welkom floris heb jij een mening of ga je in de k..... van de bondscoach kruipen?![]()
Nou kijk ik heb 2 meningen 1 mening die zo'n beetje 90% hier in deze sectie van jou heeft en dat is dat je alleen maar commentaar geeft uit frustratie omdat jij je bankdruk cariére niet van de grond hebt gekregen en daarbij de schuld legt bij de NPB. Jij oude versleten koeien uit de sloot haalt aangaande oude reeds gestopte lifters. Je moet geen oud lifters in deze discussie betrekken als je de ware reden niet weet....
(ik hoef trouwens niet in de k... van de bondscoach te kruipen want ik bewijs me wel op de wedstrijden en niet achter mijn pc op een forum, ik bedoel iedereen in de pwl wereld weet van mij wie ik ben...)
2e mening
Ik ben het helemaal eens dat als je een record poging doet en je wilt dit officieel maken dat je dan zelf voor de kosten opdraait dit idd om kosten te reduceren,
(eventueel zou dit voor mij gecompenseerd kunnen worden door meer OC controles)
want jij denkt niet ineens op je wedstrijd dag van "goh heb ik ineens de vorm van mijn leven laat ik eens een recordpoging proberen."
Je werkt naar zoiets toe.
en verder aangaande al jouw topics

wat al vaker is gezegd waarom zoveel commentaar, zet jezelf eroverheen en doe dan zelf gewoon mee, wees zelf dan het voorbeeld voor anderen, ipv anoniem commentaar te geven
En ik bedoel dit echt niet als een steek onder water naar jou toe maar kom dan zelf gewoon meedoen en houd je aan de regels dan is er echt geen frustratie hoef je je nergens druk of zorgen om te maken... (is nergens goed voor, niet voor je prestaties niet voor je bloeddruk niet voor je humeur etc.)
Laatst bewerkt: