MuscleMeat

Atleten moeten betalen voor Nederlands record!

leon wie?
mij onbekend maar als ik het goed begrijp, zie je ook niets in een denktank?
Dat zou jammer zijn immers hier zitten minimaal 30 potentieele powersporters op dit forum, kijk dat is nou weer een enorm voordeel;)
Benader die mensen , inviteer hun in een workshop, maar eentje die enthiousiasmeert!
Zo,n setting als in cuyk, met muziek en kettingen meer hardcore ipv pussycore;)
Wat bestuurlijke intreding betreft nee dank u ben van mening dat als jezelf actief bent, je niet in een bestuurlijke functie moet gaan zitten je kunt immers maar een ding goed doen tegelijk(freud)
Daar mijn doelen nog niet bereikt zijn, immers maak ik nog steeds 5/10% per jaar;)
Nodig een topatleet(coach uit)Marc neehle wim!;)
toekomstig BC?
Daar kijken ze tegen op laat ze samen trainen en actief coachen!
heb je zo 20 gegarandeerde lifters,

Mark Neele als coach? En waar baseer je dat op? Tegen iemand opkijken welke geen officiele wedstrijd durft te draaien om welke (on)bekende reden dan ook. Nee dat is goed voor de sport ja :rolleyes: Muziek en kettingen zodat het meer hardcore is? Mannen en vrouwen uit mekaar?

Ik weet niet wat jij met de sport wilt, maar volgens mij ben je behoorlijk in de war. Tis net wat Wim zegt, richt dan maar een eigen bond op en ga dan maar eens stoer regelen wat je allemaal loopt te verklaren. Want vooralsnog is het nog steeds een verhaal wat getypt wordt achter een monitor.

Het is wel zo, dat Bikerbud kleur bekent: wel roepen, schoppen en meer van dat alles, maar als het op aktie en dus verantwoordelijkheid aan komt, weglopen.... Weer zo een die de makkelijkste weg kiest! Je hebt pas recht van spreken, als je je verantwoordelijkheid neemt. Anders: klep houden en tillen! En dan wel wat laten zien natuurlijk! Ben benieuwd over 2 weken.....

bond

Een goede powerlifter hoeft nog geen goede coach te zijn,en aangezien een hoop mensen hier commentaar hebben op de NPB vraag ik mij af waarom er dan op de algemene leden vergadering dan altijd op het bestuur na dan maar 6 of 7 mensen aanwezig zijn dit is namelijk het aangewezen moment om al je geriefen te spuien en dat terwijl deze vergadering maar 1 x per jaar is.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven