XXL Nutrition

Awakenings Westergasfabriek

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
Dat is toch zo'n goa trance feest??

Nee is techno en ik heb zelf awake alleen meegemaakt in de Now & Now. Dat waren superfeesten!

Oh en in een fabriekshal in Amsterdam trouwens ook (naam kwijt)... die vond ik wat minder.

Ik ben 1 keer geweest in Now & Wow.. Maar techno is niet mijn ding dus vond het niet zo.

In de now&wow ben ik ook eens geweest. Techno heb ik geen problemen mee, maar dat was wel érg hard gezaag. Overigens wel goed vermaakt hoor...

• Topic Starter Topic Starter
'vroegah' gingen we gewoon naar de It of de Roxy, zat je altijd goed... :( Lastig hoor als je er een poosje uit bent

Is dat dezelfde fabriekshal als waar het vorig jaar was?

Zo ja, Een maat van me was er geweest en vond het minder als vorige keren.

Ikzelf kan techno echt NIET aanhoren, tenzij ik een haffel pillen in mijn nek heb zitten (dan vind ik alles leuk :p)

Awake is ooit begonnen in de Westergas maar is toen verhuist naar de Now & Wow wegens een verbouwing. Na een tijdje enkel Now & Wow zijn ze gaan wisselen tussen de Now & Wow en een loods in Amsterdam.

Ik geloof dat dit nu de tweede of derde keer weer is dat ze terug in de Westergas en van horen zeggen ging er niets boven die plek (maar is nu dus wel verbouwd).

Als je van techno houdt zal je sowieso geen slechte avond hebben!

Dani zei:
Wie is er eerder geweest? Is het wat?
Publiek, sfeer etc.

Awakenings blijft altijd supervet! ik ga ook zo goed als elke keer weer heen. :) Dus gewoon een kaartje halen.

Ik weet alleen niet waar je de voorkeur aan geeft kneiterharde techno of wat meer rustiger en funky en ietsje stevige techno?

Zelf ga ik de 2e dag denk dat die dag ook leuker word, met een betere lekker relaxte sfeer. :)

Pumpin' zei:
Is dat dezelfde fabriekshal als waar het vorig jaar was?

Zo ja, Een maat van me was er geweest en vond het minder als vorige keren.

Ikzelf kan techno echt NIET aanhoren, tenzij ik een haffel pillen in mijn nek heb zitten (dan vind ik alles leuk :p)

Jij bedoelt waarschijnlijk de ndsm en dat is dit dus niet.Dit is vetter.

Ik ben er eerder geweest. Kan het zeker aanraden, vooral als je van wat grotere feesten houdt zijn de awakenings feesten echt de krenten uit de pap. Echt een aanradertje.
Sfeer op awakenings is ook altijd beter als de sfeer op andere grote feesten.
Publiek is meestal wel voor het grote deel man. 65/35 ofzo.

Gekke Gijs zei:
Awakenings blijft altijd supervet! ik ga ook zo goed als elke keer weer heen. :) Dus gewoon een kaartje halen.

Ik weet alleen niet waar je de voorkeur aan geeft kneiterharde techno of wat meer rustiger en funky en ietsje stevige techno?

Zelf ga ik de 2e dag denk dat die dag ook leuker word, met een betere lekker relaxte sfeer. :)
Echt sn0eihard is niet z0 mijn ding, zaI tweede dag w0rden as we kiezen v00r westergas

Ik ga altijd, ook voor het komende weekend voor beide dagen al kaartjes binnen.

Awakenings is super, voor zover house diepgaand kan zijn, is dat het daar zeker. De westergas is een pracht lokatie, het geluid is altijd goed en de sfeer ook uitstekend.

Het mooie van techno is dat het enorm opgebouwd kan worden en je er dus nachten mee kunt maken die van het ene uiterste en de ene climax naar de andere gaan. Resultaat is een uitzinnige menigte en dat is gaaf natuurlijk.

Ik zou voor dag 2 gaan, dag 1 is wat harder, voor mij altijd de minste dag. Maar evengoed super hoor !

Komende weekend?

Er zijn zeer weinig lokaties die zo vet zijn als de gas IMO.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er idd erg mooi uit. Oude N&W vond ik ook zeer geschikt voor awake. Zowel locatie als geluid.

Ook een mooie lokatie imo is 't Kuipke in Gent waar de kozzmozz feesten gehouden worden (of werden).

Westergas fabriek is voor mij nog steeds nummer 1 locatie. Ben er al meerdere malen geweest. Voornamelijk naar drum n bass feestjes

Het wachten is op mijn vriendin (is het uberhaupt mogelijk niet op een vrouw te moeten wachten...) als die een Go geeft ben ik op 8 okt. in de Westergas te vinden :p

Edit: geregeld :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven