Twente1983
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No excuses. Maffe Amerikaan, zeer sterk
.motiverende foto's en filmpjes kan ik nog inkomen, maar die tekstjes zijn altijd zo ongelooflijk gay, versta me niet verkeerd ik doe vaak aan autosuggestie en visualisatie maar zulke beta-male tekstjes komen echt niet in me op als ik begin met een psych up
ik beweer ook niet dat ik van alles in dit topic motivated geraak, maar anderen dan misschien weer wel. Genoeg mensen op dit forum die er wel wat aan hebben
. Die kerel zonder armen en benen bijvoorbeeld, daar krijg ik dus kippenvel van. Dat vind ik dan wel weer motiverend: iemand die tegen de odds in gaat en zijn grenzen gewoon verlegt terwijl iedereen het perfect zou begrijpen dat ie zou opgeven of er zelfs nog niet aan zou beginnen, en iedereen ongelijk bewijst. Puur op karakter.motiverende foto's en filmpjes kan ik nog inkomen, maar die tekstjes zijn altijd zo ongelooflijk gay, versta me niet verkeerd ik doe vaak aan autosuggestie en visualisatie maar zulke beta-male tekstjes komen echt niet in me op als ik begin met een psych up

.
. In sommige gevallen, deel ik je mening
.
.