XXL Nutrition

Assassins Creed 4: Black Flag

Ik heb alleen assassins creed 2 gespeeld. Dat vond ik een erg toffe game maar op een gegeven moment werd het heel erg eentonig. Is dat bij de andere delen ook zo?

Ik zat eraan te denken om weer een deel te kopen. Brotherhood is erg goedkoop, of kan ik die beter overslaan en meteen assassins creed 3 halen?

Verschrikkelijk, dit heeft niks meer te maken met het oude idee van AC. 40% naval gameplay, bedankt Ubisoft voor het verpesten van een legendarische reeks waar geen spel op leek. Nu is het gewoon een standaard game en ik weet voor 95% zeker dat ik hem niet ga halen terwijl ik alle delen al heb gespeeld.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb alleen assassins creed 2 gespeeld. Dat vond ik een erg toffe game maar op een gegeven moment werd het heel erg eentonig. Is dat bij de andere delen ook zo?

Ik zat eraan te denken om weer een deel te kopen. Brotherhood is erg goedkoop, of kan ik die beter overslaan en meteen assassins creed 3 halen?

ik heb brotherhood zelf niet gespeeld, maar kan AC3 wel aanraden. zeer goede game met nieuwe gameplay elementjes erin gestopt.

Lijkt me ook vet.
Misschien dat ik met dit deel het gamen weer op ga pakken.

hehehe ziet er heel bruut uit inderdaad.

Iemand dit deel al gespeeld?
Ik zag hem gister bij de mediamarkt liggen, maar twijfelde of ik hem wel zou kopen. Er stonden ook 2 versies. Eentje van 45 en een van 58 euro geloof ik. Waar zit het verschil precies in?
Ik heb uiteindelijk bf4 maar gekocht. Toch zit ik er aan te denken deze alsnog te halen.

Iemand dit deel al gespeeld?
Ik zag hem gister bij de mediamarkt liggen, maar twijfelde of ik hem wel zou kopen. Er stonden ook 2 versies. Eentje van 45 en een van 58 euro geloof ik. Waar zit het verschil precies in?
Ik heb uiteindelijk bf4 maar gekocht. Toch zit ik er aan te denken deze alsnog te halen.

Volgens mij was die duurde versie deze http://www.bol.com/nl/p/assassins-creed-iv-black-flag-skull-edition/1004004013673557/ hier staat wat er extra inzit.

Zat er zelf ook aan te twijfelen maar ik wacht op de PS4 :D

Volgens mij was die duurde versie deze http://www.bol.com/nl/p/assassins-creed-iv-black-flag-skull-edition/1004004013673557/ hier staat wat er extra inzit.

Zat er zelf ook aan te twijfelen maar ik wacht op de PS4 :D

Die is nog duurder man. Die duurdere die ik gezien had zag er hetzelfde uit als de goedkopere. Alleen een extra content ofzo.. Geen idee wat dat is. Vraag me ook af of die extra 10 euro dat waard is.

Ben benieuwd of deze beter gaat zijn op de ps4

Laatst bewerkt:
Aah ok die weet ik dan niet :) Media Markt bij mij had er 2, namelijk de Skull editie en normale. De PS3 Skull editie was 70 euro en PC 59 ofzo. (Goedkoper dan bij bol, daarom dacht ik dat je die bedoelde) Maar er zijn inderdaad nog meer edities.

Laatst bewerkt:
ik heb hem zelf nog niet, maar wel al even gezien. ziet er echt vet uit, geen reden om hem niet te kopen als je die hele piraten sfeer leuk vind.

Vind het een vermakelijke game. In het begin had ik een beetje het gevoel dat het weer zo'n zelfde game zou worden. Van die eentonige opdrachten als mensen shadowen en uiteindelijk omleggen. Eigenlijk is het grootste deel ook hetzelfde, maar toch door de verhaallijn en de extra's zoals op je eigen boot over de zee varen vind ik dit toch weer een tof spel.

Wie speelt dit op de ps3? kenways fleet schijnt makkelijker te gaan als je met meerdere mensen vaart.

Vind het een vermakelijke game. In het begin had ik een beetje het gevoel dat het weer zo'n zelfde game zou worden. Van die eentonige opdrachten als mensen shadowen en uiteindelijk omleggen. Eigenlijk is het grootste deel ook hetzelfde, maar toch door de verhaallijn en de extra's zoals op je eigen boot over de zee varen vind ik dit toch weer een tof spel.

Wie speelt dit op de ps3? kenways fleet schijnt makkelijker te gaan als je met meerdere mensen vaart.

ik heb me ook wel vermaakt :D maar was wel echt heel anders qua verhaal lijn.
maar wel vermakelijk ja

Ik ben op een procentje of 10, vermakelijke game :)

De eerste in de reeks die ik niet gekocht heb, t lijkt totaal niet meer op t oude assassin spel

De eerste in de reeks die ik niet gekocht heb, t lijkt totaal niet meer op t oude assassin spel

Ik ben blij dat het niet zoals het oude assassin spel is. Eindelijk iets totaal nieuws maar toch voelt het nog als assassins creed.
Ik voel me een beetje jack sparrow :D

Terug
Naar boven