Rob22
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 40kg
Gister reed ik met de auto van me vader naar het strand aldaar op de parkeerplaats reed er een KIA Sportage voor mij, de KIA stopte met waardoor ik erachter ook stopte en toen reed Mevrouw ineens voluit achteruit zo voorop me Pa zijn Opel Astra, schade formulier e.d. allemaal ingevult en dat het Mevrouw haar schuld is omdat zij zonder te kijken achteruit reed.
Nu is me Vader vandaag naar de garage geweest alleen was er geen schade expert aanwezig, er is wel even vluchtig gekeken en de schade wordt hoger als de dagwaarde van de auto geschat, nu krijgt me Pa waarschijnlijk de dagwaarde van zijn auto terug ookal is de schade meer, klopt dit wel of kan je hier nog wat mee doen?
Nu is me Vader vandaag naar de garage geweest alleen was er geen schade expert aanwezig, er is wel even vluchtig gekeken en de schade wordt hoger als de dagwaarde van de auto geschat, nu krijgt me Pa waarschijnlijk de dagwaarde van zijn auto terug ookal is de schade meer, klopt dit wel of kan je hier nog wat mee doen?