FlyingNederland
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 16%
Heb vandaag nog getraind.Als je die spirit niet begrijpt, heb je kortweg nooit getraind.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb vandaag nog getraind.Als je die spirit niet begrijpt, heb je kortweg nooit getraind.
maar wat zijn je argumenten dan
? Dan snap ik je misschien 
Ik begrijp dat harnak zichzelf helemaal onderschijt en kotst in de gym tijdens het squatten, omdat dat de spirit is. Ikzelf ga dan toch even snel naar de wc.
Mijn enige argument is dat het ranzig en zelfonterend is midden op straat met schijt aan je been te lopen. Die vent staat verspreid over het hele internet. Op welke manier? Met schijt aan zijn been. Super hardcore en cool.
op voorwaarde dat ie em nog heeft uitgelopen, of heeft doorgelopen tot ie het echt helemaal begaf dan. Voor etzelfde geld stopt ie 10 meter verder. Maaaaaaaar, ieder zijn mening, niets mis mee
!tja wij zien hem misschien als een doorzetter, maar 90% van de mensen zien hem als een broekpoeperd die mooi met zijn b**kes op camera staatAls het zwart begint te worden voor mijn ogen, ga ik ook wel ff opletten. Maar zelfonterend? Dat vind ik net niet eigenlijkop voorwaarde dat ie em nog heeft uitgelopen, of heeft doorgelopen tot ie het echt helemaal begaf dan. Voor etzelfde geld stopt ie 10 meter verder. Maaaaaaaar, ieder zijn mening, niets mis mee
!
Ik begrijp dat harnak zichzelf helemaal onderschijt en kotst in de gym tijdens het squatten, omdat dat de spirit is. Ikzelf ga dan toch even snel naar de wc.
Mijn enige argument is dat het ranzig en zelfonterend is midden op straat met schijt aan je been te lopen. Die vent staat verspreid over het hele internet. Op welke manier? Met schijt aan zijn been. Super hardcore en cool.