Fitness Seller

Sticky Epische Foto's

Bezoekers in dit topic

Er zijn foto's bij waar ik echt stil van word.
 
Ook maar even een bijdrage doen :)

Most+Amazing+Train+Routes+-+2.jpg


beautiful_animal_photo_34.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

close01.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Most+Amazing+Friendly+Squirrels+%25285%2529.jpg


aurora-borealis-aurora-borealis-10324489-1280-848.jpg
 
"Dit topic is bedoelt voor foto's die mooi zijn, inspirerend, een diepe betekenis hebben..."

1zd7jfn.jpg


Mijn dochtertje, mijn alles.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
cute :)
kinderen zijn voor mij enorm inspirerend, wil ook graag leraar worden.










OpZvnzZ.jpg

1IvpJD9.jpg

resultaat van brand blussen in de vrieskou
JOOMgZB.jpg

waterceptie
tVA5Inb.jpg

Haïti
fxo73Lj.jpg

sun flare
nvSmR0A.jpg

uwJYUOO.jpg

fruit verkoper in Baghdad
5J4Dg9v.jpg

Namibië
FUO07bt.jpg

tKqdQR0.jpg

6aTeKZP.jpg

omgehakte boom
 
Laatst bewerkt:
Geen hoge kwaliteit foto's, wel veel betekenis. :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Thich Quang Duc (1897 – 11 June 1963, born Lam Van Tuc), was a Vietnamese Mahayana Buddhist monk who burned himself to death at a busy Saigon road intersection on 11 June 1963. Quang Duc was protesting about the persecution of Buddhists by the South Vietnamese government led by Ngo Dinh Diem.

Tiananmensquare_Tanks.jpg

Tank Man, or the Unknown Rebel, is the nickname of an anonymous man who stood in front of a column of Chinese Type 59 tanks the morning after the Chinese military forcibly removed protesters from in and around Beijing's Tiananmen Square on June 5, 1989.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Palestinian and Israeli child.

Screen-shot-2012-07-30-at-5.55.13-PM-300x221.png

An Arab and Israeli boy hug in this StandWithUs billboard, reminding viewers that Israel Needs a Partner for Peace.


403932_10151023959263911_382604549_n.jpg

This concert was held during a political civil war in Jamaica between opposing parties Jamaican Labour Party and the People's National Party. The concert came to its peak during Bob Marley & The Wailers' performance of "Jammin'", when Marley joined the hands of political rivals Michael Manley (PNP) and Edward Seaga (JLP).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
A grief-stricken American infantryman whose buddy has been killed in action is comforted by another soldier.
In the background, a corpsman methodically fills out casualty tags in Haktong-ni area, Korea, on Aug. 28 1950.

http://www.youtube.com/watch?v=Us-TVg40ExM
 
Die huilende soldaat ging door merg en been. Wat zou er gebeurd zijn? Een brief van het thuisfront?
 
Die huilende soldaat ging door merg en been. Wat zou er gebeurd zijn? Een brief van het thuisfront?

A grief-stricken American infantryman whose buddy has been killed in action is comforted by another soldier.
In the background, a corpsman methodically fills out casualty tags in Haktong-ni area, Korea, on Aug. 28 1950.
 
Wel spoilers gebruiken aub


lL9mC3I.jpg

VTU8vu6.jpg

YFtfMb2.jpg

1OjmeAx.jpg

o4yBa2j.jpg

school sting rays
6mJBTW0.jpg

pharao met uiterlijke karakteristieken die Europees lijken
OlEG8EA.jpg

koud
3uHM7h8.jpg

zZvVqyO.jpg

LTduPDq.png

spelen in een mijn
Qc3Qvdu.jpg

olifant geniet van rondleiding in de dierentuin
 
A grief-stricken American infantryman whose buddy has been killed in action is comforted by another soldier.
In the background, a corpsman methodically fills out casualty tags in Haktong-ni area, Korea, on Aug. 28 1950.

Ik verdraag dat heel slecht, verdrietige mensen zien.

En dat kind die "speelt" in de mijn. Wat een oneerlijke wereld. Hoe kunnen gelovigen in een god geloven. Snap ik echt niet (meer).
 
Wel spoilers gebruiken aub


lL9mC3I.jpg

VTU8vu6.jpg

YFtfMb2.jpg

1OjmeAx.jpg

o4yBa2j.jpg

school sting rays
6mJBTW0.jpg

pharao met uiterlijke karakteristieken die Europees lijken
OlEG8EA.jpg

koud
3uHM7h8.jpg

zZvVqyO.jpg

LTduPDq.png

spelen in een mijn
Qc3Qvdu.jpg

olifant geniet van rondleiding in de dierentuin


Done, gelijk even tekst toegevoegd.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 01:20 ----------

Ik verdraag dat heel slecht, verdrietige mensen zien.

En dat kind die "speelt" in de mijn. Wat een oneerlijke wereld. Hoe kunnen gelovigen in een god geloven. Snap ik echt niet (meer).

Juist de mensen die zo moeilijk leven en vol verdriet hebben geloven (of eerder hopen) in een God.
Omdat dat nog een beetje het enige houvast en hoopvolle is wat ze hebben.
 
Ik verdraag dat heel slecht, verdrietige mensen zien.

En dat kind die "speelt" in de mijn. Wat een oneerlijke wereld. Hoe kunnen gelovigen in een god geloven. Snap ik echt niet (meer).

Mooie lach op haar gezicht, ze improviseert met materiaal, kan de tijd nemen om te 'spelen'.. vind het alleen maar mooi. Ze zit niet in een perfecte situatie natuurlijk, absoluut niet, maar zo en slechter is de realiteit voor honderdduizenden. En toch lacht ze.

xWYhkrQ.jpg

Banksy(?)
DarPISJ.png

Rechtsmidden, in een straal licht zie je een blauw stipje. Daar leef je.
xjf1VP1.jpg

Buchenwald trouwringen
KZ79WpS.jpg

Hfl3wt0.jpg

postduif uit tank
VyNf23x.jpg

uIOBA4N.jpg

5s067Uz.jpg

YfBQUwT.jpg

wrFlA6J.jpg

Amerikaans materieel vliegt over de pyramides
aUCtqvr.jpg

Ohio, Amerika. Eigenaar van dierentuin laat zijn dieren vrij en pleegt zelfmoord. 48 dieren werden afgeschoten onder wie 18 Bengaalse tijger en 17 leeuwen. 3 luipaarden, een grizzly beer en twee apen overleefden.
Wz7oNi8.jpg

parade in Rusland


---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 01:39 ----------

K9z3d8l.jpg
 
Laatst bewerkt:
binnekort bijdrage uit mijn eigen collectie, grotendeels zelf geschoten, zag al opnames van yosemite, grand canyon en yellowstone staan
 
WOW in for sure! :)
 
Niggah wut?

9NYzXvy.jpg

Gebonden voeten? Uitleg a.u.b. of ik slaap niet meer.
 
Back
Naar boven