereen bedankt voor de support. ga nog 1 week aanzien(2injects) en anders over naar test cyp van baltic. zien of dat beter gaat.
 
Heb het bij iedere ug merk. Gemiddeld zo'n 3 a 4 dagen een bult. Was eerder altijd 2 weken. Nu Hg en home brew en nergens meer last.
 
Heb t alleen met de tren van up. Rest nooit last van pip
grappig hoe toch iedereen anders reageert ik juist geen pip met hun tren maar wel met hun test :o
 
12 weken test e up elke week 4-5 dagen dikke pip.

Ik dus ook zeer gevoelig voor de up pip.
Maarja. Is alweer paar maanden geleden en ik leef nog wel
 
Soms moest ik de volgende dag nieuwe inject en had ik nog last van die andere bil.
Had verder alles uitgezocht gelezen how to inject en waar op te letten maar het is gewoon die verrekte olie
 
Had het ook op een bepaald merk, was een hel. Na enkele weken gelukkig geen last meer...

Was wel op schouders overgestapt, benen gebruik je toch iets meer in t dagelijkse leven.
 
Had het ook op een bepaald merk, was een hel. Na enkele weken gelukkig geen last meer...

Was wel op schouders overgestapt, benen gebruik je toch iets meer in t dagelijkse leven.
lijkt me lastig om zelf te doen in eigen schouder.
heb inmiddels een ander merk en heb veel minder last nu. kan iig gewoon werken en sporten.
 
lijkt me lastig om zelf te doen in eigen schouder.
heb inmiddels een ander merk en heb veel minder last nu. kan iig gewoon werken en sporten.

nee joh kippetje
 
dit dus! met 1 hand kan je aspireren..doe je toch ook als je hem in je bil zet?
ik houd de spuit met 1 hand vast en trek met de andere hand terug...
maar ok, als je het met 1hand doet zou het geen probleem zijn om zelf in je schouder te doen.
 
Back
Naar boven