MuscleMeat

AUB Hulp/Aanvullingen eetschema!

KillaX9

Cool Novice
Waardering
1
AUB Hulp/Aanvullingen Bulkschema!

Nou ik heb dus een Bulkchema gemaakt.
Ik ben hier sinds maandag 5 juni mee begonnen. Ik had nog geen eet sgema hiervoor gevolgt. Ik ging dit schema gewoon van de een op de andere dag volgen. Is me aardig gelukt zo, had de eerste dag wel moeite, gaat nu wel beter.
Echter ben k er zeker van dat mijn eetschema niet ideaal is.

Ik vraag dan ook om aanvullingen of verplaatsingen in me eetschema van jullie. De hulp is echt welkom!

Ik ben:
17jr
65kg
180cm

Schema:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Best goed hoor...

Enkele dingetjes...

Aardappelen, liever pasta... GI van aardappelen meestal hoger, hangt wel heel erg af van de soort.

Tonijn in olie... De olie in tonijn in olijfolie wordt gebruikt bevat vaak minder dan 2% olijfolie, de andere zijn minderwaardige soorten.
Beter is tonijn in eigen nat en dan een lepeltje lijnzaadolie erbij!

De kwark tijdens je avondeten is niet nodig. 79gram eiwitten krijg je toch niet verteerd. Beter stuk fruit erbij eten vind ik, en die 100gram kwark eten voor je slapengaan.

Bij het slapengaan de muesli eruit. Iets te veel suikers zo laat.
Beter wat vetten erbij. Wat cashew of amandelen, niet te veel.

• Topic Starter Topic Starter
Dat aardappelen, ligt aan de dag, mijn moeder maakt het eten. Eerste 2 dagen van de week aardappels, dan 3 dagen pastas en 2 dagen rijst.
Aardig gevarieert.

De muesli zal k wel weghalen dan idd.
Die kwark in 1 keer voor slapengaan
En die tonijn moet k nog even kijken hoe ik dat doe.

Bedankt: Goeie tips (Y)

Waarom zoveel reacties? ??? word er zo moedeloos van

k vind het wat weinig om te bulken. 65 gr tonijn? dan houd ik een half bakje over :D (schiet niet op)
en een ontbijt moet imo meer om het lijf hebben. iig iets vast. Zoals rijst of zo, minstens brood.
een stuk fruit extra per dag zou mooi zijn.
gezien je stats schat ik dat je een flinke verbranding hebt en altijd redelijk aan de magere kant bent geweest. Dan kun je best wat meer vetjes wegwerken. :D

Dus, is geen potentieel schema om aan te komen? En dan niet alleen in vet nee :p maar in spiermassa?

halloo?

echt een p*ssy schema. Hiermee val je geheid af

mass_builder zei:
echt een p*ssy schema. Hiermee val je geheid af

Ehm als dat zo is, en je beetje begrijpend ken lezen, mag je me vertellen waarom ik dan nog niet dood ben. Ik at hiervoor misgien 2200 kcal op een dag. Dus wat je nou ouwehoert. Heb ik niks aan. Help dan liever dan dit soort BULLSHIT :o

Terug
Naar boven