XXL Nutrition

Het grote Xbox720 topic

Ziet er niet echt boeiend uit. Snap niet waarom ze niet gewoon gameplay laten zien ipv "toffe" filmpjes van de games

leuk van die bewerkte filmpjes en cut scenes

heb je dus geen k*t aan..

Wat een domme doos krijgen we nu weer te zien :roflol:
Spraakgebrek

Mwa niet heel veel spannends tot dusver. Wel chill dat de controller vrijwel hetzelfde is gebleven.

Wat een faal

geen enkel beetje gameplay, interactieve tv onzin die alleen in amerika werkt... nee ik ga toch voor de PS4
Sony zoals altijd, nu wachten op de E3 op alle topgames

Dat hele tv gebeuren ziet er wel leuk uit, zoals gewoonlijk zal dat niet werken buiten de US...

wat een faal naam : xbox one,slaat toch nergens op!

Eigenlijk wel

xbox (0) --> xbox 360 --> xbox one

Als je 360 graden draait kom je terug bij 1

Daarnaast "all in one" systeem

Waarom zou je hem 360graden draaien? Zie de logica niet:rolleyes:

Heb even wat foto's en specs gezien van de Xbox one maar vind het verre van indrukwekkend.
Nooit een ps3 of Xbox360 gehad maar haal dit jaar wel een console en dat gaat zoiezo een ps4 worden.

Waarom zou je hem 360graden draaien? Zie de logica niet:rolleyes:

Heb even wat foto's en specs gezien van de Xbox one maar vind het verre van indrukwekkend.
Nooit een ps3 of Xbox360 gehad maar haal dit jaar wel een console en dat gaat zoiezo een ps4 worden.

Je had eerst xbox (0) daarna heb je de xbox 360 en dan kom je terug bij 1... Lijkt me vrij logisch. Radialen??

Voor mij gaat het geen een worden denk ik, ps3 staat hier al jaren af. Misschien de xbox maar denk dat een heleboel van die snufjes onbruikbaar zijn als niet-amerikaan.

Design ziet er wel strak uit van de one. Desondanks zitten er zoveel extra faciliteiten op waarbij ik twijfel of ik die ooit wel ga gebruiken op mijn kamer. Dat ding in de huiskamer zetten is ideaal als home entertainment system maar of het op mijn eigen kamer toegevoegde waarde heeft. Wil gewoon een hardcore game apparaat en geen multi media apparaat. Ik ben in ieder geval niet direct overtuigd. Wil eerst wat game play beelden zien.

Vind het wel onzin dat de 2ehands games in principe gewoon opnieuw gekocht moeten worden met die activatiecodes..

Vind het wel onzin dat de 2ehands games in principe gewoon opnieuw gekocht moeten worden met die activatiecodes..
Jaa zwaar balen veel vrienden hebben ook een xbox en dan onderling games ruilen was super chill, nu kan je dan alsnog gaan dokken.

Ook erg jammer dat er geen xbox 360 spellen op gespeeld kunnen worden.

De EA-games zagen er toch maar ruk uit.

Jaa zwaar balen veel vrienden hebben ook een xbox en dan onderling games ruilen was super chill, nu kan je dan alsnog gaan dokken.

Ook erg jammer dat er geen xbox 360 spellen op gespeeld kunnen worden.

Klopt, zou gewoon 360 games moeten afspelen. Ben beetje teleurgesteld in t hele gebeuren:p

Ga zeker voor XBOX als ie uitkomt.
Niet dat ik nog zo heel veel op consoles game (meer PC laatste jaren) maar wil toppers als Forza 5 en Elders Scrolls online zeker spelen.
En heb een pl**ris hekel aan de k*t controller van sony dus een PS4 word het zowiezo niet.

Ik ben nooit fan geweest van XBox, en deze presentatie bevestigt maar weer dat het huidige console generatie toch niet zo innovatief is als verwacht. Ik ben in ieder geval helemaal uitgekeken op consoles. Ik heb het gevoel dat deze generatie consoles meer een tussenstap is voor komende jaren. Al dat cloud, on demand, all in one device en share with friends gedoe, daar zit ik niet op te wachten. Enige positieve voor de ontwikkeling van games, is dat zowel de One en PS4 nu gebaseerd zijn op x64. Is er nog wat verteld over Illumiroom? Dat augmented reality is het enige wat misschien toekomst heeft denk ik.

Het zou mij allemaal een worst zijn wat er op zit en wat er allemaal mee kan.
Gebruik mijn console om ongecompliceerd te gamen.

Terug
Naar boven