Fitness Seller

Auto ongeluk gehad, recht erop in geknald (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Damn, gast! Wat n verhaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je je helemaal de tering schrikt als je remmen niet blijken te werken in zo'n situatie! Gelukkig is iedereen er redelijk goed vanaf gekomen. Sterkte though!
 
Lullig voor je man.

Gelukkig is verder niemand iets overkomen moet je maar denken.
 
Klote bro!!!
Ik werk veel aan auto's en ben er veel met bezig, en het is compleet de fout van de garagist die de remmen heeft gemonteerd. De remmen zullen inderdaad lucht getrokken hebben en aangezien de remmen hydraulisch werken: ontstaat er geen druk=> de remmen werken niet.
Je kan de monteur volledig aansprakelijk stellen, naar mijn mening.

Vandaag een monteur laten kijken alleen het word moeilijk het te verhalen want op dit moment zit er wel druk op de remmen.
Werd me zoiezo wel aangeraden om er naar toe te gaan om te praten omdat de rem achter daar dus werkelijk niet goed is en de remvloeistof staat gewoon op de velg.

Wel vreemd dat ie nu dus wel remt en daar het een gecheiden remsysteem is zou ie voor wel hebben moeten remmen? ???

Schade moet nog bekeken worden als de voorkant er helemaal af is maar het is waarschijnlijk allemaal wel te herstellen.
 
Laatst bewerkt:
En ze aanklagen voor poging tot schuld ofzo.

whahaha :D

on-topic; damn kerel, das wel ff schrikken...

hehe, die omstanders ook, beste stuurlui staan aan wal of nie?
 
Jah k*tzooitje voor je.... maar denk niet dat de garage aansprakelijk kan stellen. Die zeggen gewoon dat het door de impact van de aanrijding is gekomen.

(BTW kerel, je schrijfsT is wel zeer beroerd.)
 
Hey dude, das een Mi16. Die past mooi in mijn CTi :P
 
Hey dude, das een Mi16. Die past mooi in mijn CTi :P

Ik ben op het moment nog bezig met het opknappen van de 309 maar er bestaat een kans dat de 309 weg gaat. Mocht je intresse hebben in een complete 309 laat het me maar weten ;)

Vrijdag ga ik alvast kijken naar een andere 309 met een ander leuk blokje erin waar betere vermogens mee te behalen zijn als de 180 pk die deze 309 bezit :D
 
gelukkig niemand gewond.
Succes met de afwikkelingen!
 
Je zal wel flink geschrokken zijn aan je topic te zien.
Gelukkig dat er geen doden zijn gevallen.
Hoop voor je dat je auto gemaakt kan worden.
Sterkte !!
 
Ach het is k*t natuurlijk, maar het is alleen bij blikschade gebleven.
Ik had 2 weken geleden toen ik over de rijksweg reedt, dat m'n voorwiel in eens van m'n auto afvloog, tegen 2 andere auto's aan... Dikke schade naturlijk.
Maar dat is ook ff enorm schrikken hoor, eerst wat kleine trillingen aan het stuur en daarna een enorme klap en zie je je wil weg schieten.
Gelukkig ook niemand gewond.
Hoe dat wiel zomaar losgeschoten is is mij nog een raadsel, want ik heb alles 4 maanden geleden nog goed vast gedraaid....
 
Motor stilleggen en handrem optrekken? Zal toch iets afremmen
 
Sewen die handel.
 
Back
Naar boven