XXL Nutrition

Awakenings Westergasfabriek

Dani zei:
Het wachten is op mijn vriendin (is het uberhaupt mogelijk niet op een vrouw te moeten wachten...) als die een Go geeft ben ik op 8 okt. in de Westergas te vinden :p

Edit: geregeld :D

Hahaha goedzo tot 8 oktober. ;)

Awakenings westergas 1 keertje geweest begin dit jaar. En dat was denk ik wel het vetste feestje waar ik ben geweest. Super mooie lokatie, dikke vette lazershow en ook wat vuurwerk daar binnen. Awakenings sowieso altijd erg goede sfeer, dus gewoon top!

Nadeel is wel dat door de ronde vorm je nogal snel de weg kwijt raakt (zeker als je wat op hebt). Ik had toen net zo'n mdma capsule op en had echt een uur doelloos rondgelopen op zoek naar vrienden. Uiteindelijk maar naar de uitgang gegaan en iemand gebeld of hij me kon komen halen :)

Mans zei:
Ziet er idd erg mooi uit. Oude N&W vond ik ook zeer geschikt voor awake. Zowel locatie als geluid.

Ook een mooie lokatie imo is 't Kuipke in Gent waar de kozzmozz feesten gehouden worden (of werden).
werden jammer genoeg :( tgoooh waar zijn die tijden zeg. da was machtig.

on topic: awakenings is echt wel een super vet feest. al paar keer 2,5 uur heen en nog eens zoveel terug gereden speciaal voor dit feest (wel nog nooit in de westergas, maar dat komt nog lol); zegt genoeg denk ik ;)

stace zei:
werden jammer genoeg :( tgoooh waar zijn die tijden zeg. da was machtig.

Mijn mooiste techno avond was DJ Rush live op kozzmozz. Man wat was dat genieten! Anthony Rother live een goede tweede. Hoe is 't tegenwoordig daar qua techno? Toch niet aan 't doodbloeden hoop ik?

Mans zei:
Mijn mooiste techno avond was DJ Rush live op kozzmozz. Man wat was dat genieten! Anthony Rother live een goede tweede. Hoe is 't tegenwoordig daar qua techno? Toch niet aan 't doodbloeden hoop ik?

dj rush, inderdaad goeie dj!

Techno = krankzinnig vet als je leip bent! (Heb zelf mogen ervaren :D) Alleen publiek voelt zich vaak 'popie jopie' en veeal omhoog gevallen figuren. Maar sfeer is gewoon top!

Westergas is een hele leuke lokatie.

Ze beginnen met leuke minimale techno waar nog op te dansen valt en een beetje ouwehoeren etc. Dan vanaf een uur of 2 a half 3 beginnen ze het tempo op te voeren en je avond te vernken vol stamp en ragbassen waarbij je je afvraagt wat je er doet.

2Ripped4U zei:

Ze beginnen met leuke minimale techno waar nog op te dansen valt en een beetje ouwehoeren etc. Dan vanaf een uur of 2 a half 3 beginnen ze het tempo op te voeren en je avond te vernken vol stamp en ragbassen waarbij je je afvraagt wat je er doet.

Whahaha ik ben altijd zo blij als ze het tempo wat omhoog gooien. Veel vrienden van me houden ook van die minimal shit, maar ik vind het echt slaapverwekkende bagger.

Ik ben naar een paar feesten van Awekenings geweest en ze draaien lekkere harde techno, helaas vaak alleen aan het eind. Verder hebben ze altijd van die dikke vette brute lasers, ofwel de bruutste.Verder vindt ik de sfeer hier altijd super.

2Ripped4U zei:

Dan moet je maar de goede dag uitkiezen.simpel toch.

Begin nu al weer zin te krijgen in 7 en 8 okt, was het maar vast zo ver :D
Heb het meest zin in zaterdag, wat mij betreft de hele nacht minimal !!

Mans zei:
tgooh absoluut niet aant doodbloeden qua aanbod hoor; maar de sfeer is toch bijlange hetzelfde niet meer als toen. Kozzmozz biedt nu nog altijd super vette muziek voor een redelijke prijs; maar het volkje dat er rondloopt is niet optimaal. ik ga persoonlijk liever naar awakenings nu, terwijl ik vroeger de kozzmozzen zou verkiezen...

maar ja, tkan natuurlijk ook zijn doordat we een jaartje ouder worden he :( beke teveel gewend zou je kunnen zeggen :p

• Topic Starter Topic Starter
Plannen zijn gewijzigd. Het wordt toch een feestje ergens anders en een week later. Maar belooft nu al waanzinnig te worden. Voor wie wel gaat: heel veel plezier en laat weten hoe het was. (doe geen dingen die ik ook n.... mmm....laamaar. Have fun! :D)

Gekke Gijs zei:
Dan moet je maar de goede dag uitkiezen.simpel toch.

Rite goeie dag me naat. Ik ging jarenlang naar awakenings en trok het niet meer. Zijn ze eindelijk weer terug in westergas was 18 feb 2005 de vrijdag een so called minimal avond beginnen ze doodleuk keihard te beuken vanaf een uur of 3.

Rocco heeft het verpest in mijn boek. Jammer jammer.

2Ripped4U zei:
Rite goeie dag me naat. Ik ging jarenlang naar awakenings en trok het niet meer. Zijn ze eindelijk weer terug in westergas was 18 feb 2005 de vrijdag een so called minimal avond beginnen ze doodleuk keihard te beuken vanaf een uur of 3.

Wie heeft er gezegd dzt er alleen maar minimal gedraaid werd?
EN als ik de setjes terug luister is dat toch niet keihard beuken?Maar gewoon normaal techno???

En zoiezo als je de linup bekijkt weet je dat er niet alleen maar minimal gedraaid word.

2Ripped4U zei:

???

Het is nooit minimal geweest, niemand heeft dat ooit gezegd en voor de renovatie bestond er nog geen minimal

Weet niet waar jij je verwachtingen op hebt gebaseerd..

Vanavond los vrienden !!!!

Ennnn....

Morgen ook :D :D :D

ik ga ook los

beide dagen ... westergas is DE locatie, maar dat was het vroeger al met de hardcore feesten.

pffff awakenings was weer zwaar leip! :rocker:

En sinlath grappig dat jij mij herkende! (Y)

Terug
Naar boven