- Waardering
- 3.522
Dan zou ik zeggen eenmaal geplaatst voor de Mr. O dan mag je niet meer meedoen om anderen ook te laten plaatsen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zou ik zeggen eenmaal geplaatst voor de Mr. O dan mag je niet meer meedoen om anderen ook te laten plaatsen.

Hmmm jammer is dan dat bepaalde wedstrijden van minder niveau zullen zijn.
Waar de grote jongens staan die al geplaatst zijn zou ik dan niet meer meedoen. Gewoon afwachten waar alleen de zwakkere staan.
Als je puur een ticket wilt hebben en op de AP GP staan bijvoorbeeld Kay, Phil, Dexter en Branch dan kun je beter thuis blijven.![]()
Of juist wel gaan ivm Ervaring opdoen.. en in het geval van Roelly zou ik dit juist wel doen,, want dan draai je wedstrijden op 1 van de hoogste nivo's...
Nou Roelly nog een week...
Waarom zijn die wedstrijden zo snel achter elkaar eigenlijk?
Hoezo volgend jaar? Hij kan dit jaar toch nog halen of niet? Heeft dan een half jaar de tijd om de zwakke plekken wat bij te werken.Roelly moet inderdaad ervaring gaan opdoen als hij zo doorgaat en zijn zwakheden verbeterd zal hij zeker weten volgend jaar in de mr o zitten!
2010 MR. OLYMPIA
From the 2010 Arnold Classic:
Columbus, Ohio, USA, March 6, 2010
1. Kai Greene, USA
2. Phil Heath, USA
3. Branch Warren, USA
4. Dexter Jackson, USA
5. Toney Freeman, USA
6. Ronny Rockel, Germany
From the 2010 Phoenix Pro:
Phoenix, Arizona, USA, February 20, 2010
1. Melvin Anthony Jr, USA
2. Hidetada Yamagishi, Japan
3. Toney Freeman, USA
From the 2009 Sacramento Pro:
Sacramento, California, USA, November 7, 2009
1. Toney Freeman, USA
2. Craig Richardson, USA
3. Robert Piotrkowicz, Poland
From the 2009 Mr. Olympia:
Las Vegas, Nevada, USA, September 26, 2009
1. Jay Cutler, USA
2. Branch Warren, USA
3. Dexter Jackson, USA
4. Kai Greene, USA
5. Phil Heath, USA
6. Victor Martinez, Dominican Republic
Hoezo volgend jaar? Hij kan dit jaar toch nog halen of niet? Heeft dan een half jaar de tijd om de zwakke plekken wat bij te werken.
Ik heb hier een site gevonden welke zich nu geplaatst hebben. Al 12 deelnemers.
http://www.ifbbprofessionalleague.com/2010-olympia-qualifiers/
Welke wedstrijden nog meer dan?
Roelly moet inderdaad ervaring gaan opdoen als hij zo doorgaat en zijn zwakheden verbeterd zal hij zeker weten volgend jaar in de mr o zitten!
zijn rug naar pro-niveau brengen zal zeker 1-2 jaar duren imo

De Australian GP hebben ze dus vlak na de Arnold Classic gedaan omdat ze dan makkelijk grote namen van de AC kunnen lokken voor die Aussie pro --> Grote namen is meer sponsors.
Als ze die Aussie pro ergens op een random datum zouden doen zou er geen toppers op af komen![]()

Zolang Freeman niet meedoet zou Roelly op basis van de AC toch derde moeten kunnen worden.

List as of Monday 8th March
1 Abbew, Eddie United Kingdom
2 Anthony, Melvin Jr USA
3 Atoyan, Grigori USA
4 Bannout, Moe Lebanon
5 Cherry, Adorthus USA
6 Elmoussawi, Moe New Zealand
7 Greene, Kai USA
8 Hill, Daniel Germany
9 Wong Hong Maylasia
10 Jackson, Dexter USA
11 Jeffers, Rusty USA