Fitness Seller

Autochtone Nederlanders naar Marokko?

Peiling Peiling Alle autochtone Nederlanders naar Marokko emigreren?

• Ja geil, doen we. Is het ook lekker warm

Stemmen: 14 42,4%
  • Nee, ik blijf hier!

Stemmen: 16 48,5%
  • Anders, nl

Stemmen: 3 9,1%

• Totaal stemmers
    33
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
BigNL zei:
Ik huil niet MrJ.
Ik geef alleen maar karma,.. een ander zeurt erover.
En wat bedoel je met dat voetbal ?

En waar meet jij aan af wat kinderachtiger is.
Ik heb al veel posts van leviathan gelezen waar een ander al lang een waarschuwing/ban voor zou hebben gehad. :rolleyes:

Dus Mr J heeft het goed gezien! Nu suggereer je dat de Mods mij een ban moeten geven!

Dat is precies wat hij je probeerde uit te leggen met het 'gele kaart' verhaal.

En dat is ook waarom ik geen reactie door jou laat uitlokken waar men mij op kan aanspreken.

Leviathan zei:
Kun je anders niet slapen of probeer je een reactie uit te lokken waardoor men mij een -de door Mr J benoemde- gele kaart kan geven?

Dit is geen antwoord op mijn vraag !!!!

Mijn slapen heeft hier niks mee te maken,.. dit is uitlokken dus draai de boel niet om zoals je vaker doet.

Je voelt je aangesproken.
Ik probeer geen reactie uit te lokken maar ik stel een vraag.
En misschien onderschat je Mrj, maar die is niet gek en laat zich echt niet uitlokken.
Je weet zelf wel tot hoever je hier in kan gaan.
En dat zou voor mij veel te ver zijn. :D

Leviathan zei:
Dus Mr J heeft het goed gezien! Nu suggereer je dat de Mods mij een ban moeten geven!

Dat is precies wat hij je probeerde uit te leggen met het 'gele kaart' verhaal.

En dat is ook waarom ik geen reactie door jou laat uitlokken waar men mij op kan aanspreken.

OMG !! je begint weer te ijlen !!

Waar ben je op uit?

BigNL zei:
Ik huil niet MrJ.
Ik geef alleen maar karma,.. een ander zeurt erover.

En ik heb al meerdere keren verzocht te kappen met dat kinderachtige negatieve karma gebeuren.

En wat bedoel je met dat voetbal ?

Een ander een gele kaart aansmeren <--> iemand een waarschuwing/ban proberen aan te smeren.

En waar meet jij aan af wat kinderachtiger is.

Jouw posts.

Ik heb al veel posts van leviathan gelezen waar een ander al lang een waarschuwing/ban voor zou hebben gehad. :rolleyes:

Doe je het weer.

Deze sectie wordt in de gaten gehouden door 4 a 5 mods, denk je nu echt dat die dan allemaal selectief modereren?! :rolleyes:

Geen zin om op te ruimen, maar BigNL en Leviathan verpest nou niet iedere thread met dat gepingpong. Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven