XXL Nutrition

Awesome motivational and inspirational pics & quotes

mj672q.jpg

• Topic Starter Topic Starter

Haha, Legs Platz is baas :D!

tumblr_m888vizrs11r7yrato1_500.jpg

2q0itya.jpg

tumblr_m8cx9wSBkA1qhek7qo1_500.jpg

lifting%20pic.jpg

abbo

Kwam dit tegen.. En het is dan wel geen pic, maar wel letterlijk het toepassen van het gezegde 'Never quit, you only quit when you finish.' Ik dacht, laat ik em ook ff hier posten. Natuurlijk bleef ie ook lopen door adrenaline en het niet exact weten wat hem overkwam, maar ook door doorzettingsvermogen. Dat laatste vind ik persoonlijk weer zeer motiverend, onder meer omdat ik meermaals vergelijkbare situaties heb meegemaakt. Dus misschien kunnen jullie er nix mee, ik vind et schitterend :D No excuses. Maffe Amerikaan, zeer sterk :).

http://www.hln.be/hln/nl/1306/Londe...merikaan-loopt-4x400m-met-gebroken-been.dhtml

--

427550_347490361999676_1721902602_n.jpg

tumblr_m8hq97BhoQ1r7jct4o1_500.jpg

tumblr_m5jcdzHXq11rsad51o1_250.jpg

tumblr_m5oej3t48q1qeaj38o1_250.jpg

tumblr_m1nkpqSLa11rsfpbpo1_250.jpg

Laatst bewerkt:
5n2874.png

motivation.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

motivation6.jpg

296652_2096181410453_1422895489_31875479_14727940_n.jpg

tumblr_lxi6wyp9691r54533o1_500.jpg

motiverende foto's en filmpjes kan ik nog inkomen, maar die tekstjes zijn altijd zo ongelooflijk gay, versta me niet verkeerd ik doe vaak aan autosuggestie en visualisatie maar zulke beta-male tekstjes komen echt niet in me op als ik begin met een psych up

motiverende foto's en filmpjes kan ik nog inkomen, maar die tekstjes zijn altijd zo ongelooflijk gay, versta me niet verkeerd ik doe vaak aan autosuggestie en visualisatie maar zulke beta-male tekstjes komen echt niet in me op als ik begin met een psych up

Ok, dan werkt het bij jou niet ;) ik beweer ook niet dat ik van alles in dit topic motivated geraak, maar anderen dan misschien weer wel. Genoeg mensen op dit forum die er wel wat aan hebben :). Die kerel zonder armen en benen bijvoorbeeld, daar krijg ik dus kippenvel van. Dat vind ik dan wel weer motiverend: iemand die tegen de odds in gaat en zijn grenzen gewoon verlegt terwijl iedereen het perfect zou begrijpen dat ie zou opgeven of er zelfs nog niet aan zou beginnen, en iedereen ongelijk bewijst. Puur op karakter.

Laatst bewerkt:

Bij mij werkt het echt super :)
Vooral die pic van Arnold met zijn rug naar het publiek. Krijg ik gewoon kippenvel van :p.

Achja als we allemaal hetzelfde zouden zijn dan zou de wereld saai worden :rolleyes:

khad het specifiek over de tekstjes..

Terug
Naar boven