XXL Nutrition

Awakenings festival 2008

Mijn vriend gaat 30 mei samen met vrienden naar 8 uur lang Jeff Mills in Club Rex Parijs.... sjeses... geen awake festival en dit moet ik ook missen.. grrrrrrrr :(

Is voor mij alweer veels te lang geleden dat ik ben wezen technoèn.

Detroit Weekend afgelopen October. Hoewel, kleine feestjes als Twisted cultures en Magnetronik daarna ook nog.

• Topic Starter Topic Starter
met dit weer heb ik al super zin in awakenings fest! hopelijk hebben we dan ook van dit weer!!

Ik ben ook van de partij...

gezellig :D

vandaag lekker in wageningen bevrijdingsfestival in het zonnetje uit mn dak gegaan op Estroe en Michiel de Hey was lekker knallen!

ja ik ga er wel heen :D heb afgelopen zaterdag mijn kaartje gekregen

Is al geweest man...

hopen op beter weer... morgen defqon1 maar daar is het weer niet al te best voor. maar dat mag de pret niet drukken! als de techno toch in een tent is.

zo.. hebben jullie er al een beetje zin in?? ik wel! heb zin om helemaal uit me dak te gaan op die lekkere technosound in het zonnetje!!

Potverdomme, er gaan zuivere beats klinken zeg. Techno = klaarkomen. :heart:

Hopelijk is het een lekker weertje voor de mensen die gaan!

Ik kan er ditjaar helaas weer niet bij zijn. Maar gelukkig kom ik aan goede dance muziek niets te kort in Berlijn, vrijdag Joey Beltram in de kelder van club Tresor, whaha dat wordt weer even stevig knallen!

hier heb ik me ook aardig vermaakt in de green op defqon1! ook lekker om in de stemming te komen!:cool:

heerlijk filmpje!! ik krijg meer en meer zin!

Terug
Naar boven