FireStarter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:casual dreamer is over een week pas weer welkom hier. En dat onder voorbehoud dat mijn collega's hem geen perm ban geven.
Want uitspraken doen in de richting van dat er een 2e Hitler zou moeten opstaan worden echt niet getollereerd hier.![]()
MrJ zei:Meneer is trouwens nu permanent weg ivm bedreigingen via karma.

Leviathan zei:Ik heb het niet gelezen, maar zulke shit wil ik ook niet in door mij geopende threads hebben.

Leviathan zei:Owww?
Dat gaat idd nergens over.
Stuurde ie n digitale kogel via karma?![]()

boogie zei:misschien lokken ze het wel gewoon uit om door jou gedomineert te worden Mr.J![]()
domination!!! rroooaarr! 
BigNL zei:Het verschil is met hem is dat hij er geen doekjes om wind,.. jij zegt het op een iets slimmere manier,... maar jullie denken zitten aardig op 1 lijn.![]()
MrJ zei:Nee en jij hebt gewoon de laatste tijd op een normale manier karma gegeven?![]()
Ga ff ergens anders huilen zeg. Beetje vingerdje willen wijzen naar anderen terwijl je net zo fout zat met dat negatieve karma gezeur afgelopen week. Was jij er zo een die met voetbal altijd de tegenstander een gele kaart probeerde aan te smeren?
En hiermee wil ik dus niet zeggen dat Leviathan lekker bezig is, integendeel. Maar dit is net ff een tikje kinderachtiger.
Zelda zei:Ik hoop dat je dat als een grapje bedoelt want als je iedereen hier die het niet met jou eens is als een neo-nazi beschouwt verdien jij ook een ban vind ik.

Leviathan zei:You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.
Klopt, ook ik kan me zo nu en dan wel iets beter opstellen. Eerlijkheid naar mezelf toe staat bij mij hoog in het vaandel. Kan BigNL mss nog wel iets van leren ipv rascist, rascist te roepen!![]()
Vraag me wel eens af wat in de tegenwoordige taal de definitie van 'rascist' is.

BigNL zei:

BigNL zei:Je weet zelf het beste of je hoogstwaarschijnlijk zo bent.![]()

BigNL zei:
MrJ zei:Nee en jij hebt gewoon de laatste tijd op een normale manier karma gegeven?![]()
Ga ff ergens anders huilen zeg. Beetje vingerdje willen wijzen naar anderen terwijl je net zo fout zat met dat negatieve karma gezeur afgelopen week. Was jij er zo een die met voetbal altijd de tegenstander een gele kaart probeerde aan te smeren?
En hiermee wil ik dus niet zeggen dat Leviathan lekker bezig is, integendeel. Maar dit is net ff een tikje kinderachtiger.